Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M52B28 omezovac v 5000rpm
zdar chlapi,
resil jste nekdo problem omezovace otacek na cca 5000rpm ?
jedna se o M52B28 e36 1997/1
beru kazdej napad....
nepouzivam vahu vzduchu ani lambdy coz jsou jedine zavady co diag uvadi, ale fungovalo to dlouho bez tohoto, pouzivam map sensor
snimace otacek- klika a vacka jsou nove ...... zacalo to delat zniceho nic, diag nic nehlasi, zivy data ok
jediny modul co neprectu je ABS, je to jeste stara ADS komunikace... nemuzu se do nej dostat, mam podezreni na ABS/ASC+T modul ....
ABS normalne funguje kontrolka nesviti ASC je zapojene
resil jste nekdo problem omezovace otacek na cca 5000rpm ?
jedna se o M52B28 e36 1997/1
beru kazdej napad....
nepouzivam vahu vzduchu ani lambdy coz jsou jedine zavady co diag uvadi, ale fungovalo to dlouho bez tohoto, pouzivam map sensor
snimace otacek- klika a vacka jsou nove ...... zacalo to delat zniceho nic, diag nic nehlasi, zivy data ok
jediny modul co neprectu je ABS, je to jeste stara ADS komunikace... nemuzu se do nej dostat, mam podezreni na ABS/ASC+T modul ....
ABS normalne funguje kontrolka nesviti ASC je zapojene
tady jsem to řešil :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=120045&highlight=signal+rychlosti
zapojil jsem signál z budíku do Řj jednotky nevím teď řesně který piny .
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=120045&highlight=signal+rychlosti
zapojil jsem signál z budíku do Řj jednotky nevím teď řesně který piny .
Rade520 píše:tady jsem to řešil :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=120045&highlight=signal+rychlosti
zapojil jsem signál z budíku do Řj jednotky nevím teď řesně který piny .
diky za info odkaz
nedelalo ti to nahodou tohle, video je otresny ale mohlo byt toto
http://www.youtube.com/watch?v=Ym9A9yajOzA
jinak zkouseli jste nekdo nacist ABS modul ?
http://www.youtube.com/watch?v=Ym9A9yajOzA
jinak zkouseli jste nekdo nacist ABS modul ?
Mirda328 píše:nedelalo ti to nahodou tohle, video je otresny ale mohlo byt toto
http://www.youtube.com/watch?v=Ym9A9yajOzA
mě se to seklo na cca 5300ot/min, a dál nic i když jsem pořád držel plyn na podlaze třeba 10 vteřin, ani když jsem stál,na neutrá takl to nešlo vytočit.
Přivedl jsem na pin 15 v řídící jednotce signál co jde od budíků s tachometru.
Diagnostika hlásila chybu:signál rychlosti
Jinak teda zbytečnosti typu ASC,ABS nemám

http://www.youtube.com/watch?v=qpvf_rH00j4
Ahoj už jsem to psal zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 5&start=30
ale mám něco podobného akorát že mě auto jde do max otáček bez problému ale jen na 1,2,3 jak mile dám 4 a dosáhnu 180 tak začne blikat kontrolka ACS a auto přestane táhnout ale když vypnu ASC tak auto jde do otáček bez problému na všechny kvalty .
ale mám něco podobného akorát že mě auto jde do max otáček bez problému ale jen na 1,2,3 jak mile dám 4 a dosáhnu 180 tak začne blikat kontrolka ACS a auto přestane táhnout ale když vypnu ASC tak auto jde do otáček bez problému na všechny kvalty .
porsacek píše:Mám taktéž podezření začnu levým zadním čidlem . Pročistím kontakty a čidlo pokud půjde vyndat Jinač jak ho proměřím zda má správné hodnoty na měřáku nebo musím na diagnostiku .
Cau na bimmeru psali zadni cidla 0,95ohm a predni 1ohm, nevim zda maji chybu ale ja nameril vzadu 1.05Kohm.
Jojo vypada to na cidlo jestli ze mas asc tak ecu bere signal prave zadni , ale muze to byt i rozdilem otacek, nezalezi zda mas 4ku bo 5ku ale jedno cidlo uz se rozchazi oproti zbytku , jinak opravdu zacni nactenim modulu.
Ja udelal pokus, ABS modul jsem demontoval a privedl jsem tam signal z diferu tak jsem zvedavej..... paklize to bude delat porad je zavada jinde
