Stránka 1 z 1

Napsal: ned 16.09.2012 19:50
od Patrik
320D 100KW začala nějak moc žrát načetla se a vyhodilo to toto

podle všeho je v háji egr ventil a čidlo na telotu vody pro jednotku jenom zkušenejší díky za osvětu jestli to tak je a co tedy vyměnit....

díky

Napsal: úte 18.09.2012 22:27
od DavidSch
a co to je podle tebe že ti to žere

Napsal: stř 19.09.2012 20:10
od Patrik
no z inpy bych řek že něco s eger ventilem a jeho ovládáním a pak něco s číddlem na teplotu motoru ale nejsem si uplně jistej proto sem to sem dal ale jak je vidět moc idí sem buď nechodí nebo neví co by to mohlo bejt.....

Napsal: čtv 20.09.2012 11:02
od Velvetek
DavidSch to myslel tak, ať napíšeš, o kolik se Ti ta spotřeba zvýšila.

Zkoušel jsi ten ventil vyčistit? Kouknout, jestli nepropouští a těsní? Tím bych asi začal... Někteří ho po vyčištění zaslepují (u novějších to může vyhodit chybu motoru, u Tebe by to mělo být OK).

Jinak viděl jsem ventily, které měly průchodnost tak 1/3, já ho měl naštěstí relativně čistý.

Napsal: čtv 20.09.2012 20:10
od Patrik
Velvetek píše:DavidSch to myslel tak, ať napíšeš, o kolik se Ti ta spotřeba zvýšila.

Zkoušel jsi ten ventil vyčistit? Kouknout, jestli nepropouští a těsní? Tím bych asi začal... Někteří ho po vyčištění zaslepují (u novějších to může vyhodit chybu motoru, u Tebe by to mělo být OK).

Jinak viděl jsem ventily, které měli průchodnost tak 1/3, já ho měl naštěstí relativně čistý.
auto neni moje, nicmene sem oddekloval a byla vyhozena hadicka podtlaku tak sem ji dal zpet a spotreba je pry zase jako normalne ale podle me je dost 7,2 jak to zralo vic tak tobylo 9,2 je to 320D automat 100KW s cipem o 26 PS ale jezdi s tim dost statecne neco po meste neco po okreskach tak 50 na 50 cip je tam 5 let a bez problemu spotreba se pry nezmenila ani po tom nacipovani (delano v nemecku)
vymazal sem chyby ale nasocily hned znova tak nevim aktualne to zere jako pred tim a auto jde stejne na prodej, krasna 320D kombi mel bych na ni i zálusk kdybych neměl 5ku......

Napsal: pát 21.09.2012 16:31
od DKx
Přesně tuto chybu vyhazuje odpojený EGR ventil.
Ano, sundat hadičku, strčit šroub a hned to jede lépe, trochu víc žere, ale ... bohužel, to od jistého roku nejde.

U motorů plnících normu EURO4 MAF senzor po otevření EGR ventilu očekává zhoršení kvality vzduchu, to se nekoná a tak vyhlásí chybu motoru = svítí kontrolka motoru / "Increased emissions" na iDrive.

e46 to měly pouze ty starší data výroby, a myslím dokonce ani nesvítí kontrolka. U E90 je to už neřešitelné, EGR musí být zapojeno lze to pouze mechanicky a elektronicky omezit.

Napsal: pát 21.09.2012 16:36
od DKx
Patrik píše:byla vyhozena hadicka podtlaku
Patrik píše:vymazal sem chyby ale nasocily hned znova tak nevim
Je-li tam stále ta samá chyba, znamená to, že EGR ventil nefunguje správně. Je buďto zasviněný a nejde už ani otevřít, nebo jsi hadičku připojil špatně, nebo je v ní díra. Nebo tlakový ventil nefunguje správně, ale to by hlásilo téže jinou chybu.

Napsal: pát 21.09.2012 21:00
od Patrik
auto ma najeto 230t origo, chtel by asi vycistit (mozna by pomohlo mozna ne) hadicku sem pripojil dobre urcite zkotroloval celou a ventil nevim spotreba se vratila k normalu tak to neresim, kupcu se zda dost za tu cenu si holt nekdo trochu povyhraje a zkouset pred prodejem dat auto do top stavu a chtit za nej 3500 euro me prijde jako nesmysl.....

Napsal: pát 21.09.2012 22:37
od Velvetek
Vyčíštěním ventilu z něho neuděláš TOP a přitom Tě to nic nestojí, je to práce na chvilku a jednoduchá...

Napsal: sob 27.07.2013 22:50
od Kortys
320D 120kw aut. Tak teď jsem jel mimo město 300km a od plné do plné nádrže spotřeba 7,8 a jedu na spotřebu lehká noha, půl cesty běžela klima a byly na střeše 3 kola. Myslím že to není normální tak vysoká spotřeba?

Napsal: stř 14.08.2013 11:59
od petratria
mám podobný problém E39 530d/142Kw začalo to brát o cca 1.5-2L/100km víc.

- komplet jsi projdi podtlakové hadičky ( já je měl na hraně)
- odpojil jsem egr a vyměnil čidlo tlaku oleje a problém byl na světě
- dia ukazala chybu váhy vzduchu ( dal jsem novou a zlepšilo se to o 50% )
- ještě zkusím zapojit zpět EGR ;-)

Podle toho co jsem tady všude možně pročítal tak by EGR na spotřebu mít vliv neměl ) je otázka zda li to není něco stím spojené ...

Napsal: stř 14.08.2013 12:51
od FiliposII
Kortys píše:320D 120kw aut. Tak teď jsem jel mimo město 300km a od plné do plné nádrže spotřeba 7,8 a jedu na spotřebu lehká noha, půl cesty běžela klima a byly na střeše 3 kola. Myslím že to není normální tak vysoká spotřeba?
Absolvoal jsem něco podobného se svou E90 325D, jen jsem měl jen 2 kola na střeše ale klima v podstatě pořád na maximum a průměrnou spotřebu jsem měl 6.5 (mimo dálnice se dalo jet okolo 6l, ale jak jsem vjel na dálnici, tak spotřeba šla ihned nahoru, při rychlosti 140km/hod byla spotřeba mezi 7 - 8 litry nafty).

Napsal: stř 14.08.2013 14:10
od Kortys
Teď bez kol se to nějak uklidnilo, cca 6,5.