Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ostrá vačka 328i
vsecko co pusobi trochu opotrebovane. zmerit tlaky, jestli je ten motor vubec v cajku. dat nakej lehci jednohmotej setrvak, vymyslet, jak z hlavy vyhazet hydrostely, aby to mohlo tocit 8000 a vyuzilo to potencial naky poradne ostry vacky. a dal zapracovat na lepsim vyvazeni a odlehceni cely klikovy sestavy. treba vyvazit dohromady sestavu hlavni remenice-klika-setrvak, (jo, musi se to vyndat z motoru) kouknout na saly na ojnicich, jestli je tam vsecko v cajku, no tak kdyz do toho vrazis kilo, tak z toho jeste muze bejt hezkej motor. samo sani z M50 a kdyz se zadari celej lauf z M3, tak to taky ma smysl. samotna ostra vacka neco udela, ale chce to komlexnejsi pristup k problemu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
A zrovna všechny E36 m3 jsou dneska pořád v top stavu a vubec drtivá většina těchdle verglů nechce generálku motorukosh píše:když to schrnu tak je daleko rozumnější koupit M3 E36 než se rok dlabat v autě, které stejně nakonec nebude OK a bude stát majlant.

Ostrou vačkou něco získáš, ale samotná vačka jako taková toho až tak nepřinese... změní se hlavně charatkter motoru než, že by Ti to mělo lámat vaz


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
To máš určitě pravdu, ale stejně mi příjde rozumnější koupit sériové auto s vyžším výkonem než ladit něco, u čeho není zaručen výsledek.MattyX píše:A zrovna všechny E36 m3 jsou dneska pořád v top stavu a vubec drtivá většina těchdle verglů nechce generálku motorukosh píše:když to schrnu tak je daleko rozumnější koupit M3 E36 než se rok dlabat v autě, které stejně nakonec nebude OK a bude stát majlant.Pak s dírou v bloku bude marně hledat holej motor do 30ti táců...
Ostrou vačkou něco získáš, ale samotná vačka jako taková toho až tak nepřinese... změní se hlavně charatkter motoru než, že by Ti to mělo lámat vazz 2.8 se dají dostat koně, kolem 250ti ještě nestojí uplnou mordu ale i tak počítej že desetitisíce lítají v luftě
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tak výsledek je zaručen, jen to stojí peníze nějaký, a dá se to udělat i tak aby to nestálo uplnej nesmysl, a nějakým směrem se to postrčilo ... Kamaraduv otec si nechal vyladit m50b25 na 240 koni (trošku se nakupovalu u dbilasu) a tedka se tam roubuje šestiklapka a už to bude mít výkon jako emko pomale (před šestiklapkou 240ps) a nestálo to nějakej šílenej nesmysl 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4040
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260