Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M52B28 omezovac v 5000rpm

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

zdar chlapi,

resil jste nekdo problem omezovace otacek na cca 5000rpm ?


jedna se o M52B28 e36 1997/1

beru kazdej napad....

nepouzivam vahu vzduchu ani lambdy coz jsou jedine zavady co diag uvadi, ale fungovalo to dlouho bez tohoto, pouzivam map sensor

snimace otacek- klika a vacka jsou nove ...... zacalo to delat zniceho nic, diag nic nehlasi, zivy data ok


jediny modul co neprectu je ABS, je to jeste stara ADS komunikace... nemuzu se do nej dostat, mam podezreni na ABS/ASC+T modul ....
ABS normalne funguje kontrolka nesviti ASC je zapojene
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#2 Příspěvek od Rade520 »

U mě to bylo tím že řídící jednotka neměla signál rychlosti,
všechno v pohodě fungovalo,ale v 5tis. prostě konec.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#3 Příspěvek od Mirda328 »

Vf
Rade520 píše:U mě to bylo tím že řídící jednotka neměla signál rychlosti,
všechno v pohodě fungovalo,ale v 5tis. prostě konec.


A jak jsi to vyresil?Ja jsem natahl z pinu 2 modreho konektoru budiku signal do ecu na pin15 a porad stejne..... nebo jsi mel vhaji nejake cidlo?
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#4 Příspěvek od Rade520 »

tady jsem to řešil :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=120045&highlight=signal+rychlosti
zapojil jsem signál z budíku do Řj jednotky nevím teď řesně který piny .
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#5 Příspěvek od Mirda328 »

Rade520 píše:tady jsem to řešil :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=120045&highlight=signal+rychlosti
zapojil jsem signál z budíku do Řj jednotky nevím teď řesně který piny .


diky za info odkaz
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#6 Příspěvek od Mirda328 »

nedelalo ti to nahodou tohle, video je otresny ale mohlo byt toto


http://www.youtube.com/watch?v=Ym9A9yajOzA



jinak zkouseli jste nekdo nacist ABS modul ?
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#7 Příspěvek od Rade520 »

Mirda328 píše:nedelalo ti to nahodou tohle, video je otresny ale mohlo byt toto


http://www.youtube.com/watch?v=Ym9A9yajOzA




mě se to seklo na cca 5300ot/min, a dál nic i když jsem pořád držel plyn na podlaze třeba 10 vteřin, ani když jsem stál,na neutrá takl to nešlo vytočit.
Přivedl jsem na pin 15 v řídící jednotce signál co jde od budíků s tachometru.
Diagnostika hlásila chybu:signál rychlosti
Jinak teda zbytečnosti typu ASC,ABS nemám :) ,takže budíky to asi berou z difecu.
http://www.youtube.com/watch?v=qpvf_rH00j4
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od porsacek »

Ahoj už jsem to psal zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 5&start=30
ale mám něco podobného akorát že mě auto jde do max otáček bez problému ale jen na 1,2,3 jak mile dám 4 a dosáhnu 180 tak začne blikat kontrolka ACS a auto přestane táhnout ale když vypnu ASC tak auto jde do otáček bez problému na všechny kvalty .
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Foldas »

nějake čidlo abs je na odchodu
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od porsacek »

Mám taktéž podezření začnu levým zadním čidlem . Pročistím kontakty a čidlo pokud půjde vyndat Jinač jak ho proměřím zda má správné hodnoty na měřáku nebo musím na diagnostiku .
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#11 Příspěvek od Mirda328 »

porsacek píše:Mám taktéž podezření začnu levým zadním čidlem . Pročistím kontakty a čidlo pokud půjde vyndat Jinač jak ho proměřím zda má správné hodnoty na měřáku nebo musím na diagnostiku .


Cau na bimmeru psali zadni cidla 0,95ohm a predni 1ohm, nevim zda maji chybu ale ja nameril vzadu 1.05Kohm.

Jojo vypada to na cidlo jestli ze mas asc tak ecu bere signal prave zadni , ale muze to byt i rozdilem otacek, nezalezi zda mas 4ku bo 5ku ale jedno cidlo uz se rozchazi oproti zbytku , jinak opravdu zacni nactenim modulu.

Ja udelal pokus, ABS modul jsem demontoval a privedl jsem tam signal z diferu tak jsem zvedavej..... paklize to bude delat porad je zavada jinde :)
Odpovědět