Stránka 1 z 2

Napsal: pon 18.03.2013 14:30
od kenzee
Zdar chlapi,
natankoval jsem nějaký noname benzín a při jízdě (auto nebylo zahřáté) mi začalo auto vibrovat, vyskočila chyba motoru (takovej ten vrtulník). Restartoval jsem ho a v pohodě, najel jsem nějakých 300km, xkrát chcípal a startoval. Druhej den ráno vibrace, chyba motoru, tentokrát restart nepomohl a chyba svítila pořád, i když se to po pár km spravilo. Pak jsem to napích na inpu a na prvním válci chyba misfire a něco s lambdou za katem. Chyby jsem uložil a smazal. Jediné co nejde smazat jsou tyto chyby:
-2A2B fuel mixture control
-2AE0 fuel mixture control
Zbytek zmizel. Vždy když se auto zahřeje je to v pořádku. Co by to mohlo být? Natankoval jsem už třetí "značkovou nádrž". Svíčka, cívka, vstřik?

Napsal: pon 18.03.2013 16:23
od bmw335
kenzee píše:Zdar chlapi,
natankoval jsem nějaký noname benzín a při jízdě (auto nebylo zahřáté) mi začalo auto vibrovat, vyskočila chyba motoru (takovej ten vrtulník). Restartoval jsem ho a v pohodě, najel jsem nějakých 300km, xkrát chcípal a startoval. Druhej den ráno vibrace, chyba motoru, tentokrát restart nepomohl a chyba svítila pořád, i když se to po pár km spravilo. Pak jsem to napích na inpu a na prvním válci chyba misfire a něco s lambdou za katem. Chyby jsem uložil a smazal. Jediné co nejde smazat jsou tyto chyby:
-2A2B fuel mixture control
-2AE0 fuel mixture control
Zbytek zmizel. Vždy když se auto zahřeje je to v pořádku. Co by to mohlo být? Natankoval jsem už třetí "značkovou nádrž". Svíčka, cívka, vstřik?


přesně svíčky, cívky......tohle jsme řešili s 335tkářema, když jsme si tam dávali JB4.Ale třeba to taky bejt nemusí, ale ty vibrace jsou misfirema

Napsal: pon 18.03.2013 16:26
od bmw335
bmw335 píše:
kenzee píše:Zdar chlapi,
natankoval jsem nějaký noname benzín a při jízdě (auto nebylo zahřáté) mi začalo auto vibrovat, vyskočila chyba motoru (takovej ten vrtulník). Restartoval jsem ho a v pohodě, najel jsem nějakých 300km, xkrát chcípal a startoval. Druhej den ráno vibrace, chyba motoru, tentokrát restart nepomohl a chyba svítila pořád, i když se to po pár km spravilo. Pak jsem to napích na inpu a na prvním válci chyba misfire a něco s lambdou za katem. Chyby jsem uložil a smazal. Jediné co nejde smazat jsou tyto chyby:
-2A2B fuel mixture control
-2AE0 fuel mixture control
Zbytek zmizel. Vždy když se auto zahřeje je to v pořádku. Co by to mohlo být? Natankoval jsem už třetí "značkovou nádrž". Svíčka, cívka, vstřik?


přesně svíčky, cívky......tohle jsme řešili s 335tkářema, když jsme si tam dávali JB4.Ale třeba to taky bejt nemusí, ale ty vibrace jsou misfirema


Nebo si tam něco doj... tím benzínem, kterej byl třeba mixnutej něčím:)

Napsal: pon 18.03.2013 18:15
od kenzee
No na JB4 se taky chystám, ale tohle musím nejdriv poladit. Zkusím vyměnit všechny svíčky, pak provedu par testu s prehozenim civek. No jo, dojebal.. ale co? Prave proto to pisu sem, jsem si říkal, jestli náhodou nebude vědet přímo. Zkoušel jsem brouzdat US i UK fora a nim moc o tom "fuel mixture" tam neni.

