Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 17:01
				od mcerno
				Zdravim, potrebuji poradit.
Nevi nahodou nekdo co by to mohlo byt...
Za studena neco drnci ve spodni casti motoru na prave strane pod sanim.
Pri otoceni volantu se drnceni ozyva hlasiteji...
Diky Mirek
http://www.youtube.com/watch?v=G9E0C6DJjv8 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 18:30
				od aigo
				hezky ti cvaka vanos
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 18:54
				od mcerno
				To neni vanos...
Drnci to nekde dole....
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 19:00
				od aigo
				ja myslel ne to drnceni ale ze ti celkove rachta vanos.. treba mas v olejove vane nejakou matku a ta ti tam lita... nebo to muze byt i servo rizeni
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 19:01
				od mcerno
				Servo jsem daval nove... 
Dela to jenom za studena, jakmile se to ohreje, tak to nedela.
Kdyz otocim volantem, tak to drnci vic...
A jeste jedna vec, obcas se stane kdyz otocim volant na max, jakoby se tam zasekne a musim ho silou otocit zpet.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 19:07
				od aigo
				tok to vypada ze mas ko servo... me to delalo podobne veci aje spis mi jakoby piskalo... dolil sem olej a bylo ok
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 20:15
				od j3ykobim
				ja bych řekl že škrtá někde vrtule 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.03.2013 20:53
				od aigo
				ale on psal ze mu to dela za studena
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.03.2013 10:05
				od j3ykobim
				pokud má špatnou visku a točí pořád tak může i za studena .)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.03.2013 11:48
				od peshata
				
 Kuty a nebude spíš problém mezi druhym a třetim turbem?   
 
když mi tehdá odešlo servo na seatu a to byly eště děsivější zvuky, tak sem něco o tom a bylo jasný, že tohle doma neudělám a dal hned do servisu(jako jedinou věc, jinak servis nepotřebuju, dělám všechno doma sám nebo s tátou)
za mě podle zvuku na tom videu jednoznačně servo...přijde mi zmatený...že "neví kam má tlačit"...byť píšeš že je nový...tak u hydraulickeho posilovače  to neni jedna věc...čerpadlo, hydraulická  jednotka,rozváděcí ventil tlaku, torzní tyč, která to celý řídí a...všechno do sebe přesně zapadá a bohužel naše silnice tomu nepřidaji...pokud bude navíc auto bouchlý na předek, bude to běh na hodně dlouhou trať...jestli někde vadí vůle, tak tady je to dvojnásob...nehledě na to že nová věc nemusí být OK...víš kolik já koupil "novejch" termostatů?
každopádně hodně zdaru 
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.03.2013 15:18
				od j3ykobim
				peshata píše:
 Kuty a nebude spíš problém mezi druhym a třetim turbem?   
 
když mi tehdá odešlo servo na seatu a to byly eště děsivější zvuky, tak sem něco o tom a bylo jasný, že tohle doma neudělám a dal hned do servisu(jako jedinou věc, jinak servis nepotřebuju, dělám všechno doma sám nebo s tátou)
za mě podle zvuku na tom videu jednoznačně servo...přijde mi zmatený...že "neví kam má tlačit"...byť píšeš že je nový...tak u hydraulickeho posilovače  to neni jedna věc...čerpadlo, hydraulická  jednotka,rozváděcí ventil tlaku, torzní tyč, která to celý řídí a...všechno do sebe přesně zapadá a bohužel naše silnice tomu nepřidaji...pokud bude navíc auto bouchlý na předek, bude to běh na hodně dlouhou trať...jestli někde vadí vůle, tak tady je to dvojnásob...nehledě na to že nová věc nemusí být OK...víš kolik já koupil "novejch" termostatů?
každopádně hodně zdaru 
 

 
no joo, byl to jen muj odhad dude  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.03.2013 10:27
				od mcerno
				Taky to vidim na servo rizeni, kdyz volant vytocim na max, obcas se to tam sekne. Servo pumpu mam novou...
Pristi tyden to vezmu na hever a uvidi se...