Dobrý den, jsem před zásadním rozhodnutím, zda koupit "trojku" 2.0d E91, manuál. Potřebuji poradit, resp. zodpovědět pár otázek. (auto nebude servisováno v autorizovaném servisu)
a) DPF se asi nevyhnu, že?
b) Jaká je životnost turba a cena výměny?
c) Jaký nejdražší servisní úkon mě může potkat? (když vypustím opravu po bouračce) - kvůli vytvoření si rezervy...
d) Na co se mám zaměřit při koupi, co zkontrolovat? Kde jsou vidět časté pastičky či problémy?
e) doporučujete 120 kw či 130 kw - proč? Prý je původní litinový motor lepší... Co je na tom pravdy?
f) dá se někde najít seznam servisních intervalů, servisní plán přímo od BMW?
Ještě bych dodal, že se dívám na rv. od 2007 do 2009, nájezd do 150tis. v ceně do 250tis. Kč.
Předem moc děkuji za odpovědi a trpělivost!!!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
PRO a PROTI pro koupi E91 320d - rady ke koupi
a) Ne a to bys snad chtěl? Mět chrochtu co kouří a smrdí? Za 50k vyměníš
b) 40k, životnost dle zacházení soudruha za volantem
c) Klasika chrochta záležitosti: vstřiky, turbo, DPF, setrvačník
d) viz c)
e) Nedokážu odpovědět, každý motor má své klady i zápory
f) nevím, od toho je servis, zkus jim napsat
Nájezd do 150 s cenou do 250... to bude 318d v základu. Doporučuji si připlatit za "lepší" výbavu. Když chceš naftu, tak velmi mnoho jezdíš, takže určitě přidej minimálně sportovní sedačky.
b) 40k, životnost dle zacházení soudruha za volantem
c) Klasika chrochta záležitosti: vstřiky, turbo, DPF, setrvačník
d) viz c)
e) Nedokážu odpovědět, každý motor má své klady i zápory
f) nevím, od toho je servis, zkus jim napsat
Nájezd do 150 s cenou do 250... to bude 318d v základu. Doporučuji si připlatit za "lepší" výbavu. Když chceš naftu, tak velmi mnoho jezdíš, takže určitě přidej minimálně sportovní sedačky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř 21.12.2005 01:00
- Bydliště: München
- Klubové ID: 1311
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
napisu ti moji zkusenost s timto autem.
Minuli rok jsem koupil z nemecka trilete auto r.v.2009 (klasicke stari u sluzebnich vozu v nemecku).
Auto melo najeto cca 130 tkm. Po roce mam 180 tkm a behem teto doby jsem menil jen zadni lozisko.
Auto funguje uplne bez problemu, menim jen olej a tankuji nemeckou naftu.
Mam 130kw motor, ktery ma super spotrebu. Jezdim za 6l +- 0,5.
Jedine co me na tomto motoru stve je ten podivny chrastivy zvuk o kterem se tu na foru jiz psalo. Jinak jsem s prubehem motoru a projevem celkem spokojeny.
Olej menim po cca 15tkm. Palivovy filtr+vduchovy filtr po 30tkm.
Hledal jsem auto, pod kterym nebudu kazdy vikend lezet a porad neco resit. Po x autech co jsem mel jsem konecne spokojeny.
Jasne, kdybych mel v aute o 2 valce navic, auto by dostalo uplne jiny charakter...ale to je jine tema
napisu ti moji zkusenost s timto autem.
Minuli rok jsem koupil z nemecka trilete auto r.v.2009 (klasicke stari u sluzebnich vozu v nemecku).
Auto melo najeto cca 130 tkm. Po roce mam 180 tkm a behem teto doby jsem menil jen zadni lozisko.
Auto funguje uplne bez problemu, menim jen olej a tankuji nemeckou naftu.
Mam 130kw motor, ktery ma super spotrebu. Jezdim za 6l +- 0,5.
Jedine co me na tomto motoru stve je ten podivny chrastivy zvuk o kterem se tu na foru jiz psalo. Jinak jsem s prubehem motoru a projevem celkem spokojeny.
Olej menim po cca 15tkm. Palivovy filtr+vduchovy filtr po 30tkm.
Hledal jsem auto, pod kterym nebudu kazdy vikend lezet a porad neco resit. Po x autech co jsem mel jsem konecne spokojeny.
Jasne, kdybych mel v aute o 2 valce navic, auto by dostalo uplne jiny charakter...ale to je jine tema

žeby to byl ten řetěz?cejsi píše:Jedine co me na tomto motoru stve je ten podivny chrastivy zvuk o kterem se tu na foru jiz psalo.
http://www.youtube.com/watch?v=mvulY6KCPwo