Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.05.2013 15:00
od Lathy
dekuji

Napsal: pát 17.05.2013 17:32
od FiliposII
Mohl by to způsobovat zatuhlý (zasekávající se) mechanismus variabilního nastavení geometrie lopatek turba. Ale také spousta jiných věcí ...

Napsal: pát 17.05.2013 19:09
od Dave320
Tak to by mě taky zajímalo do budoucnosti, mám taky 320d - 120kw, tak abych věděl kdyby to přišlo.
Dá se ten mechanismus variabilního nastavení geometrie lopatek turba nějak odzkoušet? Co dál by to mohlo způsobovat? Ta váha vzduchu se třeba projevuje jak?

Díky Dave

Napsal: sob 18.05.2013 13:56
od FiliposII
Mechanizmus variabilního nastavení geometrie lopatek turba lze "amatérsky" vyzkoušet tak, že vytáhneš turbo a zkušís na "výfukové - hnací" straně turba pohnout s lopatkami (případně i rozdělat tuto část turba). Někteří mechanici rozdělají turbo a snaží se ten mechaniznus očistit a rozchodit, pokud nereaguje. Co vím tak na jednom autě to bylo děláno a turbo stále funguje (už je to pár desítek tisíc kilometrů), ale asi to nebude nějaká velmi dobrá oprava ale spíše oddálení smrti.

Napsal: sob 18.05.2013 21:20
od Dave320
Co dál by mohlo způsobovat pokles výkonu nebo to že začne turbo tahat později třeba až od 2500 ot.?

Napsal: pon 20.05.2013 09:34
od Lathy
Takže myslíte ze to bude turbo?
Co nejaka regulace, nebo podtlaky?
Ukáže se to na diagnostice?

Napsal: pon 20.05.2013 13:58
od Dave320
A jak se projevuje špatná váha vzduchu? Je to možné nějak zjistit zda je OK či ne i bez diagnostiky?
Lathy ty jsi měnil váhu a proč, byla špatná? Jak se to projevovalo?

Napsal: úte 21.05.2013 11:16
od Dracon
Co si pamatuju, měl jsem špatnou váhu vzduchu na E34 a projevovalo se to absolutně nesmyslným mícháním směsi a tím hodně nepravidelný chod, vynechávání válců až chcípání.

Napsal: úte 21.05.2013 21:46
od Dave320
Ještě bych se zeptal zda nevíte o někom nebo zda je tu někdo v Brně nebo v okolí Brna kdo má a udělal by diagnostiku na E90 320d, pro zjištění stavu turba jeho regulace, váhy vzduchu, zda je vše OK.

Díky za info Dave