Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 323i drobnosti

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#1 Příspěvek od odapoz »

zdravim, mám pár problémů

1. měnil jsem olej v motoru, hladina před vypustěním byla přesně mezi ryskama, vypustil jsem 6,5 litru oleje, zpátky jsem nalil (podle měrek na krabicích s novým olejem) 6,3 litru, po výměně jsem auto projel a nechal stát přes noc, druhý den jsem kouknul na hladinu oleje a ta byla mezi ryskama, řekl jsem si že ok a víc jsem to neřešil, ted po 1 000km koukám, že je hladina těsně nad horní ryskou, chod motoru je porad stejny, voda z chladiče neubyla, nějaké tipy co s tím nebo jestli to vůbec řešit?

2. lehce ostrou projížďku (70-160, stylem brzda plyn) jsem ukončil zkouškou brz ze 160 na 0, po úspěšném zabrždění jsem se začal otáčet abych jel zpátky, ale pri sebemenším pohybu volantem servo úplně sténalo (divně v tom vrčelo) a o trochu víc než je běžné klesaly otáčky motoru při otáčení volantem, po 1km klidné jízdy vše v normálu, co to mohlo způsobit?

dík za rady
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#2 Příspěvek od Toci »

ty brzdy ze 160 na 0, to byla zkouška, nebo likvidace?
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od odapoz »

zajimalo me jak to dokaze zastavit kdyz by bylo treba z vyssi rychlosti, s vysledkem brzdeni jsem byl spokojen, s tim servem naopak znepokojen
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

ohledně toho oleja- blbej dotaz ale zeptat se musím, stál si fakt na rovině? Jinak není nic jednoduššího, než to vypustit mrknout jak vypadá, prostě samovolný doplnění množství oleje není nikdy moc dobrý znamení. Ohledně serva- mrkni na servokapalinu jak na tom je, měla by být čistá růžové barvy, pokud to má nádech do černoty tak vypustit a vyměnit
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#5 Příspěvek od Toci »

Nenapadá mě, jak by se dalo to přibývání oleje vysvětlit, pokud zároveň neubývá chladicí kapalina. U novějších dieselů s DPF by se to dalo vysvětlit ředěním oleje naftou, ale takhle fakt nevím. Až přijdeš na vysvětlení, dej vědět, samotného mě to zajímá...
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#6 Příspěvek od odapoz »

ano, stal jsem na rovine, napadlo me jestli neni mozny ze v balenich s olejem mohlo být víc oleje než bylo napsáno na obalu, ale to se mi zdá nepravděpodobný (jeslti ho tam bylo vic tak spis o pár ml než dcl), trochu blbej dotaz ale zeptám se, mělo by stačit vypustit třeba jen litr a ten zkontrolovat (co bych na nem melo byt divnyho?)

na to servo urcite kouknu, kamos mi rikal ze by to mohlo být i bublinou
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od aigo »

a nezustal ti v motoru nejakej ten dcl puvodniho oleje? ono to celkem trva nez nez vytece vsechen
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#8 Příspěvek od odapoz »

to si nemyslim, nechal jsem to vypoustet asi 4 hodiny, auto bylo v rovine, po ty dobe z toho uz ani nekapalo
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#9 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To servo mě někdy taky kvičí po zátěži a zdá se slabší a pak se to samo spraví. Taky budu měnit ATF. Otáčky padali pač servo bere víc výkon, asi jak bylo dočasně namožený.
Odpovědět