Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 15.08.2013 05:55
od fereros2
Ahoj, snad to tu nikde není, nejde mi o to jak vlastně ASC+T odpojit, ale chystám se na swap a ve svém autě tuhle blbůstku mám, takže na místo 2 relátek ABS je zde jen jedno pro ASC...můj dotaz tedy zní jestli když na pojitkovku napojím elektriku motoru bez klapky ASC a somozřejmě i diff bez čidel, jestli bude fungovat alespoň ABS. Omlouvám se, ale snad jsem to napsal nějak normálně :D

Napsal: čtv 15.08.2013 08:40
od Francis
Nějak z textu neumím vyčíst, co a kam se swapuje?

Napsal: čtv 15.08.2013 11:14
od Maysner
Motor zastavej, klapku asc vyndej, saci hadici pouzij pro bez asc verzi
Pak zalezi na rv, zda po odpojeni kulate zasuvky u pojistkovky bude abs fungovat nebo ne. Udajne by melo stacit propojit nektery piny zasuvky, ale ktery to jsou nevim

Napsal: čtv 15.08.2013 12:25
od johnyfly1
vsak asc sa da vypnut nie gombickom :) dobre by bolo vymenic celu jednotku acs za abs verziu bez relatok ...teda este zalezi ake mas asc :) ale ja osobne by som si ho tam nechal :D

Napsal: čtv 15.08.2013 17:28
od fereros2
Omlouvam se jestli jsem to napsal nesrozumitelne, psal jsem to rano. Jde o to ze ma 1.8 ma asc+t a motor na swap nema ani klasicky asc jen abs, takze nejsou senzory na zadni naprave a ani klapka, jde mi o to, kdyz to prehodim, jestli bude abs fungovat. Nyni mam u relatek jen 1 rele asc a u swapovyho motoru 2 relata abs, tak jestli budu muset prehodit rj abs nebo to nebude potreba

Napsal: čtv 15.08.2013 17:30
od fereros2
Jinak verze s asc + t je z 98 a s abs je 96 ;-)

Napsal: čtv 15.08.2013 19:55
od fereros2
tak jsem hledal a pokud se nepletu a dám motor bez klapky a zadek nechám resp. nějaký to čidlo co tam bude, tak by mělo vše fungovat, jen možná bude svítit kontrolka :wink:

Napsal: čtv 15.08.2013 19:56
od johnyfly1
no 1.8 ani klapku nema :)
abs boli dve verzie relatkova(starsia) a bezrelatkova(novsia) no myslim ze zapojis obe .. pokial mas relatkovu verziu abs mal by si k nej mat aj abs riadiacu ktora sa umiestnuje za spolajazdcov kastlik...ale nejde mi do hlavy ze nemas na zadnej naprave senzory...bez tych ti abs ani acs fungovat nebudu.,..
no a este jeden detail pri abs ide dozadu len jedna brzdova trubka ktora sa rozdvojuje pri zadnej naprave do kolies...pri asc idu do zadu dve samostatne trubky...takze aj to budes musiet prerobit :)

Napsal: čtv 15.08.2013 20:22
od fereros2
no mám teď verzi bez relátek, je tam místo 2 relátek abs jen jedno s nápisem asc. Jinak na zadku čidla jsou, ale nevím jen jestli na ABS nebo i nějaký spešl na ASC, natáhnutí druhý trubky řešit nemusim, ta tam je a jestli jde hodit i na novou nápravu uvidíme, chtělo by to nějakou literaturu...jinak m43 by klapku mít měla nebo se pletu?


Sečteno podtrženo jde mi o to aby to s motorem bez klapky brzdilo...zadek zapojím a vyřeším to "T", ale asc klapku nechci, takže by to fungovat mělo :D

Napsal: čtv 15.08.2013 20:35
od johnyfly1
4valce nejamu klapku...len sa im pribrzduju kolesa a riadiaca jednotka asc je spojena s riadiacou jednotkou motora s CAN LOW a CAN HIGH...ja sa domnievam ze riadiaca asi nejak upravi zmes aby to trosku pridusilo motor ale je to len moja domnienka :)

no a inac zadne senzory su rovnake pre abs aj asc :)

Napsal: čtv 15.08.2013 22:10
od fereros2
To jsem chtěl slyšet, takže žádný spešl senzory, takže hadice od brzd zachovám a jen nahodím nápravu, která je po GO a má chlazený kotouče...jinak kontolka asi svítit ale bude nebo se to dá taky obejít?

Napsal: pon 19.08.2013 16:05
od Foldas
jo vytahneš žárovku :roll:

Napsal: čtv 28.11.2013 15:18
od fereros2
malý UP :!: Tak vše zapojeno, motor bez klapky na místě, kontrolka umlčena :D a ABS funguje, teď chci samosvor. Musím měnit i jednotku ABS a vedení trubek? Nebo když nefunguje ASC tak nejde ani kontrola prokluzu +T? Jde o to aby to nedělalo nějakou neplechu.

Napsal: čtv 28.11.2013 15:47
od johnyfly1
mozes mi najst tu klapku na acs v etk? lebo ja som ju tam nenasiel :roll:

Napsal: čtv 28.11.2013 16:29
od fereros2
auto je po swapu z původní 1.8 M43, která klapku nemá a neměl (elektronicky jak si psal výše) na M52B25 u který klapka nebyla. Čerpadlo ABS má ale 4 vývody - 2 předek a 2 zadek (ASC+T) takže při prokluzu jednoho kola se protáčené kolo přibrzdí - jakýsi "el. svor". Teď budu dávat samosvor a můj dotaz zní tak :!: jestli se vyndáním klapky vyřadil i jakýsi el. svor abych mohl použít samosvor :!:

Kašlu na to prostě tam svor narvu a bude vymalováno, stejně ASC nefunguje :idea: prostě šlo o to jestli vyřadím funkci ASC+T vyndáním klapky a asi jo

Napsal: čtv 28.11.2013 17:34
od Francis
fereros2: Jezdím s vyřízlou ASC klapkou a zapojeným +T v kombinaci se samosvorem

johnyfly1:
ASC klapka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
servo ASC klapky http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: čtv 28.11.2013 17:37
od fereros2
Francis - díky moc, si asi jedinej kdo rozuměl mému dotazu, přesně to potřebuju +T a svor. Díky moc ani nevíš jak si mi pomohl :wink: :Poklona:

Napsal: čtv 28.11.2013 17:48
od johnyfly1
tak klapka je skor na pridusenie motora.. a u asc+t sa pribrzdovali aj kolesa co mala nastarosti jednotla asc..ale ked das prec klapku mozno sa acs hodi do chyby a nebude fungovat vobec :)

Napsal: čtv 28.11.2013 17:53
od Francis
johnyfly1: Mám jen vyřízlou klapku a část hřídele v proudícím vzduchu, zbytek (část hřídele, snímač, servomotor) zůstalo zachováno, takže +T funguje a chyba se nobjevuje. Elektronika vesele vrtí zbytkem hřídele a myslí si, že se něco omezuje :-)

Napsal: čtv 28.11.2013 17:55
od fereros2
to já klapku nemám vůbec a chybu nehlásí - vyndal jsem žárovku :D vše ostatní jde