Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.06.2013 15:11
od xander8387
Asi trošku blbej dotaz. Ale jak poznám na motoru, že je to 325 nebo 323? Mám totiž asi nějakou skládačku, kastle ukazuje 325, ale u motoru si nejsem jistej, třeba víčko oleje je z 318ky..
VIN motoru jsem nenašel a nevím kde je.
Napsal: sob 22.06.2013 16:06
od onlybimmers
vyfotit motor a dat ho sem

Napsal: sob 22.06.2013 16:06
od Francis
Podle víčka na olej se to opravdu nepozná
M50 (325i) má blok z šedé litiny a vždy ventilové víko z hliníku.
M52 (323i) má blok z hliníkové slitiny a krom prvních měsíců výroby ventilové víko z plastu.
Na bloku vyznačený typ motoru pro M50B25 je 256S1 (M50B25TU má 256S2), kdežto M52B25 má typ 256S3
M50B25 má jednu lambdu dole před katem, M52B25 má dvě lambdy, každou v jedněch výfukových svodech hned u hlavy.
Napsal: sob 22.06.2013 17:02
od shade741
ještě m 50 motory mají olejový víčko blíž ke kabině, naopak m52 ho mají blíž k předku
Napsal: sob 22.06.2013 22:21
od xander8387
Díky za tipy
Shade díky, to mi pomohlo nejvíc, nemusím kvůli tomu k autu, vím, že víčko je blíž ke kabině tudíž 325, díkec x)
Napsal: sob 22.06.2013 23:13
od Francis
Je velmi snadné vyměnit ventilové víko. Je to velmi nespolehlivá metoda identifikace typu motoru.
Napsal: ned 23.06.2013 10:06
od Lucifer
Zvedni auto a koukni sem co tam máš pak to sem napiš a mi ti řekneme co skutečně máš za motor.
Jak píše Francis na ventildekl bych se taky nespoléhal

Napsal: ned 23.06.2013 12:14
od shade741
hm a nemá m52 jiný rozměry těch kruhových šachet pro cívky?, navíc sem si téměř jistej, že by tam někdo musel dát i cívky z m 52 ne? protože mají jiný osazení , a anopak. Ale jak říkají kluci je fakt nejlepší mrknout na motor a na číslo , ono se dá navpat celá hlava z m 50 na m 52 jestli se nepletu

Napsal: ned 23.06.2013 12:54
od Francis
Šachta na cívku je ventildeklu a ten je možno lehce zaměnit.
V podstatě i číslo ma bloku jde přepsat.
Nezaměnitelný je materiál bloku motoru, šedá litina u M50 (325i) nebo lehká slitina u M52 (323i).