Stránka 1 z 2
Napsal: pon 28.01.2013 17:46
od jzxr
Tohle auto mě docela zklamalo poměrem výkon-spotřeba. Jezdím zhruba 30% město, 70% dálky (dálnice). Jezdím svižně avšak s rozumem a spotřeba se drží na min. 7/100, spíše o deci dvě víc, což i přes to že je to docela těžký auto (natož tour) tak mě to příliš úsporný na nafťáka nepřijde. Motor mě přijde nudný a naprosto nevýrazný, nemluvě o zvuku:)
Zdejší forum mám docela projetý, i přes to by mě ale zajímaly konkrétní zkušenosti s chipem u tohoto motoru. Je několik výkonových variant chipu -tuším od 72-88kW- a spousta firem které se tím zabývají. Ceny jsou taky rozdílné. Zajímá mě hlavně spokojenost s navýšením výkonu a změna spotřeby. Díky za reakce.
Napsal: pon 28.01.2013 21:39
od beny-maser
318tds mám a s klidem můžu říct,že je na dálnici nevhodný,takže tvých 70% bude asi ten problém,mám ještě e34 tds a ta je na dálnici jako doma.
318tds je dobře tak maximálně na okrskách,ale na dálnici se to trápí(beru to ve srovnání s e34)
objem ničím nenahradíš a tohle je pouze 1,6 a nějaký drobný
Napsal: pon 28.01.2013 22:52
od aigo
no kamosoj nacipoval
318tds Hairo v litomysli a jelo to dost dobre tak o 30 procent lip jak predtim ale i potom co meril spotreba 7,5L jo byl to taky touring
Napsal: úte 29.01.2013 09:56
od k5ynd1
318tds vykon nikdy nemela

navic pokud jezdis s "pouze" 4 valci po dalnici, v malym objemu a relativne svizne. z takove kombinace zakonite nemuze byt rozumna spotreba. zvuk je adekvatni motoru

nemam s timto motorem osobni zkusennost, ale co ho maji a chipovali, rikaji ze rozdil je hodne znat. ze auto pote uz i docela jede. samozrejme vykuchat kat, zaslepit egr. chipovat co nejvic, ale tam kde to umi, potom neni problem, auto jede, spotreba dobra a kourivost minimalni. nebo udelat mechanicky cerpadlo. mam 325tds, jezdim obdobne jako ty a ted v zime se stejnou spotrebou

Napsal: úte 29.01.2013 11:07
od jzxr
já samo nečekal zázraky při poměru 66kW a 1400kg. co mě ale zaráží je spotřeba. měl jsem 318i M10, jezdil jsem za 7.5. měl jsem 324td M21 a jezdil jsem za 7.5. chtěl jsem jezdit za míň a proto jsem šel do čtyřválce. výsledkem jest že jezdím se čtyřválcem se šestiválcovou spotřebou:)
tak budu doufat že se tem motor alespoň nebude s**t:)
jinak první co jsem po koupi řešil byl kat a egr off, teď bude následovat chip.
Napsal: úte 29.01.2013 11:27
od k5ynd1
pokud jsi vedel, ze budes jezdit dost po dalnicich/delsi trasy, byl 4 valec proste blba volba. ten je dobrej na okrsky, tam se s nim da dostat pri klidnejsi jizde i pod 6l.
Napsal: úte 29.01.2013 12:50
od icecold
já jsem měl jako první bmw 318tds v compactu a taky hrůza, ale spotřebu jsem vždy měl i do 6litrů i na dálnici... ono s tou 1,7 se nedá jezdit svižně, možná ti to jen tak příjde protože ten moto pak řve

