Stránka 1 z 2

Napsal: stř 12.12.2012 15:32
od BMWALPINE
Chtěl bych se zeptat jestli je problé když jsem si vyměnil olej a nechal jsem ty led diody pořád tak jak jsou a ukazuji rychlou výměnu oleje? Vadí to?
E36

Napsal: stř 12.12.2012 16:10
od Fatal Design
BMWALPINE píše:Chtěl bych se zeptat jestli je problé když jsem si vyměnil olej a nechal jsem ty led diody pořád tak jak jsou a ukazuji rychlou výměnu oleje? Vadí to?
E36


Nevadí to ... ale klidně se stav na reset ;)

Napsal: stř 12.12.2012 16:11
od BMWALPINE
ok no to bych měl kousek docela :)

Napsal: stř 12.12.2012 16:12
od Fatal Design
BMWALPINE píše:ok no to bych měl kousek docela :)


No to jo ...

Napsal: stř 12.12.2012 16:37
od hubajzed
Nebo si to vyresetuj sam doma za minutu :)

Napsal: stř 12.12.2012 17:23
od Bambus_m5

Napsal: stř 12.12.2012 20:38
od BMWALPINE
A u4 valu je kde ta zásuvka?
Takže necham vypnute auto strčí kousek medeneho drátku oba konce pak nastartuju necham nastartováno vyndam dratek a je to?

Napsal: stř 12.12.2012 21:13
od Foldas
u 4valu je u pojistkovky startovat vůbec nemusíš stačí rožnout kontrolky

Napsal: stř 12.12.2012 21:16
od BMWALPINE
a ten dratek je jedno kam ho strčím do těch malých direk?

Napsal: stř 12.12.2012 22:02
od bmwfan18
BMWALPINE píše:a ten dratek je jedno kam ho strčím do těch malých direk?


V tom videu řiká, že to strčíš do dírek číslo 7 a 19.

Napsal: stř 12.12.2012 22:20
od BMWALPINE
ok :) díky

Napsal: stř 12.12.2012 22:24
od Fatal Design
Tak doma drátem to většinou jde, ale taky né vždycky ... mám na to ten resetovač (i diag) ... proto to píšu ...

Napsal: stř 12.12.2012 22:26
od Dan td
Když to spleteš, můžeš zničit např. řj motoru. Na http://www.e30.cz (i jinde na netu) je návod i s obrázkem. Zásuvka je totiž stejná jako v e30.

Napsal: stř 12.12.2012 22:46
od hubajzed
- otocis klickem do polohy 2 (rozsvicene kontrolky)
- spojis dratkem pin 7 a 19 (doufam :)
- pokud chces resetovat oil service tak je to 5 vterin
- pokud inspection tak 10 vterin
- vypnes klicek

TADÁÁÁ
pokud jsem neco napsal spatne opravte me ale myslim ze je to ok :)

Napsal: stř 12.12.2012 22:55
od Fatal Design
hubajzed píše: - spojis dratkem pin 7 a 19 (doufam :)


No to je rada nad zlato ...

Napsal: čtv 13.12.2012 01:22
od ARMAN
takhle jsem to dělal u třicy 1,8 pokud se bojiš něco posrat zajeď za Fatalem

Obrázek

Napsal: čtv 13.12.2012 09:35
od Fatal Design
Tenhle návod od ARMANa je správný. Průměrně zručný člověk to zvládne. Je třeba dávat pozor na správnost pinů ! Důležitý je PIN7 .. to je SI (Service Interval Reset) ... PIN19 je kostra, takže klidně kdekoliv na ukostřené místo (ale doporučuji použít ten PIN19).

Mě osobně to nejde drátem, odporem, diodou a hlavně ani přes diagnostiku, ale tím resetovačem to jde i s inspekcí a nejsem jediný, takže proto jsem se nabízel ...

Dokurvit se dá všechno ! :wink:

Napsal: čtv 13.12.2012 11:28
od paca
mě to na e36tce nešlo ukostřit přes PIN, tak jsem to kostřil na kastli a dělal jsem to obyč drátem :)

Napsal: čtv 13.12.2012 11:38
od Lucifer
No u mojí e36 je třeba potřeba nejdřív otočit do kontrolek a pak to spojit taky jsem to spojoval s kastlí

Napsal: čtv 13.12.2012 17:41
od pepik5
Uplne zasnu.Jen to zkuste tim dratkem,hlavne jestli jste to nikdy nedelali.Spletete se jen jednou.Uz jsem videl spousty BMW znicenych pro par korun.