Stránka 1 z 1

Napsal: pát 05.07.2013 20:43
od odapoz
zdravim, mám pár problémů

1. měnil jsem olej v motoru, hladina před vypustěním byla přesně mezi ryskama, vypustil jsem 6,5 litru oleje, zpátky jsem nalil (podle měrek na krabicích s novým olejem) 6,3 litru, po výměně jsem auto projel a nechal stát přes noc, druhý den jsem kouknul na hladinu oleje a ta byla mezi ryskama, řekl jsem si že ok a víc jsem to neřešil, ted po 1 000km koukám, že je hladina těsně nad horní ryskou, chod motoru je porad stejny, voda z chladiče neubyla, nějaké tipy co s tím nebo jestli to vůbec řešit?

2. lehce ostrou projížďku (70-160, stylem brzda plyn) jsem ukončil zkouškou brz ze 160 na 0, po úspěšném zabrždění jsem se začal otáčet abych jel zpátky, ale pri sebemenším pohybu volantem servo úplně sténalo (divně v tom vrčelo) a o trochu víc než je běžné klesaly otáčky motoru při otáčení volantem, po 1km klidné jízdy vše v normálu, co to mohlo způsobit?

dík za rady

Napsal: pát 05.07.2013 20:48
od Toci
ty brzdy ze 160 na 0, to byla zkouška, nebo likvidace?

Napsal: pát 05.07.2013 20:55
od odapoz
zajimalo me jak to dokaze zastavit kdyz by bylo treba z vyssi rychlosti, s vysledkem brzdeni jsem byl spokojen, s tim servem naopak znepokojen

Napsal: sob 06.07.2013 10:43
od shade741
ohledně toho oleja- blbej dotaz ale zeptat se musím, stál si fakt na rovině? Jinak není nic jednoduššího, než to vypustit mrknout jak vypadá, prostě samovolný doplnění množství oleje není nikdy moc dobrý znamení. Ohledně serva- mrkni na servokapalinu jak na tom je, měla by být čistá růžové barvy, pokud to má nádech do černoty tak vypustit a vyměnit

Napsal: sob 06.07.2013 11:04
od Toci
Nenapadá mě, jak by se dalo to přibývání oleje vysvětlit, pokud zároveň neubývá chladicí kapalina. U novějších dieselů s DPF by se to dalo vysvětlit ředěním oleje naftou, ale takhle fakt nevím. Až přijdeš na vysvětlení, dej vědět, samotného mě to zajímá...

Napsal: sob 06.07.2013 18:02
od odapoz
ano, stal jsem na rovine, napadlo me jestli neni mozny ze v balenich s olejem mohlo být víc oleje než bylo napsáno na obalu, ale to se mi zdá nepravděpodobný (jeslti ho tam bylo vic tak spis o pár ml než dcl), trochu blbej dotaz ale zeptám se, mělo by stačit vypustit třeba jen litr a ten zkontrolovat (co bych na nem melo byt divnyho?)

na to servo urcite kouknu, kamos mi rikal ze by to mohlo být i bublinou

Napsal: ned 07.07.2013 00:16
od aigo
a nezustal ti v motoru nejakej ten dcl puvodniho oleje? ono to celkem trva nez nez vytece vsechen

Napsal: ned 07.07.2013 01:11
od odapoz
to si nemyslim, nechal jsem to vypoustet asi 4 hodiny, auto bylo v rovine, po ty dobe z toho uz ani nekapalo

Napsal: ned 07.07.2013 01:24
od Totic
To servo mě někdy taky kvičí po zátěži a zdá se slabší a pak se to samo spraví. Taky budu měnit ATF. Otáčky padali pač servo bere víc výkon, asi jak bylo dočasně namožený.