Napsal: pon 18.03.2013 19:41
od Poldav6
Fuel mixture u mě souvisel s lambdou před katem. Ale zároveň jsem měl i chybu na lambde.

Ve tvém případě mě napadá, že ti začíná taky zlobit lambda. Dokud je studená, vykazuje špatné hodnoty a proto ty Fuel mixture chyby. Když se zahřeje, začne fungovat správně. Mohlo se to tím špatným palivem zasrat, těžko říct.

Bohužel správnou funkci zjistíš jen osciloskopem. Ale tipuju ze to tak bude.

Napsal: pon 18.03.2013 20:10
od kenzee
Poldav6 píše:Fuel mixture u mě souvisel s lambdou před katem. Ale zároveň jsem měl i chybu na lambde.

Ve tvém případě mě napadá, že ti začíná taky zlobit lambda. Dokud je studená, vykazuje špatné hodnoty a proto ty Fuel mixture chyby. Když se zahřeje, začne fungovat správně. Mohlo se to tím špatným palivem zasrat, těžko říct.

Bohužel správnou funkci zjistíš jen osciloskopem. Ale tipuju ze to tak bude.


díky za postřeh. no chybu lambdy za katem mi to napsalo, pak jsem to smazal a od té doby jsem to napíchnuté neměl. pak by tam bylo ale problémů víc - lambda určitě misfiring nezpůsobuje :?

Napsal: pon 18.03.2013 20:32
od Poldav6
Kamaráde nemáš pravdu. Pokud máš v háji lambdy před katem, můžeš mít misfiry. Vím o čem mluvím. Já taky nejdřív měnil svíčky cívky a až nová lambda to vyřešila.
Mám 335i.

Napsal: pon 18.03.2013 21:37
od bmw335
Jo a budeš mít JB4 budeš si projíždět diagnostiku přes notas a tam už ti to smaže všechny chyby, ne že něco nepůjde:) A já chci aby mi nevibrovalo auto na tu 6tku, jinak je JB super no, prdel hrát si s autama na dálnici :lol:

Napsal: pon 18.03.2013 21:42
od bmw335
jinak já leju do auta jedině Verva 100, zajíždím si pro ní, kde jí maj o 3 kč levnější. Já tam nikdy snad žádnou sračku nenalil, jen jednou myslím že to bylo ONO a mixnul sm to ještě s asi litrem co bylo v nádrži a jen asi 5l na dojetí ke kvalitní pumpě.

Napsal: pon 18.03.2013 22:07
od Poldav6
bmw335 píše:jinak já leju do auta jedině Verva 100, zajíždím si pro ní, kde jí maj o 3 kč levnější. Já tam nikdy snad žádnou sračku nenalil, jen jednou myslím že to bylo ONO a mixnul sm to ještě s asi litrem co bylo v nádrži a jen asi 5l na dojetí ke kvalitní pumpě.


Tak se pochlub kde :-) Já Carreru 100 či jak se to jmenuje u OMV na Bohdalci.. Ale pro E85 asi pojedu na Ono, u lihu je snad jedno kde ho vezmu a u Ono ho minimálně prodají kvanta...

Přemýšlel jsem o té tvojí šestce.. Tak jdi cestou nejmenšího odporu. Buď na ní moc nezrychluj, nebo řaď až ve vyšších rychlostech :-)

Napsal: pon 18.03.2013 22:36
od kenzee
Poldav6 píše:Kamaráde nemáš pravdu. Pokud máš v háji lambdy před katem, můžeš mít misfiry. Vím o čem mluvím. Já taky nejdřív měnil svíčky cívky a až nová lambda to vyřešila.
Mám 335i.


ale mě to psalo chybu lambdy za katem, viz DTC chyba, po smazání se tam už neukázala:

2C7F Lambda probe behind catalytic converter, trimming control

Máte někdo zkušenost s INPOu? Jdou tam někde v live datech ty lambdy změřit? Abych neměnil jednu lambdu za druhou a pak zjistil, že je to v něčem jiném. Ona stojí bůra :(.

