Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e9x "standard" podv.- po kolika km a co měnit?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3944
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Potah má na tachu aktuálně 79tis km a zdá se mi že umřely (nebo spíš umírají) tlumiče - v zatáčkách na hrbolatém to odskakuje, při brždění na hrbolatém to už taky není ono.... je to možné, že už po 80tis km (převážně po těch našich českých tankodromech) je po nich? (Žeby vliv velkých odpružených rotujících hmot - RFT guma je skoro 2x těžší, že...)
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3944
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mému servisákovi se to taky nezdá, že by byly umřité tlumiče.... shodou okolností sem neska byl převažovat kola u strnadla (bo mi to při 180+ lehce kopalo do volantu) a ten mi řek, že mám nadměrně sjetý vnějšek obou př. gum (čili moc velká sbíhavost).... což by mohlo vysvětlovat nervozitu při brzžení, zatáčení i na mokru.... takže příští týden sem se objednal u pana Plachého (test tlumičů a hlavně geo), stejně sem tam chtěl zajít, bo poslední geo byla před cca 30kkm
btw, zadní bridže RA050A 255/40 R17W RFT nemají po cca 7tis km víc než 3.5mm vzorku....
btw, zadní bridže RA050A 255/40 R17W RFT nemají po cca 7tis km víc než 3.5mm vzorku....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
To s tema pneu bych rekl je normalni, a je to samozrejme dusledek vykonu motoru a stylu jizdy. Ja mam nahrkano 180 za chvili a nepocituju zadny problem s tlumicema, ale je to mozna taky tim, ze proste nejezdim sponu a spotrebu mam nizsi, ale i vykon motoru...
A jelikoz 160kW neni zadne "peklo", nejak mne to ani moc nelaka. Zadni pneu mi vydrzi neco mezi 20 - 25k. Bez driftovani normalnim jezdenim, obcas sviznejsim a vyjimecne kdy se s nim neseru, protoze mne tlaci cas.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
kdo ma 272ps, stezovat si ani nemuze -)) Dej nejak potom vedet jestli mas ty tlumice fakt KO, docela by mne to zajimalo. Zda se mi to prilis malo aby byly na sracky.
Spis jsi mne ted dostal ze ti vydrzely ty gumy temer to same co mne, pritom ja jezdim fakt spis na spotrebu a nakladam mu vyjimecne... A to jeste tak, ze nikdy nejedu na krev co to auto dokaze, jelikoz natolik to v rukach nemam a crash riskovat nehodlam...
Spis jsi mne ted dostal ze ti vydrzely ty gumy temer to same co mne, pritom ja jezdim fakt spis na spotrebu a nakladam mu vyjimecne... A to jeste tak, ze nikdy nejedu na krev co to auto dokaze, jelikoz natolik to v rukach nemam a crash riskovat nehodlam...
tak na me 325 xi 180 000 km a tlumice K.O. levy predni po vzeti vymolu total minuly tyden. . Mel jsem ale celkem problem sehnat v druhovyrobe - nikdo nedela na ten xdrive ( sachs, kyobe, monroe, delphi, ... ) . nakonec jediny vyrobce - billstein. Original B4 do prvovyroby uz ani nevyrabi, takze jsem sahnul po vyssi rade B6 ( jsou otoceny jako na motorce, tlumic je dole ) a je to nebe a dudy. zadky vypadaly ze jeste nejsou uplne K.O. ale po tom co jsem dal nove je to znatelny rozdil.
A to auto najelo za 3 roky ve svycarsku 160 000 km.
Popravde krome toho leveho predku po tom vymolu bych ostatni ani nepoznal, ale po tom co jeste jezdim novym sluzebnim focusem jsem si rikal ze to moje auto nejak pada do der a skace a hle po vymene tlumicu je to uplne jiny auto.
A to auto najelo za 3 roky ve svycarsku 160 000 km.
Popravde krome toho leveho predku po tom vymolu bych ostatni ani nepoznal, ale po tom co jeste jezdim novym sluzebnim focusem jsem si rikal ze to moje auto nejak pada do der a skace a hle po vymene tlumicu je to uplne jiny auto.
jj mam ctyrkolku. Je mozny ze vydrzi min, jsou jine nez na klasickou e91matiz píše:smepet ty mas ale ctyrkolku ne? vydrzi min co jsem slysel. Nevim, overene to nijak nemam.
Nechal jsem udelat jeste geometrii, tak ted to auto konecne vypada ze je v cajku....
Na geometrii mi skoukli cepy a ramena a vsechno se zda tuhy tak uvidime jak jeste dlouho...

Volant uz se vraci, neni to teda zadnej lamac, ale z obou stran stejne, tak to zrejme ma byt...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3944
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Nechci temu dávat nové vlákno, využívám staršího na podobnou notu, enem sem trochu upravil název...
Na tachu téměř 100tis km (99% po CZ a SK silnicích I až IV třídy, čili tankodromy) - tak nějak začínám mít pocit, že (hlavně přední náprava) už není to co bývala... tlumiče jsou podle testu OK (94%), ale sem tam sa už ozve nějaký pazvuk, klepnutí či vůle...
Čili otázka na ty z vás, co jezdí 3er e90/91 nejlépe v x-drivu: v kolika kilometrech je vhodné už hrábnout do přední nápravy a co tam (spíše preventivně) vyměnit?
Na tachu téměř 100tis km (99% po CZ a SK silnicích I až IV třídy, čili tankodromy) - tak nějak začínám mít pocit, že (hlavně přední náprava) už není to co bývala... tlumiče jsou podle testu OK (94%), ale sem tam sa už ozve nějaký pazvuk, klepnutí či vůle...
Čili otázka na ty z vás, co jezdí 3er e90/91 nejlépe v x-drivu: v kolika kilometrech je vhodné už hrábnout do přední nápravy a co tam (spíše preventivně) vyměnit?