
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e36 odstranění ASC+T
Ahoj, snad to tu nikde není, nejde mi o to jak vlastně ASC+T odpojit, ale chystám se na swap a ve svém autě tuhle blbůstku mám, takže na místo 2 relátek ABS je zde jen jedno pro ASC...můj dotaz tedy zní jestli když na pojitkovku napojím elektriku motoru bez klapky ASC a somozřejmě i diff bez čidel, jestli bude fungovat alespoň ABS. Omlouvám se, ale snad jsem to napsal nějak normálně 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nějak z textu neumím vyčíst, co a kam se swapuje?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Omlouvam se jestli jsem to napsal nesrozumitelne, psal jsem to rano. Jde o to ze ma 1.8 ma asc+t a motor na swap nema ani klasicky asc jen abs, takze nejsou senzory na zadni naprave a ani klapka, jde mi o to, kdyz to prehodim, jestli bude abs fungovat. Nyni mam u relatek jen 1 rele asc a u swapovyho motoru 2 relata abs, tak jestli budu muset prehodit rj abs nebo to nebude potreba
no 1.8 ani klapku nema 
abs boli dve verzie relatkova(starsia) a bezrelatkova(novsia) no myslim ze zapojis obe .. pokial mas relatkovu verziu abs mal by si k nej mat aj abs riadiacu ktora sa umiestnuje za spolajazdcov kastlik...ale nejde mi do hlavy ze nemas na zadnej naprave senzory...bez tych ti abs ani acs fungovat nebudu.,..
no a este jeden detail pri abs ide dozadu len jedna brzdova trubka ktora sa rozdvojuje pri zadnej naprave do kolies...pri asc idu do zadu dve samostatne trubky...takze aj to budes musiet prerobit

abs boli dve verzie relatkova(starsia) a bezrelatkova(novsia) no myslim ze zapojis obe .. pokial mas relatkovu verziu abs mal by si k nej mat aj abs riadiacu ktora sa umiestnuje za spolajazdcov kastlik...ale nejde mi do hlavy ze nemas na zadnej naprave senzory...bez tych ti abs ani acs fungovat nebudu.,..
no a este jeden detail pri abs ide dozadu len jedna brzdova trubka ktora sa rozdvojuje pri zadnej naprave do kolies...pri asc idu do zadu dve samostatne trubky...takze aj to budes musiet prerobit

no mám teď verzi bez relátek, je tam místo 2 relátek abs jen jedno s nápisem asc. Jinak na zadku čidla jsou, ale nevím jen jestli na ABS nebo i nějaký spešl na ASC, natáhnutí druhý trubky řešit nemusim, ta tam je a jestli jde hodit i na novou nápravu uvidíme, chtělo by to nějakou literaturu...jinak m43 by klapku mít měla nebo se pletu?
Sečteno podtrženo jde mi o to aby to s motorem bez klapky brzdilo...zadek zapojím a vyřeším to "T", ale asc klapku nechci, takže by to fungovat mělo
Sečteno podtrženo jde mi o to aby to s motorem bez klapky brzdilo...zadek zapojím a vyřeším to "T", ale asc klapku nechci, takže by to fungovat mělo

auto je po swapu z původní 1.8 M43, která klapku nemá a neměl (elektronicky jak si psal výše) na M52B25 u který klapka nebyla. Čerpadlo ABS má ale 4 vývody - 2 předek a 2 zadek (ASC+T) takže při prokluzu jednoho kola se protáčené kolo přibrzdí - jakýsi "el. svor". Teď budu dávat samosvor a můj dotaz zní tak
jestli se vyndáním klapky vyřadil i jakýsi el. svor abych mohl použít samosvor 
Kašlu na to prostě tam svor narvu a bude vymalováno, stejně ASC nefunguje
prostě šlo o to jestli vyřadím funkci ASC+T vyndáním klapky a asi jo


Kašlu na to prostě tam svor narvu a bude vymalováno, stejně ASC nefunguje

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
fereros2: Jezdím s vyřízlou ASC klapkou a zapojeným +T v kombinaci se samosvorem
johnyfly1:
ASC klapka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
servo ASC klapky http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
johnyfly1:
ASC klapka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
servo ASC klapky http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
johnyfly1: Mám jen vyřízlou klapku a část hřídele v proudícím vzduchu, zbytek (část hřídele, snímač, servomotor) zůstalo zachováno, takže +T funguje a chyba se nobjevuje. Elektronika vesele vrtí zbytkem hřídele a myslí si, že se něco omezuje 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition