Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.08.2013 14:44
od Nadranec
Ahoj nevíte někdo jak se dá jednoduše a dočasně deaktivovat zavírací klapka v koncovce výfuku? A má to nějaký podstatný vliv na zvuk??? Díky
Napsal: úte 13.08.2013 22:51
od Hanz125
Jednoduse a docasne si kup tlumic s koncovkou a mas po problemu. Co se tyce zvuku zalezi jakej si koupis. Jestli chces zachovat puvodni tlumic tak se do nej nestourej to mi ho raci dej

Napsal: stř 14.08.2013 08:43
od Francis
Stačí odpojit a zaslepit (aby motor nepřisával vzduch) podtlakovou hadičku.
Podstatný vliv na zvuk to nemá, jen na volnoběh a nízké otáčky (když by byla klapka zavřená) je zvuk trochu hutnější, hlubší, ale ani se neblíží zvuku např. Bastuck tlumiče.
Napsal: stř 14.08.2013 12:36
od Thomeeno23
Sice se to týká b28 ale klapku má taky a když nefungovala motor odspodu znatelně hůř akceleroval, jakoby mu chyběla ta lehkost odspoda, po úplném odpojení té řídící jednotky dokonce motor haproval a neběžel moc hezky ani na volnoběh. Po výměně vše OK
Napsal: stř 14.08.2013 13:02
od Francis
Jaké řídící jednotky? Otvírání klapky řídí DME, klapka nemá separátní jednotku.
Pokud jednotkou myslíš solenoidový ventil, který na základě signálu z DME otvírá/zavírá podtlakové vedení z motoru ke klapce ve výfuku, tak jeho poruchou či odstraněním a neucpáním hadičky s podtlakem k motoru dochází k přisávání "falešného" vzduchu a proto má motor nepravidelný volnoběh a problémy v nízkých otáčkách.
Napsal: stř 14.08.2013 13:39
od Thomeeno23
Bavíme se o tom ventilu. Jen jsem nevěděl jak to nazvat. Každopádně problémy s volnoběhem se začaly oběvovat až když byl ventil dole a hadička nebyla zacpaná jak píšeš. Do té doby ventil pouze nezavíral klapku takže byl výfuk neustále otevřený. Auto se chovalo normálně jen odpodu jelo hůř. Já si myslím že s menším průtokem splodin v nižších otáčkách chytne užší výfuk lepší tah tudíž to může jet lépe s jednou koncovkou zacpanou, nicméně je to jen má teorie
Napsal: stř 14.08.2013 14:01
od Francis
U mě na E36 323ti odpojení klapky mělo vliv jen na zvuk, na výkon asi ne.
Podle tunerské poučky "větší hluk = lépe to jede" by to mělo mít na výkon vliv kladný

Napsal: stř 14.08.2013 14:22
od Thomeeno23

zrovna dnes jsem viděl jednu takovou opel corsa 1.2 dle zvuku měla tak 800 koní

každopádně ten malinkej ventílek mne stál něco kolem 900 kč nějaký německý výrobce...docela drahá krabička od sirek

Napsal: stř 14.08.2013 20:56
od bmw335
já mám podobnej dotaz na 335i e92, používám JB4 jednotku a tam je možnost navolit otevření klapky napořád. Take můj dotaz je, jestli to s tím výkonem odspoda bude podobný nebo se nemám obávat

Chrastí ta klapka jak prase při každým větším přišlápnutí plynu
Napsal: čtv 15.08.2013 12:40
od Thomeeno23
Když těžko říct jak to bude u tvého motoru. S tím turbem to možná bude fungovat jinak.Každopádně jestli to tam máš někde v nastavení není problém vyzkoušet a subjektivně poreferovat
