Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.11.2012 14:42
od Discriminator
Ahoj,

Pozoruji pár dní zajímavou věc a nevím, zda je to OK nebo ne. Mám 320d v automatu, takže při startu stojím na brzdě... Vždycky byla při nasednutí do auta a startování normálně "volná" jako za jízdy, ale posledních pár dní je před startem úplně betonová, že ji sešlápnu sotva o 5mm. Jak auto nastartuje a zabere posilovač, tak zase povolí a je vše úplně v normálu.

Nemá někdo tušení čím to je nebo to mám ignorovat?

Díky moc

Napsal: pon 26.11.2012 17:12
od roman320
Nekde ti uchazi podtlak z posilovace, nejspis spatnej zpetnej ventil, tesneni kolem neho, nebo horsi varianta je spatna membrana v posilovacu. pokud je ventil a vedeni vpohode tak bych setril na novej posilovac nez se to rozpadne uplne, za predpokladu ze mas dost sily na to abys pripadne zabrzdil aji bez posilovacu.. jestli nemas tak pro jistotu vymenit hned...

Napsal: pon 26.11.2012 17:15
od bmw335
a nezmačkneš jí před startem třeba 2x? to pak všechen tlak vyšlapeš a pedál pak nefunguje

Napsal: pon 26.11.2012 17:25
od Discriminator
je "tvrdá" hned jak nasednu - schválně jsem si dával pozor ať na ni nešlápnu předem...

díky tady za info - zajedu do servisu raději. Stejně mám prasklou žárovku na AE ta to nechám opravit přijednom a bude :)

dám pak echo čím to bylo každopádně zrovna na zimu to asi chce mít brzy vcajku

Napsal: pon 26.11.2012 19:12
od risanica
mam uplne to stejne....dej prosim urcite vedet cim to bylo....myslel sem si, ze to nic neni, ale lehce sem se ted vystrasil...jak drahe jsou ty dily?

Napsal: pon 26.11.2012 19:23
od Vlasta
Pokud se to stane po odstavení auta na 10 minut, je někde problém, pokud je to třeba do druhýho dne, tak v tom žádnou závadu nehledejte

Napsal: pon 26.11.2012 19:32
od beny-maser
osobně bych to viděl na chlupaté zvířátko pod kapotou co mělo hlad a překousalo nějakou hadičku podtlaku

Napsal: úte 27.11.2012 20:42
od JohnyM
Měl jsem stejnej problém. Koupil jsem plastovou trubku s ventilem + gumový těsnění co je hned za posilovacem a je klid. Nekde jsem vygoogloval že do nejakyho roku s tema ventilama byl problem.

Napsal: úte 27.11.2012 20:43
od JohnyM
Měl jsem stejnej problém. Koupil jsem plastovou trubku s ventilem + gumový těsnění co je hned za posilovacem a je klid. Nekde jsem vygoogloval že do nejakyho roku s tema ventilama byl problem.

Napsal: úte 04.12.2012 17:11
od MrScully
Hele, mám úplně stejnej problém. Přisuzoval jsem to tomu, že prostě není zapnutej posilovač před (bezklíčovým) nastartováním, ale je fakt, že mě docela štvalo, že když je člověk při startování z kopce, tak než mu zabere brzda, tak ujede klidně metr :-)

Napsal: úte 04.12.2012 17:18
od risanica
No ja zjistil, ze mi to dela jenom treba pres noc a ne vzdy. Kdyz to necham nekde stat na par hodin, tak vse je v pohode. Teda zatim :)

Napsal: úte 04.12.2012 17:24
od MrScully
Jj, mně taky přes noc, ale je to fakt hodně nepříjemný. Nechám to mechanikovi, aby okouknul ten ventil a těsnění.

Napsal: úte 04.12.2012 17:50
od risanica
Jeden clovek tu psal, ze je to normalni, kdyz pres noc vytuhne pedal,ale pokud to das zkontrolovat, tak dej vedet, abych vedel co s tim delat ;) diky

Napsal: úte 04.12.2012 18:20
od MrScully
No já jsem trochu doufal, že mi někdo napoví :) Mechoš mi akorát říkal, že o tom nic neví, že by to musel rozebrat a "uvidí se". Takže, víte někdo:

- čísla a ceny dílů (těsnění, ventil,...)?
- jak náročné je na E90 se k tomu posilovači vůbec dostat (čas, složitost)?

Díky...

Napsal: úte 04.12.2012 19:05
od Discriminator
tak já si to nechal zkontrolovat a řekli mi, že je vše úplně ok a nemám si toho všímat... teď už mi to navíc ani nedělá pokažde...

Napsal: čtv 06.12.2012 22:59
od JohnyM
Me to taky nedelalo pokazdy, jen nekdy. A ten ventil se pri vyndani jevil taky ok. Nekde jsem dokonce na netu nasel ze do nejakyho roku vyroby byl problem prave s tema ventilama. A je pravda ze ten novej co jsem koupil vypadal i jinak nez ten starej. Stalo to tusim asi 2000kc

Napsal: pát 07.12.2012 16:56
od Discriminator
me uz to delat přestalo, tak uvidíme co a jak :) nebudu do toho sypat 2k když to teď je OK a řekli mi to i v servisu... každopádně díky všem za rady a asistenci

Napsal: pon 10.12.2012 18:11
od MrScully
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... epression/

Nic kolem 2000 tam nevidím, jsou to všechno součástky za pár stovek max... teda kromě posilovače samotného.

Napsal: čtv 21.03.2013 16:57
od MrScully
Děkuju uživateli JohnyM za nasměrování ;-) Opravdu stačilo vyměnit ten zpětný ventil (trubka) a těsnění a brzdí to jako zamlada :-) Akorát ta cena byla daleko menší než jsem čekal. I s prací jsem platil snad třináct stovek? Ten ventil má podle všeho víc variant, asi se teď vyrábí nějak levněji. V Inveltu každopádně potvrdili, že je to častá závada E90 a často se mění.