Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 330i - klapka ve vyfuku
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Stačí odpojit a zaslepit (aby motor nepřisával vzduch) podtlakovou hadičku.
Podstatný vliv na zvuk to nemá, jen na volnoběh a nízké otáčky (když by byla klapka zavřená) je zvuk trochu hutnější, hlubší, ale ani se neblíží zvuku např. Bastuck tlumiče.
Podstatný vliv na zvuk to nemá, jen na volnoběh a nízké otáčky (když by byla klapka zavřená) je zvuk trochu hutnější, hlubší, ale ani se neblíží zvuku např. Bastuck tlumiče.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jaké řídící jednotky? Otvírání klapky řídí DME, klapka nemá separátní jednotku.
Pokud jednotkou myslíš solenoidový ventil, který na základě signálu z DME otvírá/zavírá podtlakové vedení z motoru ke klapce ve výfuku, tak jeho poruchou či odstraněním a neucpáním hadičky s podtlakem k motoru dochází k přisávání "falešného" vzduchu a proto má motor nepravidelný volnoběh a problémy v nízkých otáčkách.
Pokud jednotkou myslíš solenoidový ventil, který na základě signálu z DME otvírá/zavírá podtlakové vedení z motoru ke klapce ve výfuku, tak jeho poruchou či odstraněním a neucpáním hadičky s podtlakem k motoru dochází k přisávání "falešného" vzduchu a proto má motor nepravidelný volnoběh a problémy v nízkých otáčkách.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Bavíme se o tom ventilu. Jen jsem nevěděl jak to nazvat. Každopádně problémy s volnoběhem se začaly oběvovat až když byl ventil dole a hadička nebyla zacpaná jak píšeš. Do té doby ventil pouze nezavíral klapku takže byl výfuk neustále otevřený. Auto se chovalo normálně jen odpodu jelo hůř. Já si myslím že s menším průtokem splodin v nižších otáčkách chytne užší výfuk lepší tah tudíž to může jet lépe s jednou koncovkou zacpanou, nicméně je to jen má teorie
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
U mě na E36 323ti odpojení klapky mělo vliv jen na zvuk, na výkon asi ne.
Podle tunerské poučky "větší hluk = lépe to jede" by to mělo mít na výkon vliv kladný
Podle tunerské poučky "větší hluk = lépe to jede" by to mělo mít na výkon vliv kladný

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele: