Stránka 1 z 1
Napsal: pon 19.08.2013 20:39
od Lunas3
Zdravím všechny, rád bych se dozvěděl nějaké info/zkušenosti majitelů těchto motorů, jak v případě poruchy na vstřikách postupovali - zda kupovali nové vstřikovače, nebo existuje nějaký repas apod. Jsem tu nový a sbírám info o "bolestech" tohodle auta. Díky za každý postřeh.

Napsal: úte 20.08.2013 09:48
od Velvetek
Objevují se různě po inzercích apod. Spousta lidí kupuje použité či repasované či si je můžeš nechat zrepasovat sám. Není to zas taková bolest jako dřív, když jich moc nebylo a spousta lidí to řešila nákupem nových, což bylo "trošku dražší"...
Napsal: úte 20.08.2013 16:31
od rosta636
Jde o to co tomu vstřiku je?Pak jde bud opravit a nebo se musí vyhodit.Pokud máš EU4 musí se v řídící jednotce přepsat IMA kod,což výměnu trochu komplikuje.Pokud ti ten starej někdo opravuje ,musí ti pak dát jiný IMA kod,už většinou nebude platit ten co je na vstřiku!!!!
Napsal: úte 20.08.2013 17:11
od Vlasta
Já nechával u E39 dělat repas v BDS AC Hale v Holešovicích. 5x přetěsnění vršku, jeden vstřik vadná elektrika - výměna za nový
Napsal: úte 20.08.2013 19:51
od Lunas3
Vlasta: a co si dávál v těch Holešovicích?
Jinak dík všem za reakce.
Napsal: úte 20.08.2013 20:55
od Vlasta
1800/ks za test a přetěsnění vršku + práce V/Z (cca nějakejch 15 tisíc) + za ten vadnej osmičku