Stránka 1 z 4

Napsal: pát 16.11.2012 00:45
od EdyBoyS
Co všechno je jiné na brzdách z M3 oproti klasickým šestiválcům??
M3 má akorát větší kotouče a třmeny, jinak je to stejné?? nebo mají ty brzdy i více pístků, jinou jednotku ABS, jiný posilovač brzd, hadice atd... ??

A co všechno potřebuju k tomu, abych dostal na běžnou E36 brzdy z emka?

Napsal: pát 16.11.2012 08:55
od Lucifer
Jen třmeny a kotouč jsou větší

Napsal: pát 16.11.2012 09:38
od Francis
Jiné třmeny s většími pístky, větší a tlustší kotouče s jinak tvarovanýma větracíma kanálama uvnitř kotouče, větší průměr hlavního válce.
Pokud použiješ hlavní válec z M3 3.0 tak posilovač měnit nemusíš, pokud válec z 3.2 tak musíš i s posilovačem.
ABS ECU je stejná.

Napsal: pát 16.11.2012 14:02
od Kindl0sch
těhlice s ložiskama by bylo taky dobrý použít....

Napsal: pát 16.11.2012 14:57
od Francis
Těhlice z ///M nutné nejsou. Vpředu jsou možnosti dvě: podložka pod kotouč a nebo o +-7mm sfrézovat držák brzdiče (tak to mám já, materiálu zbylo dost ;-))
Zadní brzdy mám u Compacta jinak než běžná E36.

Napsal: pát 16.11.2012 21:06
od sa-tan666

Napsal: sob 17.11.2012 11:20
od bjukemen
..a ked necham hlavny valec povodny tak co.?. nebude to dostatočne brzdit.?

Napsal: sob 17.11.2012 13:00
od MattyX
bjukemen píše:..a ked necham hlavny valec povodny tak co.?. nebude to dostatočne brzdit.?
mensim valcem tlacis na vetsi pistek , tzn ze musis slapnout hloubs o chlup abys pistek vytlacil stejne jako s vetsim brzdovym valcem ...

Napsal: sob 17.11.2012 14:53
od EdyBoyS
a kde sezenu M3 valec, trmeny a kotouce??
dival jsem se na bazos ale tam nic neni...
a cena za kolik se to cca pohybuje?

Napsal: sob 17.11.2012 22:47
od MattyX
komplet brzdiče seženeš do peti tisíc ... + nový kotouče , ideaálně 3.2 :) a nový desky :)

brzdovej valec jedině z nějakýho šroťáku :)

Napsal: ned 18.11.2012 14:48
od EdyBoyS
a ty mas nejaky M3 trmeny i s tehlicema na E36 pro predni napravu??
kotouce koupim novy zimmermany vrtany pro M3

Napsal: ned 18.11.2012 23:36
od MattyX
všechno fuč :) poslední lapl francis :) myslím tam mam ale pro E46 m3 , ale ty jsou potřeba už s redukcema trochu :)

Napsal: ned 18.11.2012 23:48
od EdyBoyS
MattyX píše:všechno fuč :) poslední lapl francis :) myslím tam mam ale pro E46 m3 , ale ty jsou potřeba už s redukcema trochu :)
z E46 M3 neee :-D to už bude ranec za kotouče... ty E36stkový M kotouče se dají ještě relativně dobře pořídit... Zimmerman sport M3 E36 stojí myslim 4900,- za oba přední a 4500 za oba zadní... ale na E46 to bude tak o litr dražší ještě

Napsal: pon 19.11.2012 00:20
od Francis
Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kus ;-) nové.

Napsal: pon 19.11.2012 00:37
od EdyBoyS
Francis píše:Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kus ;-) nové.
ATE nechci... sice Power disc je asi dobrý, ale slyšel jsem na ně i značnou kritiku.... se Zimmermanama mám zkušenost, 4 kámoši je mají na autě už asi 2 roky, jezdí i občas okruhy a ktouče drží a brzdný účinek nevadne ani po půl hodinovém ježdění....
Asi nejlepší kombinace, Zimmerman sport + desky TRW, brzdí to jak čert a nevadne a hlavně sem to nikdy neviděl zkroucené

Napsal: pon 19.11.2012 00:50
od Francis
Nejsou to PowerDisc, ale "obyčejné" ATE. Desky též ATE. Nekopou, nepískají, nevadnou, prostě jen brzdí ;-)
Brzdy je potřeba zajet a přiměřeně se k nim chovat. Dával jsem sem odkaz na velice pěkný text o brzdách.

Napsal: pon 19.11.2012 09:38
od MattyX
jo desky trw tvl :roll: měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném :) no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde :) a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš ;) a investuj do lepsich brzdových desek ;)

Napsal: pon 19.11.2012 09:59
od Fatal Design
EdyBoyS píše:
Francis píše:Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kus ;-) nové.
ATE nechci... sice Power disc je asi dobrý, ale slyšel jsem na ně i značnou kritiku.... se Zimmermanama mám zkušenost, 4 kámoši je mají na autě už asi 2 roky, jezdí i občas okruhy a ktouče drží a brzdný účinek nevadne ani po půl hodinovém ježdění....
Asi nejlepší kombinace, Zimmerman sport + desky TRW, brzdí to jak čert a nevadne a hlavně sem to nikdy neviděl zkroucené
To jsi asi ještě neviděl brzdit čerta ... dojeď, zabrzím ti s origo M3 3.2 brzdama i deskama a budeš mít nos jak Pinokio ;)

Napsal: pon 19.11.2012 10:51
od Totic
V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..

Napsal: pon 19.11.2012 13:00
od Hyena
Nejaky pr. trmeny se mi tu vali no :) E36 3.2