Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E90 320d 120kw chyby v Diag. Vykon

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#1 Příspěvek od Lathy »

Zdravím vás.
Dneska sem měl pujčenou diagnostiku Launch a zkoušel sem si načíst nejaké ty chyby, protože se mi zdá, že auto někdy jede jak z praku a někdy jakoby se mu nechtělo. jenže problém je, že nevím co ty chyby znamenají.
Pokud by byl někdo tak ochotný a vysvětlil mi je.

Tady jsou:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high
A6D1 - Auxiliary-water pump

Děkuji vám.
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#2 Příspěvek od Lathy »

Nikdo neví?
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#3 Příspěvek od Selix »

Lathy píše:A6D1 - Auxiliary-water pump


tohle cerpadlo se pouziva pri vyuzivani zbytkoveho tepla k topeni po vypnuti motoru (tlacitko REST na panelu klimatizace). k nicemu jinemu (pry) neni, oprava myslim nejak mezi 5 a 10 tisici
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#4 Příspěvek od Miguel »

Selix píše:
Lathy píše:A6D1 - Auxiliary-water pump


tohle cerpadlo se pouziva pri vyuzivani zbytkoveho tepla k topeni po vypnuti motoru (tlacitko REST na panelu klimatizace). k nicemu jinemu (pry) neni, oprava myslim nejak mezi 5 a 10 tisici


Blbost, tudle chybu má snad každá e9x a u některých i přesto rest funguje. Jinak nové čerpadýlko stojí cca 3300,- originál (nicméně je to opravdu pouze na funkci REST).
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#5 Příspěvek od Lathy »

To čerpadlo řešit nebudu asi, ale jde mi hodně o tyhle závady:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high

co to může byt?
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#6 Příspěvek od Miguel »

Jde o to jestli to auto něco dělá nebo nedělá, při jakých hodnotách (otáčkách, teplotě atd.) to vyhazuje tyto chyby a nebo jestli to nejsou nějaké starší chyby které už jsou opravené. Každopádně když už něco řešit tak s BMW diagnostikou a né s toudle univerzální, která ti řekne prd.
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#7 Příspěvek od Lathy »

Co třeba váha vzduchu? Nemůže byt špatná?
Dneska na diagnostice znovu a nic neukazalo az na spatnej zhavic.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#8 Příspěvek od all »

44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation

Tohle bodou chyby ohledně tlaku a řízení turba.

má to vliv na výkon auta.

může za to, špatné turbo, zasekávající se regulace na ele. turbu, čidlo tlaku, vadná hadice podtlaku, vadný ventil podtlaku..... špatný kontakt v konektorech.

Přez net málo vyřešíš.

zajed na dobrou BMW diag. projed to s tím kdo je šikovný a trošku tomu rozumí. Hledej spojení problémů a dúsledků.....
(např. mám 15l nafty, auto pak málo jede.... atd.)

= budeš mít auto v cajku ;-)
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#9 Příspěvek od Lathy »

Zdravím. byl sem ted mimo republiku. Chci se zeptat na polském foru sem se docetl ze tyto chyby po vyměně turba i regulace nepřestaly, a ze pomohlo vycisti snimac tlaku v sacím potrubí.

Muze mi nekdo poradit kde tento snímač najdu?
A popřípadě čím ho vyčistím?

Děkuji
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#10 Příspěvek od Dave320 »

Tak co já vím tak v sacím potrubí se nachází teplotní čidlo vzduchu, najdeš viz zde: - díl č.10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

a pak zde čidlo tlaku vzduchu viz zde: - díl č. 19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

pak se tam ještě nachází elektroventil a je to díl č. 11

Tak na to zkus mrknout, snad ti to pomůže.
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#11 Příspěvek od Lathy »

Zatim jeste nevyreseno :( Dneska sem jel Brno -> ostrava a zpet. Po Ceste tam se mi projevilo ze auto jakoby ztratilo vykon. Neco jako nouzovy rezim, ale s tim ze sem s tim mohl vklidu letet 170. Pak jakmile sem auto vypl a jel zpet tak nic celou cestu jelo krasne bez problemu. Vsiml sem si ze kdyz auto ztratilo vykon tak se mu nechtelo moc do otacek. Na budikách sem videl trhani raficky otackomeru.

