Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
LPG do e36
Namontovat to jde na 100%.(jen jestli je to LPG starý podtlak, tak bude sranda někam nacpat klapku proti šlehnutí - protože u M43 pro ni není místo na rozdíl od M40 kde je na sání půlmetrový chobot).
Legalizace záleží trochu na ochotě firmy od které potřebuješ zápis o provedení přestavby.To je ale věc domluvy.Raději se rovnou stav u někoho kdo LPG dělá a domluv se na místě. Obecně každý raději montuje svůj nový systém než aby použil to co si zákazník donese.Stejně se může stát, že budou u něčeho trvat na výměně kvůli homologaci u jiného dílu na repasi, spotřebák typu trubky spojky kabely hadice budou muset měnit na jisto..no a výsledek bude staré LPG za cenu nového.Ale opravdu je to na domluvě.
Legalizace záleží trochu na ochotě firmy od které potřebuješ zápis o provedení přestavby.To je ale věc domluvy.Raději se rovnou stav u někoho kdo LPG dělá a domluv se na místě. Obecně každý raději montuje svůj nový systém než aby použil to co si zákazník donese.Stejně se může stát, že budou u něčeho trvat na výměně kvůli homologaci u jiného dílu na repasi, spotřebák typu trubky spojky kabely hadice budou muset měnit na jisto..no a výsledek bude staré LPG za cenu nového.Ale opravdu je to na domluvě.
přesně tak, chce to zvážit, zda se to vyplatí, nový lpg podtlak verzi na čtyř rendlík poseženeš s instalací okolo 15k, šel bych tedy raději do sekvenčního plynu, neztratíš výkon, nezvedne se skoro spotřeba, a chodí to prostě uplně jinak ( plynová auta mám dlouho a několik) a na 318is nám to funguje extra luxusně, u té přestavby nutno počítat s tím že trubky ti musí stejně natahat nové, atd atd, repas reduktoru taky udělat, seřízení, taky aby pasoval směšovač na tu jinou hadici ( popř přírubu sání) potom ta klapka je nutností, jinak to vystřílí váhu vzduchu , atd atd atd , taky jsem o přestavbě přemýšlel, mám 320ia lpg a dumal jsem nad předělávkou do pracovní e24 tour stejný motor, ale prdím na to 