Napsal: pon 18.03.2013 22:59
od bmw335
Poldav6 píše:
bmw335 píše:jinak já leju do auta jedině Verva 100, zajíždím si pro ní, kde jí maj o 3 kč levnější. Já tam nikdy snad žádnou sračku nenalil, jen jednou myslím že to bylo ONO a mixnul sm to ještě s asi litrem co bylo v nádrži a jen asi 5l na dojetí ke kvalitní pumpě.


Tak se pochlub kde :-) Já Carreru 100 či jak se to jmenuje u OMV na Bohdalci.. Ale pro E85 asi pojedu na Ono, u lihu je snad jedno kde ho vezmu a u Ono ho minimálně prodají kvanta...

Přemýšlel jsem o té tvojí šestce.. Tak jdi cestou nejmenšího odporu. Buď na ní moc nezrychluj, nebo řaď až ve vyšších rychlostech :-)


Na Krejcárku jsou v obouch směrech benzínky Star, je to jako benzina plus a jelikož benzinu vlastní už poláci, tak se měly přjmenovat na Star, ale neuspělo to u lidí. Každopádně tam mají Vervu 100 za 37,70 účet dostaneš normálně od benziny. Jezdím tam už rok.
Ale já chci využívat pružný zrychlení:) A taky bych chtěl vědět co to je, aby to nebylo něco co se kurví a nedělá to třeba i ve vysokých otáčkách akorát to neslyším přes ten řev. Psal jsem Terrymu, že po snížení PSI na těch nízkých ot. se to výrazně zlepšilo a jestli to můžu ještě snížit, zatím neodepsal.Jelikož to na standard nedělá, tak bych v těch nízkých byl někde kolem tý hodnoty. Jinak moc nechápu tu tabulku...co vyplnuješ psi při těch otáčkách. Přece při 1500ot turbo nebude tlačit 9....JInak s tím ukazatelem jak jsem psal že s původním softem mi to lezlo na 15 a ted na 12 tak Terry psal, že obě mapy 1 i ta 6 co mám nastavenou jsou na 13psi a že ten budík je nepřesnej a nemůžeš se podle něj řídit. Pravda je že na mapu 1 na šestku to zrychluje jak svině za doprovodu vibrací jak při zemětřesení. Na sníženou mapu 6 to zas takovej nářez není. Ale taky bych víc výkou nepotřeboval, je to brutalita na tu trojku třeba:)

Napsal: pon 18.03.2013 23:22
od Poldav6
kenzee píše:
Poldav6 píše:Kamaráde nemáš pravdu. Pokud máš v háji lambdy před katem, můžeš mít misfiry. Vím o čem mluvím. Já taky nejdřív měnil svíčky cívky a až nová lambda to vyřešila.
Mám 335i.


ale mě to psalo chybu lambdy za katem, viz DTC chyba, po smazání se tam už neukázala:

2C7F Lambda probe behind catalytic converter, trimming control

Máte někdo zkušenost s INPOu? Jdou tam někde v live datech ty lambdy změřit? Abych neměnil jednu lambdu za druhou a pak zjistil, že je to v něčem jiném. Ona stojí bůra :(.


tyhle lambdy za katem by to určitě nezpůsobily. Taky je nesmysl hned shánět nové.. Pokud ty lambdy nejsou vyloženě KO, je teoreticky možné, že žádnou chybu nevyhodí. Na druhou stranu je tam chybový kód na předehřev lambdy.. takže babo raď.

