Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.12.2012 11:27
od Pajda1
Poradí někdo jakou lepší spojku než serie do M52 2,5l. Měla by zvládnout okruh, sprinty a vrchy. Pasuje z M3? Samozdřejmě v dostupné cenové relaci. Díky.
Napsal: pát 28.12.2012 12:02
od MattyX
pokud máš seriovej výkon postačí serie, není důvod dávat silnější spojku

Popřípadě si lamelu můžeš nechat obložit organikou, která je odolnější... keramika bude zbytečná

Napsal: sob 29.12.2012 10:26
od all
M3 má lamelu "velkou" 240mm ty můžeš mít obojí verze, nevím proč, ale setkávám se, že je v 323 a 325 větší, ta 240mm, místo té co by tam měla být 228mm
Napsal: úte 01.01.2013 13:56
od Huska
taky jsem měnil spojku na 323i a dával jsem větší 240mm (seriovou z 325i,328i apod) nejen kvůli instalaci samosvoru a lehce zvýšenému výkonu - navíc první 323i (r.v.95) ji měly taky větší. Rozdíl byl znatelný jen nedoporučuji sportovní obložení, protože není vhodná na městský provoz a taky je to zbytečné u "pouhých" 125kW.
Výměna je jednoduchá vše pasuje, jen musíš vzít kompletní sadu se setrvákem (setrvák jsem dával zánovní z 528i e39)
Napsal: pát 19.04.2013 13:58
od j3ykobim
po výměně spojky mám najednou hodně měkký pedál spojky i kvalty tam padají mnohem jednodušeji. Je to normální? pedál sem měl dřív tvrdý jak v závodáku, Servisák mi řekl že spojka byla prý ok, přítlačák ok, ložisko ok jen lamela byla trochu spálená. Že jsem měnil min. o 20tis km dřív než bylo potřeba.
Čím je ovlivněna tuhost spojky? teď si připadám že šlapu do žvejkačky jak v nějakém Renault.
Napsal: pát 19.04.2013 14:04
od Foldas
přitlačakem
Napsal: sob 20.04.2013 18:31
od j3ykobim
a jo možný tu montáž nějak posrat? zda se mi že co se mi auto vrátilo se občas lehounce rozklepe, jinak se prý přitlačák nenastavuje, tak já nevim, nepomohlo by odvzdušnění spojky? aby byla zas tvrdší?
Napsal: pon 22.04.2013 06:42
od Foldas
přitlačak se nešteluje. nový přítlačak jde vždycky lehčeji než utahany
Napsal: pon 22.04.2013 09:54
od j3ykobim
díky, to mě trochu uklidnilo
