Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.05.2013 10:35
od Danys
Zdrec pořídil jsem si minulý týden 328í e36 chtěl bych tam dán ostrou vačku co je dobré při montáži vačky dát nové?
Napsal: stř 15.05.2013 12:53
od pragdejf
vsecko co pusobi trochu opotrebovane. zmerit tlaky, jestli je ten motor vubec v cajku. dat nakej lehci jednohmotej setrvak, vymyslet, jak z hlavy vyhazet hydrostely, aby to mohlo tocit 8000 a vyuzilo to potencial naky poradne ostry vacky. a dal zapracovat na lepsim vyvazeni a odlehceni cely klikovy sestavy. treba vyvazit dohromady sestavu hlavni remenice-klika-setrvak, (jo, musi se to vyndat z motoru) kouknout na saly na ojnicich, jestli je tam vsecko v cajku, no tak kdyz do toho vrazis kilo, tak z toho jeste muze bejt hezkej motor. samo sani z M50 a kdyz se zadari celej lauf z M3, tak to taky ma smysl. samotna ostra vacka neco udela, ale chce to komlexnejsi pristup k problemu.
Napsal: stř 15.05.2013 13:46
od kosh
když to schrnu tak je daleko rozumnější koupit M3 E36 než se rok dlabat v autě, které stejně nakonec nebude OK a bude stát majlant.
Napsal: stř 15.05.2013 15:48
od MattyX
kosh píše:když to schrnu tak je daleko rozumnější koupit M3 E36 než se rok dlabat v autě, které stejně nakonec nebude OK a bude stát majlant.
A zrovna všechny E36 m3 jsou dneska pořád v top stavu a vubec drtivá většina těchdle verglů nechce generálku motoru

Pak s dírou v bloku bude marně hledat holej motor do 30ti táců...
Ostrou vačkou něco získáš, ale samotná vačka jako taková toho až tak nepřinese... změní se hlavně charatkter motoru než, že by Ti to mělo lámat vaz

z 2.8 se dají dostat koně, kolem 250ti ještě nestojí uplnou mordu ale i tak počítej že desetitisíce lítají v luftě

Napsal: stř 15.05.2013 18:33
od PeterE36
Danys píše:Zdrec pořídil jsem si minulý týden 328í e36 chtěl bych tam dán ostrou vačku co je dobré při montáži vačky dát nové?
Dane v první řadě si dej dokopy tlumiče, čepy, atd. pak uvažuj nad vačkou

( jestli to má vůbec cenu) Stav se zítra ráno o patro níž .. poklábosíme.
Napsal: stř 15.05.2013 18:42
od Lucifer
To ti nestačí sériovej výkon 2.8

Napsal: stř 15.05.2013 19:31
od kosh
MattyX píše:kosh píše:když to schrnu tak je daleko rozumnější koupit M3 E36 než se rok dlabat v autě, které stejně nakonec nebude OK a bude stát majlant.
A zrovna všechny E36 m3 jsou dneska pořád v top stavu a vubec drtivá většina těchdle verglů nechce generálku motoru

Pak s dírou v bloku bude marně hledat holej motor do 30ti táců...
Ostrou vačkou něco získáš, ale samotná vačka jako taková toho až tak nepřinese... změní se hlavně charatkter motoru než, že by Ti to mělo lámat vaz

z 2.8 se dají dostat koně, kolem 250ti ještě nestojí uplnou mordu ale i tak počítej že desetitisíce lítají v luftě

To máš určitě pravdu, ale stejně mi příjde rozumnější koupit sériové auto s vyžším výkonem než ladit něco, u čeho není zaručen výsledek.
Napsal: stř 15.05.2013 22:32
od MattyX
tak výsledek je zaručen, jen to stojí peníze nějaký, a dá se to udělat i tak aby to nestálo uplnej nesmysl, a nějakým směrem se to postrčilo ... Kamaraduv otec si nechal vyladit m50b25 na 240 koni (trošku se nakupovalu u dbilasu) a tedka se tam roubuje šestiklapka a už to bude mít výkon jako emko pomale (před šestiklapkou 240ps) a nestálo to nějakej šílenej nesmysl

Napsal: sob 18.05.2013 13:35
od fabledwarrior
Co tam proboha nacpal? :-O A kolik to stálo?:D
Napsal: sob 18.05.2013 23:18
od MattyX
nakupovalo se dbilas.de

materiál asi 50 + odladění