Než řešit svíčky cívky.. je ještě řešení si nechat nějakým elektrikářem zkontrolovat, jak ty lambdy chodí. Musel by to samozřejmě zkoušet za studena. Tohle přes sebelepší diagnostiku neuděláš, na to je potřeba osciloskop. Kdyžtak můžu zjistit kdo je na to dobrý. Bohužel pod tisícovku by to nebylo (ne to zjištění :))) ).

edit: ty řídící lambdy před katem jsou širokopásmové, u nich je trošku složitější zjišťovat, jestli fungují správně.. Aspoň tak mi to říkal kámoš co dělá elektriku u Audin. Předpokládám, že to bude stejné.

Napsal: pon 18.03.2013 23:29
od Poldav6
bmw335 píše:Na Krejcárku jsou v obouch směrech benzínky Star, je to jako benzina plus a jelikož benzinu vlastní už poláci, tak se měly přjmenovat na Star, ale neuspělo to u lidí. Každopádně tam mají Vervu 100 za 37,70 účet dostaneš normálně od benziny. Jezdím tam už rok.
Ale já chci využívat pružný zrychlení:) A taky bych chtěl vědět co to je, aby to nebylo něco co se kurví a nedělá to třeba i ve vysokých otáčkách akorát to neslyším přes ten řev. Psal jsem Terrymu, že po snížení PSI na těch nízkých ot. se to výrazně zlepšilo a jestli to můžu ještě snížit, zatím neodepsal.Jelikož to na standard nedělá, tak bych v těch nízkých byl někde kolem tý hodnoty. Jinak moc nechápu tu tabulku...co vyplnuješ psi při těch otáčkách. Přece při 1500ot turbo nebude tlačit 9....JInak s tím ukazatelem jak jsem psal že s původním softem mi to lezlo na 15 a ted na 12 tak Terry psal, že obě mapy 1 i ta 6 co mám nastavenou jsou na 13psi a že ten budík je nepřesnej a nemůžeš se podle něj řídit. Pravda je že na mapu 1 na šestku to zrychluje jak svině za doprovodu vibrací jak při zemětřesení. Na sníženou mapu 6 to zas takovej nářez není. Ale taky bych víc výkou nepotřeboval, je to brutalita na tu trojku třeba:)


Tak se tam můžem někdy potkat, já tu OMV tankuju o cca korunu dráž, i to je dobrá cena.
No jasný, jestli ti to až tak vibruje, asi bych taky nebyl nadšenej.. Bohužel moje znalosti toho jak auto funguje se pomalu rozšiřují s tím, s jakými závadami se moje auta setkávají... Ale ber to cestou nejmenšího odporu. Třeba to bude fakt spojka, resp. špatné obložení, které nedokáže přenést ty Nm. Jinak by to snad dělalo i na jiné rychlosti.

Dneska jsem koukal na nějaká videa, jak akceleruje E92 M3.. No a jako nic moc :-D

Napsal: úte 19.03.2013 09:51
od bmw335
Poldav6 píše:
bmw335 píše:Na Krejcárku jsou v obouch směrech benzínky Star, je to jako benzina plus a jelikož benzinu vlastní už poláci, tak se měly přjmenovat na Star, ale neuspělo to u lidí. Každopádně tam mají Vervu 100 za 37,70 účet dostaneš normálně od benziny. Jezdím tam už rok.
Ale já chci využívat pružný zrychlení:) A taky bych chtěl vědět co to je, aby to nebylo něco co se kurví a nedělá to třeba i ve vysokých otáčkách akorát to neslyším přes ten řev. Psal jsem Terrymu, že po snížení PSI na těch nízkých ot. se to výrazně zlepšilo a jestli to můžu ještě snížit, zatím neodepsal.Jelikož to na standard nedělá, tak bych v těch nízkých byl někde kolem tý hodnoty. Jinak moc nechápu tu tabulku...co vyplnuješ psi při těch otáčkách. Přece při 1500ot turbo nebude tlačit 9....JInak s tím ukazatelem jak jsem psal že s původním softem mi to lezlo na 15 a ted na 12 tak Terry psal, že obě mapy 1 i ta 6 co mám nastavenou jsou na 13psi a že ten budík je nepřesnej a nemůžeš se podle něj řídit. Pravda je že na mapu 1 na šestku to zrychluje jak svině za doprovodu vibrací jak při zemětřesení. Na sníženou mapu 6 to zas takovej nářez není. Ale taky bych víc výkou nepotřeboval, je to brutalita na tu trojku třeba:)


Tak se tam můžem někdy potkat, já tu OMV tankuju o cca korunu dráž, i to je dobrá cena.
No jasný, jestli ti to až tak vibruje, asi bych taky nebyl nadšenej.. Bohužel moje znalosti toho jak auto funguje se pomalu rozšiřují s tím, s jakými závadami se moje auta setkávají... Ale ber to cestou nejmenšího odporu. Třeba to bude fakt spojka, resp. špatné obložení, které nedokáže přenést ty Nm. Jinak by to snad dělalo i na jiné rychlosti.

Dneska jsem koukal na nějaká videa, jak akceleruje E92 M3.. No a jako nic moc :-D


Ok, tak se někdy domluvíme, porovnáme chrastění atd :lol: M3 e92 máme myslím oba teď v rukávu :) Terry mi napsal, že si to PSI na mapu 6 můžu snížit jak chci a AFR se automaticky nastavuje. Takže to vyzkouším ještě snížit nějak do těch 2500 ot. Budu trochu experimentovat:) Podle mě, to ale bude asi fakt ta spojka, protože kdyby tam bylo něco rozbitý, dělalo by to i na standard mapu 4 a jelikož na standard mi spojka neprokluzuje když to vytočím na plnej knedlík na dvojku a pak rychle trojku a plyn na podlahu, tak je jasný, že ta spojka má už s těma Nm problém a vždycky smrdí..Jinak dvouhmoťák na to asi nemá vliv ne? Doufám, že je OK a nedodělávám ho. Každopádně přítlačnňák vyjde jen na nějakých 8tis od LUK nebo SACHS, dávají tam z prvovýroby prej LUK. SNad bude jen opotřebpvanej přítlačňák. Tu spojku sem si takhle zničil sám, prasením a rozjezdem na dvojku s vytočením. Ponaučení pro příště. Koukal jsem, že mají i spojky co snesou o 70% větší zatážení, ale stojí 17tis a to mám ty 2 standard, který by měly vydržet, když se s nima slušně zachází. Já mám na týhle najeto 48tis, ale JB4 už někdy nechce pobrat...Nechápu, jak ten jeden člověk co tady Vitan ukazoval grafy mohl mít 680Nm, tam nemohl mít podle mě standard spojku

Napsal: úte 19.03.2013 10:27
od kenzee
borci když tak čtu ty vaše příspěvky.. vy máte k jb4 ještě nějaké úpravy? catless nebo celej novej vejfuk, větší intercooler? já až dořeším problémy, tak chci jb4 s tím bms intake - má to smysl, nebo tam mám koupit klasickou kn vložku? to jako fakt vykrákáte m3 e92? jak je to u automatu, není problém?

Napsal: úte 19.03.2013 11:37
od bmw335
kenzee píše:borci když tak čtu ty vaše příspěvky.. vy máte k jb4 ještě nějaké úpravy? catless nebo celej novej vejfuk, větší intercooler? já až dořeším problémy, tak chci jb4 s tím bms intake - má to smysl, nebo tam mám koupit klasickou kn vložku? to jako fakt vykrákáte m3 e92? jak je to u automatu, není problém?


