Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E90 320d 120kw chyby v Diag. Vykon
Zdravím vás.
Dneska sem měl pujčenou diagnostiku Launch a zkoušel sem si načíst nejaké ty chyby, protože se mi zdá, že auto někdy jede jak z praku a někdy jakoby se mu nechtělo. jenže problém je, že nevím co ty chyby znamenají.
Pokud by byl někdo tak ochotný a vysvětlil mi je.
Tady jsou:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high
A6D1 - Auxiliary-water pump
Děkuji vám.
Dneska sem měl pujčenou diagnostiku Launch a zkoušel sem si načíst nejaké ty chyby, protože se mi zdá, že auto někdy jede jak z praku a někdy jakoby se mu nechtělo. jenže problém je, že nevím co ty chyby znamenají.
Pokud by byl někdo tak ochotný a vysvětlil mi je.
Tady jsou:
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
yyy - Control current too high
A6D1 - Auxiliary-water pump
Děkuji vám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Selix píše:Lathy píše:A6D1 - Auxiliary-water pump
tohle cerpadlo se pouziva pri vyuzivani zbytkoveho tepla k topeni po vypnuti motoru (tlacitko REST na panelu klimatizace). k nicemu jinemu (pry) neni, oprava myslim nejak mezi 5 a 10 tisici
Blbost, tudle chybu má snad každá e9x a u některých i přesto rest funguje. Jinak nové čerpadýlko stojí cca 3300,- originál (nicméně je to opravdu pouze na funkci REST).
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
Tohle bodou chyby ohledně tlaku a řízení turba.
má to vliv na výkon auta.
může za to, špatné turbo, zasekávající se regulace na ele. turbu, čidlo tlaku, vadná hadice podtlaku, vadný ventil podtlaku..... špatný kontakt v konektorech.
Přez net málo vyřešíš.
zajed na dobrou BMW diag. projed to s tím kdo je šikovný a trošku tomu rozumí. Hledej spojení problémů a dúsledků.....
(např. mám 15l nafty, auto pak málo jede.... atd.)
= budeš mít auto v cajku
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
Tohle bodou chyby ohledně tlaku a řízení turba.
má to vliv na výkon auta.
může za to, špatné turbo, zasekávající se regulace na ele. turbu, čidlo tlaku, vadná hadice podtlaku, vadný ventil podtlaku..... špatný kontakt v konektorech.
Přez net málo vyřešíš.
zajed na dobrou BMW diag. projed to s tím kdo je šikovný a trošku tomu rozumí. Hledej spojení problémů a dúsledků.....
(např. mám 15l nafty, auto pak málo jede.... atd.)
= budeš mít auto v cajku

Tak co já vím tak v sacím potrubí se nachází teplotní čidlo vzduchu, najdeš viz zde: - díl č.10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
a pak zde čidlo tlaku vzduchu viz zde: - díl č. 19
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
pak se tam ještě nachází elektroventil a je to díl č. 11
Tak na to zkus mrknout, snad ti to pomůže.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
a pak zde čidlo tlaku vzduchu viz zde: - díl č. 19
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
pak se tam ještě nachází elektroventil a je to díl č. 11
Tak na to zkus mrknout, snad ti to pomůže.
Zatim jeste nevyreseno :( Dneska sem jel Brno -> ostrava a zpet. Po Ceste tam se mi projevilo ze auto jakoby ztratilo vykon. Neco jako nouzovy rezim, ale s tim ze sem s tim mohl vklidu letet 170. Pak jakmile sem auto vypl a jel zpet tak nic celou cestu jelo krasne bez problemu. Vsiml sem si ze kdyz auto ztratilo vykon tak se mu nechtelo moc do otacek. Na budikách sem videl trhani raficky otackomeru.
V Patek jedu do chorvatska a jsem z toho takovej nesvuj :/
V Patek jedu do chorvatska a jsem z toho takovej nesvuj :/
ahoj, tak mám podobný problém, auto mi nic nesignalizuje ale z ničeho nic nemá výkon. na diagnostice to hodilo chybový elektrosenzor turba. údajně už tam mám tzv. elektroturbo a ten senzor neprodávaj zvlášť a ani se neopravuje. Repas je možno dělat jen mechanické části.
Je nějaká rada, či možnost že by byly třeba jen zanesené lopatky nebo něco takového ? nechci cálovat 25 000 a pak jen doufat že to bylo tím, ale spíš kupovat až jako poslední řešení. Má s tím prosím někdo zkušenosti ?
díky M.
Je nějaká rada, či možnost že by byly třeba jen zanesené lopatky nebo něco takového ? nechci cálovat 25 000 a pak jen doufat že to bylo tím, ale spíš kupovat až jako poslední řešení. Má s tím prosím někdo zkušenosti ?
díky M.
Hele zkus mrknout zde:
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 72124.html
Měl stejný problém a nechal nastavit u firmy, která to dělá a taky prodávájí jak turba tak i pouze elektronickou regulaci. Tak to pročti a uvidíš.
Snad ti to pomůže.
Dave
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 72124.html
Měl stejný problém a nechal nastavit u firmy, která to dělá a taky prodávájí jak turba tak i pouze elektronickou regulaci. Tak to pročti a uvidíš.
Snad ti to pomůže.
Dave
děkuji, ale hodilo mne to na ten samý článek..
no to je jedno, zkusím po dovolené toto a uvidíme... třeba to bude jen to zanesení, ale kdo ví
http://www.turbo-cz.cz/oprava_zatuhlych_lopatek.html
no to je jedno, zkusím po dovolené toto a uvidíme... třeba to bude jen to zanesení, ale kdo ví

http://www.turbo-cz.cz/oprava_zatuhlych_lopatek.html
Ahoj Lathy, all,
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
=
44CC - Regulační ventil turbokompresoru
4530 - Řídící obvod zvýšení tlaku, pozitivní odchylka
pak ještě
449B - Regulační ventil turbokompresoru
mám všechny tyto chyby a auto nemá výkon, jedno jede, jednou ne, už jsem zkusil skoro vše a každý mě díky elektroturbu odkazuje na nové.
Dnes jsem volal do http://www.sb-turbo.wbl.sk/ a ty byly uplně v klidu, že to je u těchto turb běžné.
Prý nové na dobírku za 300,- EUR (nové turbo i s tím ventilem, specialně jsem se na to ptal).
Tak váhám, všude se ceny pohybovali kolem 20 000 kč, tak mi to příjde divné, ale asi do toho pujdu. koukal jsem i na to slovenské forum co se tu uvádí a SB-turbo každý chválí.
Jestli máte zkušenost, podělte se prosím.
díky.
44CC - Charge-air pressure actuator
4530 - Charge-air pressure control, control d eviation
=
44CC - Regulační ventil turbokompresoru
4530 - Řídící obvod zvýšení tlaku, pozitivní odchylka
pak ještě
449B - Regulační ventil turbokompresoru
mám všechny tyto chyby a auto nemá výkon, jedno jede, jednou ne, už jsem zkusil skoro vše a každý mě díky elektroturbu odkazuje na nové.
Dnes jsem volal do http://www.sb-turbo.wbl.sk/ a ty byly uplně v klidu, že to je u těchto turb běžné.
Prý nové na dobírku za 300,- EUR (nové turbo i s tím ventilem, specialně jsem se na to ptal).
Tak váhám, všude se ceny pohybovali kolem 20 000 kč, tak mi to příjde divné, ale asi do toho pujdu. koukal jsem i na to slovenské forum co se tu uvádí a SB-turbo každý chválí.
Jestli máte zkušenost, podělte se prosím.
díky.