Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46-330i při přidání plynu cuká, dusí se a nejede jak má!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pee-Tee
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od Pee-Tee »

Zdravím,
potřeboval bych od Vás zkušenějších trochu poradit a možná usměrnit v čem pokračovat dál? Předem podotýkám, že nejsem vyučený automechanik, tak mě prosím v mém vyjadřování zkuste pochopit a tolerovat.
S pár klubákama si už delší dobu láme hlavu a pořád nemůžeme přijít k úspěšnému výsledku... Od mé koupi E46-330i, r.v:11.2001 se potýkám s problémem, že auto je zdechlé a bez výkonu (srovnatelné, možná snad i horší než 2.0i-M54). Při hlubším prolézání jsme zjistili nízký tlak v palivové liště, t.j. cca: 2 atmosféry, oproti standardu 3.5A.(byl vyměněn palivový filtr s domněním, že kvůli ucpání filtru přepustný ventil, který je součástí vrací část paliva zpět do nádrže)-(nyní tlak na liště OK..) Od začátku také řešíme problémy vypsané diagnostikou, tj: špatný údaje lambda sond-(vyměněný), vysoké množství nasávaného vzduchu do motoru-(výměna škrtící klapky), koupě 2x sic. jeté váhy vzduchu (správná funkčnost odzkoušená na předešlém dárci), nový svíčky, nový čidlo polohy sací vačkové hřídele, nový čidlo výfukového hřídele, nyní nahraný nový software ŘJ, kolem hadic sání jsme zkoušeli stříknout čistič brzd a otáčky se nerozhodily a možná jsem ještě na něco zapomněl. Při konzultování vzniklého problému jsem byl informován a sám nevím, co je na tom pravdy... a to: že by se váhy vzduchu měly nahrazovat podle udávaného sériového čísla vyraženého na váze, které je dáno pro určitý ročník a komunikuje s ním správně s ŘJ, čidla a ostatní komponenty motoru. Nesetkal se náhodou někdo s podobným problémem?
Předem děkuji za případné rady a nápady. O.
Odpovědět