hele já mám jen JB4 vše standard a jezdí to jak hovado na mapu 1, nebo 5 který jsou pro neupravený auta bez downpipes atd...
Jo vykrákáme, já nemám DCI, takže bych měl mít i o pár koní míň, ale i tak mám 100-130 za 2s :) Zrychlení 100-160 se mi zlepšilo oproti standardu o skoro 4s a co se týká pružnýho zrychlení 80-120 na čtyřku, jsme někde mezi Carrera GT a jiné skvosty:) Dle tabulky bmw má standard 80-120 na čtyřku na 5,5, my naměřili cca 3,1s. M3 tohle dává za 4,5s. Jinak já mám K@N vložku. Ale chce to mít OK spojku jinak budeš mít asi problém jako já, už sem jí párkrát připálil slušně a už to někdy nechce vzít.
Současně mám mapu 6 protože potřebuju nějaký úpravy tlaků turba abych snížil Nm v nízkých otáčkách, protože mi vibruje auto na šestku, když dám v cca 80kmh plyn až na podlahu, Zřejmě spojka nepobírá, když jedu na standard výkon je to OK.
Výhoda taky je diagnostika, kde ti to vyjede kody chybový, který můžeš smazat a smažou se prostě, ne jako na diagnostikách pro bmw že něco nejde smazat. Můžeš dělat logy z jízdy pak to poslat Terrymu a on ti řekne jestli je vše OK. Jinak já jezdím z 90% na standard, i tak to auto jezdí hodně slušně a když mě někdo sere, tlačí se na mě, tak si zmáčknu pár čudlíků na volantu a z auta za mnou zbyde jen tečka v zrcátku:) Základ je mít ale dobrý svíčky, cívky a ty lambdy jak řikal Polda06, pak ti to bude dávat nouzáky atd....já mám najeto 48tis a žádný chyby jsem neměl.
Terry psal, že oni naměřili na mapu 1 340lbf na kolech to je 460Nm na kolech na jejich sračka usa benzín. Spočítej si ztráty, který jsou oproti motoru na náhon a dostaneš se někam přes 500Nm na motoru, záleží jakej máš výkon ve standardu. Já naměřil 550 při 2tis a právě v těhlech otáčkách mi to na šestku vibruje při plným zatížení. Takže musím snížit tlaky turba v těhlech otáčkách abych měl míň Nm a spojka to pobírala. Na mapu 1 + DCI dostaneš cca 370-380hp + krouťák o kterým se může M3 jen zdát. Ale jak řikám předpoklady jsou svíčky, cívky OK + opravit ty sondy, jinak budeš samej misfire a nepojede to

Napsal: úte 19.03.2013 11:39
od bmw335
bmw335 píše:
kenzee píše:borci když tak čtu ty vaše příspěvky.. vy máte k jb4 ještě nějaké úpravy? catless nebo celej novej vejfuk, větší intercooler? já až dořeším problémy, tak chci jb4 s tím bms intake - má to smysl, nebo tam mám koupit klasickou kn vložku? to jako fakt vykrákáte m3 e92? jak je to u automatu, není problém?


hele já mám jen JB4 vše standard a jezdí to jak hovado na mapu 1, nebo 5 který jsou pro neupravený auta bez downpipes atd...
Jo vykrákáme, já nemám DCI, takže bych měl mít i o pár koní míň, ale i tak mám 100-130 za 2s :) Zrychlení 100-160 se mi zlepšilo oproti standardu o skoro 4s a co se týká pružnýho zrychlení 80-120 na čtyřku, jsme někde mezi Carrera GT a jiné skvosty:) Dle tabulky bmw má standard 80-120 na čtyřku na 5,5, my naměřili cca 3,1s. M3 tohle dává za 4,5s. Jinak já mám K@N vložku. Ale chce to mít OK spojku jinak budeš mít asi problém jako já, už sem jí párkrát připálil slušně a už to někdy nechce vzít.
Současně mám mapu 6 protože potřebuju nějaký úpravy tlaků turba abych snížil Nm v nízkých otáčkách, protože mi vibruje auto na šestku, když dám v cca 80kmh plyn až na podlahu, Zřejmě spojka nepobírá, když jedu na standard výkon je to OK.
Výhoda taky je diagnostika, kde ti to vyjede kody chybový, který můžeš smazat a smažou se prostě, ne jako na diagnostikách pro bmw že něco nejde smazat. Můžeš dělat logy z jízdy pak to poslat Terrymu a on ti řekne jestli je vše OK. Jinak já jezdím z 90% na standard, i tak to auto jezdí hodně slušně a když mě někdo sere, tlačí se na mě, tak si zmáčknu pár čudlíků na volantu a z auta za mnou zbyde jen tečka v zrcátku:) Základ je mít ale dobrý svíčky, cívky a ty lambdy jak řikal Polda06, pak ti to bude dávat nouzáky atd....já mám najeto 48tis a žádný chyby jsem neměl.
Terry psal, že oni naměřili na mapu 1 340lbf na kolech to je 460Nm na kolech na jejich sračka usa benzín. Spočítej si ztráty, který jsou oproti motoru na náhon a dostaneš se někam přes 500Nm na motoru, záleží jakej máš výkon ve standardu. Já naměřil 550 při 2tis a právě v těhlech otáčkách mi to na šestku vibruje při plným zatížení. Takže musím snížit tlaky turba v těhlech otáčkách abych měl míň Nm a spojka to pobírala. Na mapu 1 + DCI dostaneš cca 370-380hp + krouťák o kterým se může M3 jen zdát. Ale jak řikám předpoklady jsou svíčky, cívky OK + opravit ty sondy, jinak budeš samej misfire a nepojede to


