Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 21.05.2013 11:34
				od chrompacket
				http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
nesetkal se nekdo z vas s problemem nepravidelneho volnobehu..davneji jsem na E36 M43 318i vyměnil hadici mezi sanim a tim odvzdusnovacim ventylem a vcera otec prijel s tim ze v tom neco piska..
otevru kapotu a klasicky vysokotonovy zvuk kdyz je u sestivalce ucpany separator oleje..jenze u tohoto motoru separator neni a predpokladam ze neco na zpusob odvzdusneni je prave ten ventyl pod. čislem 1..okolo toho ventylu je slysitelne sycení..nekudy okolo toho spoje vicka toho ventylu a samotneho tela ventylu propousti vzduch..da se to ucpat a relativne se trosku motor zklidni a prestane hucet ale porad to neni ono..predpokladam ze se to neda rozebrat a nejak vycisti..pouze vymena..a je nekde na tomto motoru spojen a odvetran vrsek motoru se spodkem?? jako treba u novejsich sestivalcu? predpokladam ze asi ne co?? kazdopadne diky za kazdy postreh co s tim bazmekem c.1 popr jestli je jeste nejaka jina vec co by to mohla zpusobovat..jen dodam ze vymenena hadice odvetrani k viku c.3 je pruchozi a cista..ta spodni to je voda to neresim..diky
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 21.05.2013 11:35
				od chrompacket
				jo a klasicky problem nepruchodnosti...vicko pro dolevani oleje je za chodu motoru takrka nemozne povolit..az dosti velkou silou
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.05.2013 06:54
				od chrompacket
				nikdo nic??
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.05.2013 07:07
				od chrompacket
				nevi fakt nikdo k cemu to funguje?? je to nejaka obdoba separatoru??
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.05.2013 07:35
				od chip
				Odvětrání vršku a spodku motoru je spojeno v prsou, tam kde je ventilový rozvod. Další hadice netřeba. Pokud ti to syší a netěšní, tak bych to v první řadě určitě vyměnil na nový.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 02.06.2013 20:12
				od jiriik
				Ahoj, 
mám olejový separátor na E46 328i r.v. 5/1999? A jestli ano kde ho seženu i s hadicemi?
díkec
			 
			
					
				
				Napsal: ned 02.06.2013 20:36
				od chip
				Jestli ti ho nikdo nevyndal, tak bys ho tam měl mít  

 . Samotnej odlučovač možná pude koupit v druhovýrobě, ale ty hadice asi spíš u dealera BMW.
 
			
					
				
				Napsal: ned 02.06.2013 20:36
				od johnyfly1
				ked je zly ten odvetraci ventil(diel cislo 1) tak auto po vypnuti si tak odfukne..a ano mozes mat problemy s volnobehom 

 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 07:42
				od paca
				chip píše:Samotnej odlučovač možná pude koupit v druhovýrobě, ale ty hadice asi spíš u dealera BMW.
jj, odlučovač se dá sehnat v druhovýrobě za cca 600,-, hadice pouze v BMW za cca 3tis (5 hadic) 
 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... separator/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... separator/ 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 10:36
				od chrompacket
				johnyfly1 píše:ked je zly ten odvetraci ventil(diel cislo 1) tak auto po vypnuti si tak odfukne..a ano mozes mat problemy s volnobehom 

 
no ono po vypnuti jakoby odfoukne a jeste pres ten dil c.1 chvilku syci..takze vymena..rozebrani a pripadne nejake vycisteni asi neni mozne co??
je nejak tento dil propojen s vodou?? tesne pod nim totiz vede do sani hadice s vodou tak jen jestli tam neni nejaka cast tohoto dilu ohrivana..diky za info
 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 10:51
				od paca
				čistit to nemá cenu (ani tuším nejde, u dízlu jde koupit vložka), rovnou kup i ty hadice, dvě jsou z takového plastu (husí krk) a rády se zlomí a pokud jsi to ještě nikdy neměnil, tak je to práce na cca 5-6 hodin a obrň se nervy  

 s vodou to není vůbec propojené  

 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:18
				od milan.vazeny
				Tady pro představu 

 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:21
				od milan.vazeny
				Nějak se tý fotce nechce sakra
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:29
				od paca
				tady je rozdělaný jeden separator

 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:35
				od milan.vazeny
				Tak snad
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:39
				od paca
				Jak byla loni ta zima (-20 pomalu i přes den) tak mi prasklo těsnění víka ventilů a přisuzuji to zanesenému separátoru. Když jsem ho pak měnil i s těsněním víka, tak byla hadice ze separátoru do měrky oleje uplně zacpaná + samotná měrka oleje (tama vede olej zpět do vany)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:50
				od JaneCk
				johnyfly1 píše:ked je zly ten odvetraci ventil(diel cislo 1) tak auto po vypnuti si tak odfukne..a ano mozes mat problemy s volnobehom 

 
Velice zajímavý postřeh. Problémy s volnoběhem nemám, ale na separátor se chystám, protože to tak nějak více hulí a nikdo ho beztak ještě neměnil. Doufám, že tedy to odfuknutí není vlastností M52 

 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 11:50
				od JaneCk
				. (duplicitní příspěvek)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.06.2013 17:58
				od johnyfly1
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.06.2013 07:24
				od chrompacket
				taky jsem na sve M54 menil separator a lilo se z nej pouze bile mleko a nejaka neidentifikovatelna hmota..hadice dolu k merce do vany byla uplne ucpana spuntem z opet nezname hmoty  

 u te otcove M43 koukam ze za 50ecek docela srandovni pikacovina..zjistoval jsem umi to Febi a stejne 900,-..jako hnus za kus lisovane pet lahve  
