Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.03.2013 17:01
od mcerno
Zdravim, potrebuji poradit.
Nevi nahodou nekdo co by to mohlo byt...
Za studena neco drnci ve spodni casti motoru na prave strane pod sanim.

Pri otoceni volantu se drnceni ozyva hlasiteji...

Diky Mirek

http://www.youtube.com/watch?v=G9E0C6DJjv8

Napsal: úte 26.03.2013 18:30
od aigo
hezky ti cvaka vanos

Napsal: úte 26.03.2013 18:54
od mcerno
To neni vanos...

Drnci to nekde dole....

Napsal: úte 26.03.2013 19:00
od aigo
ja myslel ne to drnceni ale ze ti celkove rachta vanos.. treba mas v olejove vane nejakou matku a ta ti tam lita... nebo to muze byt i servo rizeni

Napsal: úte 26.03.2013 19:01
od mcerno
Servo jsem daval nove...
Dela to jenom za studena, jakmile se to ohreje, tak to nedela.

Kdyz otocim volantem, tak to drnci vic...

A jeste jedna vec, obcas se stane kdyz otocim volant na max, jakoby se tam zasekne a musim ho silou otocit zpet.

Napsal: úte 26.03.2013 19:07
od aigo
tok to vypada ze mas ko servo... me to delalo podobne veci aje spis mi jakoby piskalo... dolil sem olej a bylo ok

Napsal: úte 26.03.2013 20:15
od j3ykobim
ja bych řekl že škrtá někde vrtule :D

Napsal: úte 26.03.2013 20:53
od aigo
ale on psal ze mu to dela za studena

Napsal: stř 27.03.2013 10:05
od j3ykobim
pokud má špatnou visku a točí pořád tak může i za studena .)

Napsal: čtv 28.03.2013 11:48
od peshata
:) Kuty a nebude spíš problém mezi druhym a třetim turbem? :wink:

když mi tehdá odešlo servo na seatu a to byly eště děsivější zvuky, tak sem něco o tom a bylo jasný, že tohle doma neudělám a dal hned do servisu(jako jedinou věc, jinak servis nepotřebuju, dělám všechno doma sám nebo s tátou)

za mě podle zvuku na tom videu jednoznačně servo...přijde mi zmatený...že "neví kam má tlačit"...byť píšeš že je nový...tak u hydraulickeho posilovače to neni jedna věc...čerpadlo, hydraulická jednotka,rozváděcí ventil tlaku, torzní tyč, která to celý řídí a...všechno do sebe přesně zapadá a bohužel naše silnice tomu nepřidaji...pokud bude navíc auto bouchlý na předek, bude to běh na hodně dlouhou trať...jestli někde vadí vůle, tak tady je to dvojnásob...nehledě na to že nová věc nemusí být OK...víš kolik já koupil "novejch" termostatů?

každopádně hodně zdaru

:(

Napsal: čtv 28.03.2013 15:18
od j3ykobim
peshata píše::) Kuty a nebude spíš problém mezi druhym a třetim turbem? :wink:

když mi tehdá odešlo servo na seatu a to byly eště děsivější zvuky, tak sem něco o tom a bylo jasný, že tohle doma neudělám a dal hned do servisu(jako jedinou věc, jinak servis nepotřebuju, dělám všechno doma sám nebo s tátou)

za mě podle zvuku na tom videu jednoznačně servo...přijde mi zmatený...že "neví kam má tlačit"...byť píšeš že je nový...tak u hydraulickeho posilovače to neni jedna věc...čerpadlo, hydraulická jednotka,rozváděcí ventil tlaku, torzní tyč, která to celý řídí a...všechno do sebe přesně zapadá a bohužel naše silnice tomu nepřidaji...pokud bude navíc auto bouchlý na předek, bude to běh na hodně dlouhou trať...jestli někde vadí vůle, tak tady je to dvojnásob...nehledě na to že nová věc nemusí být OK...víš kolik já koupil "novejch" termostatů?

každopádně hodně zdaru

:(


no joo, byl to jen muj odhad dude :D

Napsal: pát 29.03.2013 10:27
od mcerno
Taky to vidim na servo rizeni, kdyz volant vytocim na max, obcas se to tam sekne. Servo pumpu mam novou...

Pristi tyden to vezmu na hever a uvidi se...