Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cvaknutí při přeřazení - aut. převodovka 328CI e46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Zerro
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 31.03.2009 00:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 3040
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Zerro »

Zdar všem klubákům,

potřeboval bych poradit s pro mě naprosto neznámým problémem. Možná už se to někomu stalo, jsem z toho už zoufalej.

Auto mám na opravu od známého, nebylo bouráno nijak hrozně, auto dostalo ránu na zadek, který uklouznul a prásknul do chodníku a svodidel... podrazilo se zadní pravý kolo, což odneslo jen spodní rameno a disk.
Předek byl jen lehce, vyměnil se blatník a blinkr + disk.

Jeden z problémů :

Ten kdo to auto naboural, sundal zadní ALU disk a nasadil dojezdovou rezervu, to, že tam nacpal dlouhý šrouby určený pro liťák mělo jasnou zkázu - šrouby rozemlely pakny pod kotoučem a tak tam teď momentálně NEJSOU.

Jde o cvakání, které je na odkazu : http://www.stream.cz/uservideo/778048-b ... e46-pruser

2x jsem rozebral zadní nápravu a není vidět problém, pár lidi s BMW řeklo, že je to jasný, že to bude - diferenciál a tak jsem dnes zakoupil jiný, ale bohužel, je to pořád to samé, jak s původním, tak s jiným.
Můžete poradit, čím by to mohlo být?

Podotknu, že na poloosách není vidět jediný problém, stejně tak na hardypojce.

Prosím Vás tu všechny o radu, čím to může být. Předem děkuji
Jirka
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#2 Příspěvek od Jamall »

mě tohle dělá ruční brzda. Když zatáhnu ruční brzdu a otočím na místě koly, nebo chci odjet se zataženou ručkou, tak se ozve takovéto "zakousnutí"

Zkus jet několik metru, brzdit jenom motorem. Pak zastav vyběhni ven a sáhni na kotouč. Schválně zdali nebude horký. Pak už jedině tlumič....když se ta karosérie hne, ozve se chvilku před tím rána. Nebo vůle někde na náhonu kola..."nejdřív zabere třeba levé kolo a když chce zabrat pravé, má malou vůli na kterou narazí, až pak otočí hřídeli a celé se to přenese na brzdu
Odpovědět