Zdravim všechny, chci se zeptat. Při chcípnutí motoru je slyšet jakýsi rachot z motorového prostoru - chcípání motoru není "hladké" jak by asi mělo být. Nevíte někdo, co by mohlo být špatně, příp. někdo stejné zkušenosti?
Napadlo mě, zda to nemůže být absencí vířivých klapek v sání, které předchozí majitel odstranil....? Děkuji všem za reakce
a jak to chceš potvrdit, když to auto nikdo z nás neviděl???
jinak jsou lidi co jim setrvák při chcípnutí zaklepe a jezdí na to vesele dál už roky a nic.
Záleží jak to zarachtání vypadá.Pokud to chcípeš s puštěnou spojkou,tak to může dělat převodovka.Ty špajzky jsou většinou volný na předloze.Taky pokud je setrvák KO,tak se to taky hodně zaklepe.A při rozjezdu to poškubává a v určitým místě je cejtit na pedálu jak to bouchá do pedálu
Tezko popsat co to dela za rachot...pri rozjezdu zadne cukani nepocituju... Spise pri prerazeni na vyssi stupen je citit takove houpnuti jakobych cca sekundu nepridal plyn a pak jede normalne dal. Znamej rikal ze to bude delat pravdepodobne setrvak...
beny-maser píše:a jak to chceš potvrdit, když to auto nikdo z nás neviděl???
jinak jsou lidi co jim setrvák při chcípnutí zaklepe a jezdí na to vesele dál už roky a nic.
No tak tový lidi bych nakopal. Pak to auto musí podle toho vypadat. Když mu to něco dělá co nemá a on si řekne, no co zatím to jede tak to řešit nebudu... uvažování na úrovni
beny-maser píše:a jak to chceš potvrdit, když to auto nikdo z nás neviděl???
jinak jsou lidi co jim setrvák při chcípnutí zaklepe a jezdí na to vesele dál už roky a nic.
No tak tový lidi bych nakopal. Pak to auto musí podle toho vypadat. Když mu to něco dělá co nemá a on si řekne, no co zatím to jede tak to řešit nebudu... uvažování na úrovni
přijde mi zbytečný měnit setrvák za 10tis, když jediný co to dělá že to cinkne při chcípnutí
beny-maser píše:a jak to chceš potvrdit, když to auto nikdo z nás neviděl???
jinak jsou lidi co jim setrvák při chcípnutí zaklepe a jezdí na to vesele dál už roky a nic.
No tak tový lidi bych nakopal. Pak to auto musí podle toho vypadat. Když mu to něco dělá co nemá a on si řekne, no co zatím to jede tak to řešit nebudu... uvažování na úrovni
přijde mi zbytečný měnit setrvák za 10tis, když jediný co to dělá že to cinkne při chcípnutí
Neříkám, že to musej rovnou měnit, ale to je pro ně takový problém to zavést k někomu kdo do toho dělá a at se jim na to podívá ? Ono to nemusí zůstat jen u toho klepáni. Ale co, je to jejich věc.
Neptám se jestli to je na 100% tahle závada. Pouze mě zajímalo co by to mohlo dělat a zda s tím má někdo také zkušenosti, abych věděl, kde mám začít. Toť vše.
hele jestli to už zvoní,tak je na čase ho vyměnit.A pokud je to setrvák (což zatím tak vypadá a pokud máš při chcípání sešláplou spojku a vylučuje to tu převodovku),tak moc nevěřím ,že to není cejtit na pedále.Ale beru ,že ty to nemusíš vůbec poznat
Lunas3 píše:Zdravim všechny, chci se zeptat. Při chcípnutí motoru je slyšet jakýsi rachot z motorového prostoru - chcípání motoru není "hladké" jak by asi mělo být. Nevíte někdo, co by mohlo být špatně, příp. někdo stejné zkušenosti?
Napadlo mě, zda to nemůže být absencí vířivých klapek v sání, které předchozí majitel odstranil....? Děkuji všem za reakce
Mě to taky rachotilo po vyměněné hardy spojky je to dobrý. Při jízdě se mi chvěla řadička na 4q.Zkus pod to zalézt a podívej se, v jakém stavu ji máš (stačí pootočit s kardanem, uvidíš, popřípadě ucítíš a uslyšíš. Neměla by tam být vůle.