Napsal: pát 05.07.2013 20:43
zdravim, mám pár problémů
1. měnil jsem olej v motoru, hladina před vypustěním byla přesně mezi ryskama, vypustil jsem 6,5 litru oleje, zpátky jsem nalil (podle měrek na krabicích s novým olejem) 6,3 litru, po výměně jsem auto projel a nechal stát přes noc, druhý den jsem kouknul na hladinu oleje a ta byla mezi ryskama, řekl jsem si že ok a víc jsem to neřešil, ted po 1 000km koukám, že je hladina těsně nad horní ryskou, chod motoru je porad stejny, voda z chladiče neubyla, nějaké tipy co s tím nebo jestli to vůbec řešit?
2. lehce ostrou projížďku (70-160, stylem brzda plyn) jsem ukončil zkouškou brz ze 160 na 0, po úspěšném zabrždění jsem se začal otáčet abych jel zpátky, ale pri sebemenším pohybu volantem servo úplně sténalo (divně v tom vrčelo) a o trochu víc než je běžné klesaly otáčky motoru při otáčení volantem, po 1km klidné jízdy vše v normálu, co to mohlo způsobit?
dík za rady
1. měnil jsem olej v motoru, hladina před vypustěním byla přesně mezi ryskama, vypustil jsem 6,5 litru oleje, zpátky jsem nalil (podle měrek na krabicích s novým olejem) 6,3 litru, po výměně jsem auto projel a nechal stát přes noc, druhý den jsem kouknul na hladinu oleje a ta byla mezi ryskama, řekl jsem si že ok a víc jsem to neřešil, ted po 1 000km koukám, že je hladina těsně nad horní ryskou, chod motoru je porad stejny, voda z chladiče neubyla, nějaké tipy co s tím nebo jestli to vůbec řešit?
2. lehce ostrou projížďku (70-160, stylem brzda plyn) jsem ukončil zkouškou brz ze 160 na 0, po úspěšném zabrždění jsem se začal otáčet abych jel zpátky, ale pri sebemenším pohybu volantem servo úplně sténalo (divně v tom vrčelo) a o trochu víc než je běžné klesaly otáčky motoru při otáčení volantem, po 1km klidné jízdy vše v normálu, co to mohlo způsobit?
dík za rady