Stránka 1 z 1
Napsal: ned 31.03.2013 04:09
od inanimado
Zdravím, asi to bude už několikrát probírané téma, ale nic konkrétního jsem nenašel. Mám potíže s motorem, přes dg byly nahrány základní data do řj a ponechána stará váha vzduchu ( zřejmě nefunkční ), autu kolísaly otáčky na volnoběh a muselo se čekat, až se motor zahřeje, jinak při přidání plynu zhasl. Při odpojení váhy se chod motoru nezměnil ani za studena ani za tepla. Pak vyměněna váha za novou, motor vrčí jak traktor a kolísají otáčky a čmoudí jak V3S, po odpojení váhy se chod motoru zkultivuje, jde pěkně za plynem, nečmoudí otáčky drží.
Otázka, musí se provést opět přepis hodnot řj, aby si pak hned načetla novou váhu a nebo to nemá na to vliv?
Napsal: ned 31.03.2013 11:30
od all
to máš problém na té V3S ?
to si na špatnym fóru
jestli máš bmw, napiš co je to za auto (barvu nemusíš)
Napsal: ned 31.03.2013 14:17
od inanimado
omlouvám se, nějak jsem na to opomenul.
Mám 316i, 77kw, e46, 1.8, r.v. 99
Napsal: ned 31.03.2013 15:57
od all
To by mě zajímalo co tam kdo zapisoval a upravoval.
Jinak to je tak, že pokud mám auto a odejde váha vzduchu, rozhodí to motor... jakkoliv.....
Dám novou váhu a je to... ideálně vymazat pamět závad, ale jednotka s novou váhou bude fungovat dobře.
Jakou značku máš nové váhy?
Napsal: ned 31.03.2013 16:46
od inanimado
Je to SKV Germany, měla by to být druhovýroba
Napsal: ned 31.03.2013 18:36
od all
nejlepší je nebrat druhovýrobu, tam vidím první problém.
Dohodni se s někým a prohod to za funkční váhu z jiného auta

Napsal: ned 31.03.2013 19:28
od inanimado
hledal jsem někoho, kdo by mi ji půjčil, nikdo se nenašel, takže jsem neměl 100 % jistotu, že to je opravdu ta váha a nebudu kupovat bosch za 4,5 tis. Proto jsem koupil za 1 tis tuhle. A myslím si, že raději druhovýrobu než starline za 2,5 tis
Napsal: ned 07.04.2013 10:37
od Rooster
Po každém zásahu do motoru a elektroniky motoru by se měl udělat výmaz adaptací... Ale jestli to ve tvém případě pomůže, netuším...