jinak klasická věc já bych si dal v prvé řadě vždy pozor na technicky stav, skusit se projet a to muže už odhalit nějaké neduhy, neni to nejnovejší auto, ale kromě vizuální kontroly muže samotní jízda lecos prozradit u cabria bych se taky obával netěsností střechy a funkci el stahování střechy, jestli vše šlape v pohodě
TeggyM3 píše::D jinak klasická věc já bych si dal v prvé řadě vždy pozor na technicky stav, skusit se projet a to muže už odhalit nějaké neduhy, neni to nejnovejší auto, ale kromě vizuální kontroly muže samotní jízda lecos prozradit u cabria bych se taky obával netěsností střechy a funkci el stahování střechy, jestli vše šlape v pohodě
střecha je manuální takže pohoda..netěsnost bohužel nevyzkouším
Vyzkoušíš když zajedeš do myčky jinak pro kábro platí celkově to co ro e 36 obecně, to samý pro m 52 motor, tak jak m 50, prolézt FAQ a pohledat tady na foru nic novyho ktomu uz ani napsat nejde co by tu už nebylo
nemoc E36 cabrií co jsem slyšel snad od všech je netěsnost gum mezi rohy čelního okna a střechy, dále se stává, že jsou pokraskané vši na střeše a těče tím dovnitř, jinak nějaké další specialisty co na kábru odchází jsem nenašel. vržou okna o sebe jak jsou nerámové, ale dá se to vyřešit stříkajícím silikonem a je když dokud to neumeješ
Měl bych jeden dotaz ohledně vystřelovacích oblouků. Pochopil jsem funkci, jen mi jsem se nikde nedočetl jestli oblouky vystřelí i v případě zavřené střechy, tzn. jestli dojde k poškození slídy nebo jak??? Jde to nějak deaktivovat??