Napsal: úte 29.01.2013 13:54
od k5ynd1
osobne si taky myslim, ze se s tim musi dat jezdit do 6,5l i na dalnicich tak do 150km/h. kdyz si vemu ze se svym 325tds tour jsem schopen v lete kdyz nikam velice nepospicham se dostat na tech 6,5l, tak jezdi za hodne. 7,5l mam zhruba ted a to casto blbnu na zimnich silnicich

zkontrolovat vahu vzduchu, tam by spotreba mohla jit dolu.
Napsal: úte 29.01.2013 14:00
od jzxr
svižně-dálnice 150-160, mimo obec 100-160, dle možností:) kdybych jezdil za 6 tak bych byl naprosto spokojenej...
kolik váží compact?
Napsal: úte 29.01.2013 14:08
od k5ynd1
si myslim, ze nad 120-130 u 318tds uz neni svizne, a okolo tech 150 bych nevidel zvlastni spotrebu okolo 7l, pokud to i docela dracis po okrskach, docela caste vetsi akcelerace s tou vahou, tak ti asi nikdo na nizsi spotrebu nijak neporadi. a za min to nejspis jezdit nebude. porad je to maly motor v docela tezkem aute a jezdis s tim docela "rychle". schvalne zkus jet po dalnici zhruba tech 100km +- 100km/h. pokud je vse ok, myslim ze budes i min nez 6l.

Napsal: úte 29.01.2013 16:00
od shade741
až 160? po okresce? to je dluhá jak tejden před vejplatou stou 318 tds ne? dle mého do e36 nevhodný motor
Napsal: úte 29.01.2013 18:17
od jzxr
ano, musí to být delší rovinka:) už jsem volal do litomyšle takže auto brzo půjde na chip.
musím se přiznat že jsem se spotřebou romlsaný po předchozím autě-GIII TDi Variant (66kW-1220kg) kde jsem se snad přes 5.5/100 se stejným stylem jízdy nedostal...
Napsal: ned 03.02.2013 23:09
od jzxr
nedávno jsem objevil osvětlení na stropě nad stínítkama ale zaboha nevím jak je rozsvítím, nikde žádný vypínač nevidím. neví někdo?
Napsal: ned 03.02.2013 23:22
od Macek_One
musíš odkrýt zrcadko na stínitku....

Napsal: pon 04.02.2013 12:00
od jzxr
a v tom je právě to, že jsem to zkoušel a...nic:) zkusím ještě jednou a uvidím, třeba to po těch letech už nefunguje...
Napsal: pon 04.02.2013 12:19
od Jamall
vem multák sundej clonítko dolu a proměř odpor když odšoupneš krytku zrcátka
Napsal: stř 06.02.2013 09:58
od jzxr
funguje, to clonítko se musí naklopit víc k sobě a ne ho mít "nadoraz" k oknu, to jsem netušil:) díky
Napsal: stř 06.02.2013 11:10
od starynovy
hm tak to som myslel ze to jazdi za lepsie, ale ocividne plati ten ubytok objemu, a motor sa trapi aj 1100kg autickom, ved 1.9TD ktora ma zhodnu konstrukciu dokaze robit tie bajne pod 6L spotreby kedykolvek.. tych vasich 7 mi je luto, na druhu stranu zas tolko nelutujem tej E34 tds, pretoze som chodil 50% mesto, a mimo mesta ako magor, brzdy plyn, a vyslo 8

Napsal: čtv 07.02.2013 10:43
od jzxr
po několikahodinovým (doslova) sbírání informací tady na foru a dieselpower bych chtěl zkusit přidat nějaký ten koník na motoru použitím evry mod. docela dost se to řeší u 325, na 318 jsem nenašel nic. dá se postup u 325 aplikovat na 318? (nevím jak velký rozdíl je v čerpadlech a nerad bych něco zku***l:)
dál by mě zajímalo kolik snese turbo (tlak) aniž by padalo do nouzáku, tedy motor. zkoušel si s tím někdo pohrát?
Napsal: čtv 07.02.2013 12:16
od starynovy
da sa to na kazdom diesli s elektronickym plynom, ale vobec neviem kolko tam tlaci turbo v serii, no kazdopadne to bude tiez nastavene tak aby to ani nezadymilo.