Napsal: ned 10.03.2013 22:06
Dobrý den, jsem před zásadním rozhodnutím, zda koupit "trojku" 2.0d E91, manuál. Potřebuji poradit, resp. zodpovědět pár otázek. (auto nebude servisováno v autorizovaném servisu)
a) DPF se asi nevyhnu, že?
b) Jaká je životnost turba a cena výměny?
c) Jaký nejdražší servisní úkon mě může potkat? (když vypustím opravu po bouračce) - kvůli vytvoření si rezervy...
d) Na co se mám zaměřit při koupi, co zkontrolovat? Kde jsou vidět časté pastičky či problémy?
e) doporučujete 120 kw či 130 kw - proč? Prý je původní litinový motor lepší... Co je na tom pravdy?
f) dá se někde najít seznam servisních intervalů, servisní plán přímo od BMW?
Ještě bych dodal, že se dívám na rv. od 2007 do 2009, nájezd do 150tis. v ceně do 250tis. Kč.
Předem moc děkuji za odpovědi a trpělivost!!!
a) DPF se asi nevyhnu, že?
b) Jaká je životnost turba a cena výměny?
c) Jaký nejdražší servisní úkon mě může potkat? (když vypustím opravu po bouračce) - kvůli vytvoření si rezervy...
d) Na co se mám zaměřit při koupi, co zkontrolovat? Kde jsou vidět časté pastičky či problémy?
e) doporučujete 120 kw či 130 kw - proč? Prý je původní litinový motor lepší... Co je na tom pravdy?
f) dá se někde najít seznam servisních intervalů, servisní plán přímo od BMW?
Ještě bych dodal, že se dívám na rv. od 2007 do 2009, nájezd do 150tis. v ceně do 250tis. Kč.
Předem moc děkuji za odpovědi a trpělivost!!!