Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e36 odstranění ASC+T

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od fereros2 »

Ahoj, snad to tu nikde není, nejde mi o to jak vlastně ASC+T odpojit, ale chystám se na swap a ve svém autě tuhle blbůstku mám, takže na místo 2 relátek ABS je zde jen jedno pro ASC...můj dotaz tedy zní jestli když na pojitkovku napojím elektriku motoru bez klapky ASC a somozřejmě i diff bez čidel, jestli bude fungovat alespoň ABS. Omlouvám se, ale snad jsem to napsal nějak normálně :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nějak z textu neumím vyčíst, co a kam se swapuje?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#3 Příspěvek od Maysner »

Motor zastavej, klapku asc vyndej, saci hadici pouzij pro bez asc verzi
Pak zalezi na rv, zda po odpojeni kulate zasuvky u pojistkovky bude abs fungovat nebo ne. Udajne by melo stacit propojit nektery piny zasuvky, ale ktery to jsou nevim
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od johnyfly1 »

vsak asc sa da vypnut nie gombickom :) dobre by bolo vymenic celu jednotku acs za abs verziu bez relatok ...teda este zalezi ake mas asc :) ale ja osobne by som si ho tam nechal :D
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#5 Příspěvek od fereros2 »

Omlouvam se jestli jsem to napsal nesrozumitelne, psal jsem to rano. Jde o to ze ma 1.8 ma asc+t a motor na swap nema ani klasicky asc jen abs, takze nejsou senzory na zadni naprave a ani klapka, jde mi o to, kdyz to prehodim, jestli bude abs fungovat. Nyni mam u relatek jen 1 rele asc a u swapovyho motoru 2 relata abs, tak jestli budu muset prehodit rj abs nebo to nebude potreba
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od fereros2 »

Jinak verze s asc + t je z 98 a s abs je 96 ;-)
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#7 Příspěvek od fereros2 »

tak jsem hledal a pokud se nepletu a dám motor bez klapky a zadek nechám resp. nějaký to čidlo co tam bude, tak by mělo vše fungovat, jen možná bude svítit kontrolka :wink:
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#8 Příspěvek od johnyfly1 »

no 1.8 ani klapku nema :)
abs boli dve verzie relatkova(starsia) a bezrelatkova(novsia) no myslim ze zapojis obe .. pokial mas relatkovu verziu abs mal by si k nej mat aj abs riadiacu ktora sa umiestnuje za spolajazdcov kastlik...ale nejde mi do hlavy ze nemas na zadnej naprave senzory...bez tych ti abs ani acs fungovat nebudu.,..
no a este jeden detail pri abs ide dozadu len jedna brzdova trubka ktora sa rozdvojuje pri zadnej naprave do kolies...pri asc idu do zadu dve samostatne trubky...takze aj to budes musiet prerobit :)
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#9 Příspěvek od fereros2 »

no mám teď verzi bez relátek, je tam místo 2 relátek abs jen jedno s nápisem asc. Jinak na zadku čidla jsou, ale nevím jen jestli na ABS nebo i nějaký spešl na ASC, natáhnutí druhý trubky řešit nemusim, ta tam je a jestli jde hodit i na novou nápravu uvidíme, chtělo by to nějakou literaturu...jinak m43 by klapku mít měla nebo se pletu?


Sečteno podtrženo jde mi o to aby to s motorem bez klapky brzdilo...zadek zapojím a vyřeším to "T", ale asc klapku nechci, takže by to fungovat mělo :D
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#10 Příspěvek od johnyfly1 »

4valce nejamu klapku...len sa im pribrzduju kolesa a riadiaca jednotka asc je spojena s riadiacou jednotkou motora s CAN LOW a CAN HIGH...ja sa domnievam ze riadiaca asi nejak upravi zmes aby to trosku pridusilo motor ale je to len moja domnienka :)

no a inac zadne senzory su rovnake pre abs aj asc :)
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#11 Příspěvek od fereros2 »

To jsem chtěl slyšet, takže žádný spešl senzory, takže hadice od brzd zachovám a jen nahodím nápravu, která je po GO a má chlazený kotouče...jinak kontolka asi svítit ale bude nebo se to dá taky obejít?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Foldas »

jo vytahneš žárovku :roll:
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#13 Příspěvek od fereros2 »

malý UP :!: Tak vše zapojeno, motor bez klapky na místě, kontrolka umlčena :D a ABS funguje, teď chci samosvor. Musím měnit i jednotku ABS a vedení trubek? Nebo když nefunguje ASC tak nejde ani kontrola prokluzu +T? Jde o to aby to nedělalo nějakou neplechu.
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#14 Příspěvek od johnyfly1 »

mozes mi najst tu klapku na acs v etk? lebo ja som ju tam nenasiel :roll:
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#15 Příspěvek od fereros2 »

auto je po swapu z původní 1.8 M43, která klapku nemá a neměl (elektronicky jak si psal výše) na M52B25 u který klapka nebyla. Čerpadlo ABS má ale 4 vývody - 2 předek a 2 zadek (ASC+T) takže při prokluzu jednoho kola se protáčené kolo přibrzdí - jakýsi "el. svor". Teď budu dávat samosvor a můj dotaz zní tak :!: jestli se vyndáním klapky vyřadil i jakýsi el. svor abych mohl použít samosvor :!:

Kašlu na to prostě tam svor narvu a bude vymalováno, stejně ASC nefunguje :idea: prostě šlo o to jestli vyřadím funkci ASC+T vyndáním klapky a asi jo
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

fereros2: Jezdím s vyřízlou ASC klapkou a zapojeným +T v kombinaci se samosvorem

johnyfly1:
ASC klapka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
servo ASC klapky http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#17 Příspěvek od fereros2 »

Francis - díky moc, si asi jedinej kdo rozuměl mému dotazu, přesně to potřebuju +T a svor. Díky moc ani nevíš jak si mi pomohl :wink: :Poklona:
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#18 Příspěvek od johnyfly1 »

tak klapka je skor na pridusenie motora.. a u asc+t sa pribrzdovali aj kolesa co mala nastarosti jednotla asc..ale ked das prec klapku mozno sa acs hodi do chyby a nebude fungovat vobec :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

johnyfly1: Mám jen vyřízlou klapku a část hřídele v proudícím vzduchu, zbytek (část hřídele, snímač, servomotor) zůstalo zachováno, takže +T funguje a chyba se nobjevuje. Elektronika vesele vrtí zbytkem hřídele a myslí si, že se něco omezuje :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#20 Příspěvek od fereros2 »

to já klapku nemám vůbec a chybu nehlásí - vyndal jsem žárovku :D vše ostatní jde
Odpovědět