V Patek jedu do chorvatska a jsem z toho takovej nesvuj :/
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matiz »

Tak az priste pojedes do ostravy tak se muzes stavit za mnou... Do toho chorvatska si vem dost euracu kdyz se ti do dosere cestou.
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#13 Příspěvek od Lathy »

Tak Dneska sem byl u pana lunacka v brne a je to regulace turba.

Nějaké řešení? jde to opravit?
coty123
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pon 03.06.2013 00:00
Bydliště: Praha 10

#14 Příspěvek od coty123 »

ahoj, tak mám podobný problém, auto mi nic nesignalizuje ale z ničeho nic nemá výkon. na diagnostice to hodilo chybový elektrosenzor turba. údajně už tam mám tzv. elektroturbo a ten senzor neprodávaj zvlášť a ani se neopravuje. Repas je možno dělat jen mechanické části.

Je nějaká rada, či možnost že by byly třeba jen zanesené lopatky nebo něco takového ? nechci cálovat 25 000 a pak jen doufat že to bylo tím, ale spíš kupovat až jako poslední řešení. Má s tím prosím někdo zkušenosti ?

díky M.
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#15 Příspěvek od Dave320 »

Hele zkus mrknout zde:

http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 72124.html

Měl stejný problém a nechal nastavit u firmy, která to dělá a taky prodávájí jak turba tak i pouze elektronickou regulaci. Tak to pročti a uvidíš.
Snad ti to pomůže.

Dave
coty123
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pon 03.06.2013 00:00
Bydliště: Praha 10

#16 Příspěvek od coty123 »

děkuji, ale hodilo mne to na ten samý článek..

no to je jedno, zkusím po dovolené toto a uvidíme... třeba to bude jen to zanesení, ale kdo ví :-(

http://www.turbo-cz.cz/oprava_zatuhlych_lopatek.html
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#17 Příspěvek od Lathy »

Tak za celou cestu do chorvatska tam i zpět nebyl s regulaci problem. Auto jelo jak ma 1500 km. To je jak u blaznu :)
coty123
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pon 03.06.2013 00:00
Bydliště: Praha 10

#18 Příspěvek od coty123 »

Hele já jsem taky v pohodě, auto mi z ničeho nic zase začalo jezdit jako dříve. Nevím, prostě jsem ráno přišel a bylo vše ok. Jestli se to projevilo poklesem teplot venku, či něčím jiným... fakt nevím ale jsem rád :lol:
Lathy
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: úte 29.03.2011 00:00
Bydliště: BRNO

#19 Příspěvek od Lathy »

Jo proste si asi budu muset zvyknout ze si to auto dělá co chce :D
coty123
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pon 03.06.2013 00:00
Bydliště: Praha 10

#20 Příspěvek od coty123 »

Ahoj Lathy, all,

44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
=
44CC - Regulační ventil turbokompresoru
4530 - Řídící obvod zvýšení tlaku, pozitivní odchylka

pak ještě
449B - Regulační ventil turbokompresoru

mám všechny tyto chyby a auto nemá výkon, jedno jede, jednou ne, už jsem zkusil skoro vše a každý mě díky elektroturbu odkazuje na nové.

Dnes jsem volal do http://www.sb-turbo.wbl.sk/ a ty byly uplně v klidu, že to je u těchto turb běžné.
Prý nové na dobírku za 300,- EUR (nové turbo i s tím ventilem, specialně jsem se na to ptal).

Tak váhám, všude se ceny pohybovali kolem 20 000 kč, tak mi to příjde divné, ale asi do toho pujdu. koukal jsem i na to slovenské forum co se tu uvádí a SB-turbo každý chválí.
Jestli máte zkušenost, podělte se prosím.

díky.
Odpovědět