Automat není problém, je to i na automat, akorát se musí pak nastavit hodnota na autoshift reduction na 60, manuál má 0. Ale to až si tam dáš pak ISO soft...Má to i řadit rychleji

Napsal: úte 19.03.2013 15:11
od kenzee
díky za vyčerpávající informace :o . jak bude auto cajk, tak to objednám. asi z toho uk webu, to vychází pro evropu nejlíp, ne? s tím ISO softem jsi myslel co? to je do toho jb, nebo soft ecu auta?

K problému:
jinak dneska žádnej misfire nebyl, přesto jsem přehodil cívky a uvidíme zítra ráno jestli se problém přesune. taky jsem se díval do diagnostiky na ty hodnoty lambda sond a ta inpa ukazuje nějaké hraniční hodnoty. žádný lambda chyby tam nejsou, ale ty hodnoty jsou nějaké divné. nejhorší je, že je to skoro u všech. bohužel v tom neumím číst, takže nevím co je správně. každopádně u lambdy za katem, bank 2 skáče při nastartovaným motoru voltáž z nuly k 0,8V cca po jedné sekundě.

každopádně pokud nic nevyzkoumám, odvezu to někam do renocaru, zatím si to řeším sám, protože mě to baví a mám na to čas :)

Napsal: úte 19.03.2013 15:30
od Poldav6
Já tomu prd rozumim, ale na kterých válcích jsi měl ten misfire, víš to? Přijdou mi divný ty korekce na řadě 1 (válec 1-3). Jsou 32,5%, kdežto na řadě 2 jen 0,5%. Divná je i hned ta první hodnota na prvním obrázku...(1.75)

Pokud jsi měl misfiry jen na válcích 1-3, tak bych řekl že to je skoro jistý.

Bavíme se pořád o lambdách před katem. Ty za katem motor neřídí.

Jinak, tenhle servis je prý na lambdy fakt dobrej: http://hrdlicka-mhm.cz/. Autorizovaným servisům bych se vyhnul širokým obloukem, mám velmi dobrou zkušenost s http://www.servisbmw.cz, je to v Praze 9, Vinoř.

Kolik máš najeto? To že lambda má vydržet 250tis. km nic neznamená, já ji měnil v 90tis. km. A na diskuzních fórech jsem viděl že někdo měnil i o dost dřív, jsou zkrátka dost citlivé.

Možná bych zkusil prohodil kabely k lambdám (stačí přehodit ty konektory co jsou pod krytem motoru). Pokud by ukazovaly jiné hodnoty než teď, asi je to jasný.

Můj tajný tip je lambda 1 před katem téměř KO ;-)