Stránka 1 z 2
Napsal: stř 17.07.2013 15:16
od Lathy
Zdravím vás.
Dneska sem měl pujčenou diagnostiku Launch a zkoušel sem si načíst nejaké ty chyby, protože se mi zdá, že auto někdy jede jak z praku a někdy jakoby se mu nechtělo. jenže problém je, že nevím co ty chyby znamenají.
Pokud by byl někdo tak ochotný a vysvětlil mi je.
Tady jsou:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high
A6D1 - Auxiliary-water pump
Děkuji vám.
Napsal: stř 17.07.2013 18:53
od Lathy
Nikdo neví?
Napsal: stř 17.07.2013 21:52
od Selix
Lathy píše:A6D1 - Auxiliary-water pump
tohle cerpadlo se pouziva pri vyuzivani zbytkoveho tepla k topeni po vypnuti motoru (tlacitko REST na panelu klimatizace). k nicemu jinemu (pry) neni, oprava myslim nejak mezi 5 a 10 tisici
Napsal: čtv 18.07.2013 08:22
od Miguel
Selix píše:Lathy píše:A6D1 - Auxiliary-water pump
tohle cerpadlo se pouziva pri vyuzivani zbytkoveho tepla k topeni po vypnuti motoru (tlacitko REST na panelu klimatizace). k nicemu jinemu (pry) neni, oprava myslim nejak mezi 5 a 10 tisici
Blbost, tudle chybu má snad každá e9x a u některých i přesto rest funguje. Jinak nové čerpadýlko stojí cca 3300,- originál (nicméně je to opravdu pouze na funkci REST).
Napsal: čtv 18.07.2013 09:18
od Lathy
To čerpadlo řešit nebudu asi, ale jde mi hodně o tyhle závady:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high
co to může byt?
Napsal: čtv 18.07.2013 12:10
od Miguel
Jde o to jestli to auto něco dělá nebo nedělá, při jakých hodnotách (otáčkách, teplotě atd.) to vyhazuje tyto chyby a nebo jestli to nejsou nějaké starší chyby které už jsou opravené. Každopádně když už něco řešit tak s BMW diagnostikou a né s toudle univerzální, která ti řekne prd.
Napsal: čtv 18.07.2013 15:45
od Lathy
Co třeba váha vzduchu? Nemůže byt špatná?
Dneska na diagnostice znovu a nic neukazalo az na spatnej zhavic.
Napsal: čtv 18.07.2013 15:55
od all
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
Tohle bodou chyby ohledně tlaku a řízení turba.
má to vliv na výkon auta.
může za to, špatné turbo, zasekávající se regulace na ele. turbu, čidlo tlaku, vadná hadice podtlaku, vadný ventil podtlaku..... špatný kontakt v konektorech.
Přez net málo vyřešíš.
zajed na dobrou BMW diag. projed to s tím kdo je šikovný a trošku tomu rozumí. Hledej spojení problémů a dúsledků.....
(např. mám 15l nafty, auto pak málo jede.... atd.)
= budeš mít auto v cajku

Napsal: stř 31.07.2013 12:31
od Lathy
Zdravím. byl sem ted mimo republiku. Chci se zeptat na polském foru sem se docetl ze tyto chyby po vyměně turba i regulace nepřestaly, a ze pomohlo vycisti snimac tlaku v sacím potrubí.
Muze mi nekdo poradit kde tento snímač najdu?
A popřípadě čím ho vyčistím?
Děkuji
Napsal: čtv 01.08.2013 11:41
od Dave320
Tak co já vím tak v sacím potrubí se nachází teplotní čidlo vzduchu, najdeš viz zde: - díl č.10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
a pak zde čidlo tlaku vzduchu viz zde: - díl č. 19
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
pak se tam ještě nachází elektroventil a je to díl č. 11
Tak na to zkus mrknout, snad ti to pomůže.
Napsal: pon 05.08.2013 21:42
od Lathy
Zatim jeste nevyreseno :( Dneska sem jel Brno -> ostrava a zpet. Po Ceste tam se mi projevilo ze auto jakoby ztratilo vykon. Neco jako nouzovy rezim, ale s tim ze sem s tim mohl vklidu letet 170. Pak jakmile sem auto vypl a jel zpet tak nic celou cestu jelo krasne bez problemu. Vsiml sem si ze kdyz auto ztratilo vykon tak se mu nechtelo moc do otacek. Na budikách sem videl trhani raficky otackomeru.
V Patek jedu do chorvatska a jsem z toho takovej nesvuj :/
Napsal: úte 06.08.2013 10:31
od matiz
Tak az priste pojedes do ostravy tak se muzes stavit za mnou... Do toho chorvatska si vem dost euracu kdyz se ti do dosere cestou.
Napsal: stř 07.08.2013 13:34
od Lathy
Tak Dneska sem byl u pana lunacka v brne a je to regulace turba.
Nějaké řešení? jde to opravit?
Napsal: pát 09.08.2013 10:42
od coty123
ahoj, tak mám podobný problém, auto mi nic nesignalizuje ale z ničeho nic nemá výkon. na diagnostice to hodilo chybový elektrosenzor turba. údajně už tam mám tzv. elektroturbo a ten senzor neprodávaj zvlášť a ani se neopravuje. Repas je možno dělat jen mechanické části.
Je nějaká rada, či možnost že by byly třeba jen zanesené lopatky nebo něco takového ? nechci cálovat 25 000 a pak jen doufat že to bylo tím, ale spíš kupovat až jako poslední řešení. Má s tím prosím někdo zkušenosti ?
díky M.
Napsal: pát 09.08.2013 11:29
od Dave320
Hele zkus mrknout zde:
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 72124.html
Měl stejný problém a nechal nastavit u firmy, která to dělá a taky prodávájí jak turba tak i pouze elektronickou regulaci. Tak to pročti a uvidíš.
Snad ti to pomůže.
Dave
Napsal: pát 09.08.2013 14:03
od coty123
děkuji, ale hodilo mne to na ten samý článek..
no to je jedno, zkusím po dovolené toto a uvidíme... třeba to bude jen to zanesení, ale kdo ví
http://www.turbo-cz.cz/oprava_zatuhlych_lopatek.html
Napsal: ned 18.08.2013 10:59
od Lathy
Tak za celou cestu do chorvatska tam i zpět nebyl s regulaci problem. Auto jelo jak ma 1500 km. To je jak u blaznu

Napsal: ned 18.08.2013 17:55
od coty123
Hele já jsem taky v pohodě, auto mi z ničeho nic zase začalo jezdit jako dříve. Nevím, prostě jsem ráno přišel a bylo vše ok. Jestli se to projevilo poklesem teplot venku, či něčím jiným... fakt nevím ale jsem rád

Napsal: pon 19.08.2013 09:30
od Lathy
Jo proste si asi budu muset zvyknout ze si to auto dělá co chce

Napsal: čtv 03.10.2013 18:23
od coty123
Ahoj Lathy, all,
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
=
44CC - Regulační ventil turbokompresoru
4530 - Řídící obvod zvýšení tlaku, pozitivní odchylka
pak ještě
449B - Regulační ventil turbokompresoru
mám všechny tyto chyby a auto nemá výkon, jedno jede, jednou ne, už jsem zkusil skoro vše a každý mě díky elektroturbu odkazuje na nové.
Dnes jsem volal do
http://www.sb-turbo.wbl.sk/ a ty byly uplně v klidu, že to je u těchto turb běžné.
Prý nové na dobírku za 300,- EUR (nové turbo i s tím ventilem, specialně jsem se na to ptal).
Tak váhám, všude se ceny pohybovali kolem 20 000 kč, tak mi to příjde divné, ale asi do toho pujdu. koukal jsem i na to slovenské forum co se tu uvádí a SB-turbo každý chválí.
Jestli máte zkušenost, podělte se prosím.
díky.