Stránka 1 z 1

Napsal: úte 13.08.2013 14:44
od Nadranec
Ahoj nevíte někdo jak se dá jednoduše a dočasně deaktivovat zavírací klapka v koncovce výfuku? A má to nějaký podstatný vliv na zvuk??? Díky

Napsal: úte 13.08.2013 22:51
od Hanz125
Jednoduse a docasne si kup tlumic s koncovkou a mas po problemu. Co se tyce zvuku zalezi jakej si koupis. Jestli chces zachovat puvodni tlumic tak se do nej nestourej to mi ho raci dej :-D

Napsal: stř 14.08.2013 08:43
od Francis
Stačí odpojit a zaslepit (aby motor nepřisával vzduch) podtlakovou hadičku.
Podstatný vliv na zvuk to nemá, jen na volnoběh a nízké otáčky (když by byla klapka zavřená) je zvuk trochu hutnější, hlubší, ale ani se neblíží zvuku např. Bastuck tlumiče.

Napsal: stř 14.08.2013 12:36
od Thomeeno23
Sice se to týká b28 ale klapku má taky a když nefungovala motor odspodu znatelně hůř akceleroval, jakoby mu chyběla ta lehkost odspoda, po úplném odpojení té řídící jednotky dokonce motor haproval a neběžel moc hezky ani na volnoběh. Po výměně vše OK

Napsal: stř 14.08.2013 13:02
od Francis
Jaké řídící jednotky? Otvírání klapky řídí DME, klapka nemá separátní jednotku.
Pokud jednotkou myslíš solenoidový ventil, který na základě signálu z DME otvírá/zavírá podtlakové vedení z motoru ke klapce ve výfuku, tak jeho poruchou či odstraněním a neucpáním hadičky s podtlakem k motoru dochází k přisávání "falešného" vzduchu a proto má motor nepravidelný volnoběh a problémy v nízkých otáčkách.

Napsal: stř 14.08.2013 13:39
od Thomeeno23
Bavíme se o tom ventilu. Jen jsem nevěděl jak to nazvat. Každopádně problémy s volnoběhem se začaly oběvovat až když byl ventil dole a hadička nebyla zacpaná jak píšeš. Do té doby ventil pouze nezavíral klapku takže byl výfuk neustále otevřený. Auto se chovalo normálně jen odpodu jelo hůř. Já si myslím že s menším průtokem splodin v nižších otáčkách chytne užší výfuk lepší tah tudíž to může jet lépe s jednou koncovkou zacpanou, nicméně je to jen má teorie

Napsal: stř 14.08.2013 14:01
od Francis
U mě na E36 323ti odpojení klapky mělo vliv jen na zvuk, na výkon asi ne.
Podle tunerské poučky "větší hluk = lépe to jede" by to mělo mít na výkon vliv kladný :smich2:

Napsal: stř 14.08.2013 14:22
od Thomeeno23
:lol: zrovna dnes jsem viděl jednu takovou opel corsa 1.2 dle zvuku měla tak 800 koní :D každopádně ten malinkej ventílek mne stál něco kolem 900 kč nějaký německý výrobce...docela drahá krabička od sirek :D

Napsal: stř 14.08.2013 20:56
od bmw335
já mám podobnej dotaz na 335i e92, používám JB4 jednotku a tam je možnost navolit otevření klapky napořád. Take můj dotaz je, jestli to s tím výkonem odspoda bude podobný nebo se nemám obávat :lol: Chrastí ta klapka jak prase při každým větším přišlápnutí plynu

Napsal: čtv 15.08.2013 12:40
od Thomeeno23
Když těžko říct jak to bude u tvého motoru. S tím turbem to možná bude fungovat jinak.Každopádně jestli to tam máš někde v nastavení není problém vyzkoušet a subjektivně poreferovat :wink: