Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E91 320d nestartuje - hlásí DSC/FTM
Prosím o radu:
Problémy začaly před cca týdnem. Nechal jsem auto přes noc zaparkovaný v mírném kopečku a ráno když chci nastartovat tak na displej kontrolka jakoby na ručku (ale žlutá) a k tomu svítil žlutě ten trojúhelník s šipkou dokola ( stabilizační systém), možná ještě něco.. A symbol auta na heveru. Po několikátý se mi povedlo to nastartovat. A to se opakovalo skoro každý den ráno. Když už to chytlo, tak všechny kontrolky zmizely. A když jsem dal check tak vylezlo ok. Pak přes den už to startovalo normálně. Jen k tomu myslím další dny naskočila ještě ikona kontroly tlaku v pneu. Nejsem si jistý jestli to hlásí i ABS nebo jen ten stabilizační systém.
Dnes už se mi nastartovat nepovedlo, vyskočil k tomu ještě nápis "service".
Hledal jsem k tomu něco na netu a většinou v cizině (u nás jsem moc nenašel) o tom psali jako buď:
-senzor natočení volantu
-pumpa DSC/ řídící jednotka DSC/ABS (finančně zřejmě celkem mazec )
-možná i baterka (auto mám měsíc, předtím půl roku stálo a byla tam mrtvá baterka, ale tu mi v BMW oživovali a před tím měsícem tam nic závažného nenašli.)
Uvítám někoho z Prahy co by věděl co s tím..
Problémy začaly před cca týdnem. Nechal jsem auto přes noc zaparkovaný v mírném kopečku a ráno když chci nastartovat tak na displej kontrolka jakoby na ručku (ale žlutá) a k tomu svítil žlutě ten trojúhelník s šipkou dokola ( stabilizační systém), možná ještě něco.. A symbol auta na heveru. Po několikátý se mi povedlo to nastartovat. A to se opakovalo skoro každý den ráno. Když už to chytlo, tak všechny kontrolky zmizely. A když jsem dal check tak vylezlo ok. Pak přes den už to startovalo normálně. Jen k tomu myslím další dny naskočila ještě ikona kontroly tlaku v pneu. Nejsem si jistý jestli to hlásí i ABS nebo jen ten stabilizační systém.
Dnes už se mi nastartovat nepovedlo, vyskočil k tomu ještě nápis "service".
Hledal jsem k tomu něco na netu a většinou v cizině (u nás jsem moc nenašel) o tom psali jako buď:
-senzor natočení volantu
-pumpa DSC/ řídící jednotka DSC/ABS (finančně zřejmě celkem mazec )
-možná i baterka (auto mám měsíc, předtím půl roku stálo a byla tam mrtvá baterka, ale tu mi v BMW oživovali a před tím měsícem tam nic závažného nenašli.)
Uvítám někoho z Prahy co by věděl co s tím..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
Taky mi točil, pak se všechno resetlo, dokonce mi i vyjela vzadu roletka:)kyblick píše:To je taky možnost. Je tam 6 let stará původní BMW zelený oko už se nezelená. Zkusím dnes startovat s další připojenou baterkou. Jen mi je divný že motor normálně točí ale nechytne..
Takové ty hlášky o tlaku v pneumatikách a podobně se mi začaly objevovat pár dní před tím, než baterka odešla úplně a nešlo ani nastartovat.
Baterku jsem měl taky nejspíš původní z roku 2006. Mám tam teď pár měsíců novou a vše je v cajku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
Teď z hlavy nevím, jakou tam mám. Nejprve jsem chtěl Vartu Silver Dynamic, ale bylo mi doporučeno, že stačí nějaká jiná levnější, že i kdyby nevydržela tak dlouho jako Varta, tak je levnější a tak poměr cena/výdrž je lepší. Ale to je fuk. Hlavně že jede všechno, jak má.kyblick píše:A jakou jsi kupoval? Chystám se koupit Vartu (tuším F17 nebo G3) ta je jedna je 80Ah, druhá 95 Ah,jen nevím jestli se tam vejde?
Nebo nějakou jinou?
Každopádně mám tam silnější baterku, než byla ta původní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Rozdíl je v tom, že pokud měníš/ dáváš jinou kapacitu případně typ baterie (gel, klasika) a nenakoduješ jí tak je baterie třeba do roka hotová. Je tam na to elektronika (IBS - inteligent battery sensor) a pokud ten prašivej mikroprocesor nemá správné data tak je z toho celej power management uplně vedle
Hlídá to kondici baterie, teplotu atd.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
No hezky:) To jsem netušil. Měl jsem sice auto v servisu, kde mi opravovali podle diagnostiky všechny chyby, co to hlásilo, ale jestli mi tam nakódovali i tu baterku netuším.Miguel píše:Rozdíl je v tom, že pokud měníš/ dáváš jinou kapacitu případně typ baterie (gel, klasika) a nenakoduješ jí tak je baterie třeba do roka hotová. Je tam na to elektronika (IBS - inteligent battery sensor) a pokud ten prašivej mikroprocesor nemá správné data tak je z toho celej power management uplně vedleHlídá to kondici baterie, teplotu atd.
Radši se ještě poptám.
NO tak baterku jsem vyměnil a nějakou dobu nic. Ale teď jak bylo, mokřeji a všude louže, tak poslední dny stejný problém. Zkusím sem dát video, jak to vypadá..
zastrčím klíč, zmačknu tlačítko: Jen to jakoby škubne s autem a rozsvítí se na displeji ty tři symboly a hlásí servis. Pak podržím déle zmačknuté, tak auto točí a točí a nechytne, tak to vypnu a zkusím znovu. Buď se to pak hned na další zmačknutí povede, nebo postup stejný, škubanec a nic.. a po několikatý to pak na ten jakoby "druhý pokus" chytne. Zkusím dát check přes palubní počítač a ten po několika sekundách zahlásí že je vše OK. (tak tři vteřiny tam ten servis ještě svítí a pak zmizí.)
Tohle se děje když auto nějakou hodinu stojí. Jinak hned po dojetí v pohodě nastartuje..
zastrčím klíč, zmačknu tlačítko: Jen to jakoby škubne s autem a rozsvítí se na displeji ty tři symboly a hlásí servis. Pak podržím déle zmačknuté, tak auto točí a točí a nechytne, tak to vypnu a zkusím znovu. Buď se to pak hned na další zmačknutí povede, nebo postup stejný, škubanec a nic.. a po několikatý to pak na ten jakoby "druhý pokus" chytne. Zkusím dát check přes palubní počítač a ten po několika sekundách zahlásí že je vše OK. (tak tři vteřiny tam ten servis ještě svítí a pak zmizí.)
Tohle se děje když auto nějakou hodinu stojí. Jinak hned po dojetí v pohodě nastartuje..