Zdarem, mam dotaz.
Poslední dobou se mi několikrát stalo, že jedu a najednou automat vyřadí a vylítnou otáčky. Jedá se o E30 318 M40. Poté když zastavím, tak za pár vteřin opět nastartuju a vše jede normálně. Oleje v automatu je dost a chystám se na výměnu, ale nepřijde mi, že by to byl problém autoamtu, jako spálených lamel s timhle motorem, s autem nekravim, mam ho 4 roky a jak jsem psal, po chvípnutí a nastartování řadí všechny rychlosti jak má, třeba zas 100km, než opět přestane řadit. Přijde mi, jakoby najednou přišel automat o tlak oleje, nebo nějaký problém s elektrikou u voliče?? Jak tento automat funguje s elektrikou?? Nemá žádnou jednotku, takže nevím, zda funguje jen mechanicky na táhlo voliče a táhlo od motoru od plynu. V ETK jsem našel díl 24631218956, nějaké čidlo na převodovce, ale nikde jsem nenašel k čemu slouží, případně ještě zda nějak elektrika u voliče nehapruje, ale podivný je to, když to chcípnu, tak za par seknud vše zas OK. Už jsem bezradnej, jestli to nepřeházet za manuál a mít klid, ale ten automat mam fakt rád, tak to beru jako poslední možnost. Napadá někoho něco?? Díky GD
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E30 318iA problem Automat
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!