Stránka 1 z 1
Napsal: ned 16.09.2012 17:25
od tomko
caute po vymene motoru mi hapruje volnobeh, nekdy i chcipne, zkousel sem menit vahu vzuchu volnobezny ventil i nektere hadicky ale porad nedrzi, je to docela problem kdyz pri vyrazeni chcipne auto

Napsal: ned 16.09.2012 17:27
od Jamall
při chcípnutí motoru udělá motor někdy podtlak do sání, takové zvláštní škytnutí, "prásknutí"?
Napsal: ned 16.09.2012 18:18
od Itchy
Kdyz uz je tu vlakno. Mam podobny problem. Par vterin po nasratovani se motor jakoby zakucka az skoro zdechne. Tohle udela jen jednou a pak uz nic ? . Taky proverit vyse zminene ?
Napsal: ned 16.09.2012 22:53
od tomko
Jamall: jo ale jen kdyz motor vypnu klickem a ne pokazde, jen kdyz odpojim vahu vzduchu tak je volnobeh normalni ale jak chvili jezdim bez vahy tak ztraci motor vykon
Napsal: pon 17.09.2012 06:13
od Jamall
pořádně si zkontrolujte jestli si někde motor nepřisává falešní vzduch. Zejména se zaměřte na gumové koleno do váhy vzduchu ke klapce, a zkontrolujte si i hadice co do toho kolena vedou, jestli nejsou prasklé...vemte je do ruky, může to být podélní prasklina a pak není vidět, dokud není v ruce. Sem měl stejní problém za studena chcípl, ale jak se trochu ohřál, tak se hadice rozepnuli a byl relativně klid
Napsal: pon 17.09.2012 08:28
od Sharki
tomko píše:caute po vymene motoru mi hapruje volnobeh, nekdy i chcipne, zkousel sem menit vahu vzuchu volnobezny ventil i nektere hadicky ale porad nedrzi, je to docela problem kdyz pri vyrazeni chcipne auto

Jesi ti to dela pri vyrazeni, tak dle moji zkusenosti by to mohl byt spis potenciometr škrtící klapky.Mel jsem na bejvalem aute stejnej problem.Auto drzelo otacky ale pri jizde jelo krásně atd. ale jakmile sem vyradil tak melo tendenci spadnout nekam k 300 otackam nekdy se mu chtelo zdechnout pokud sem rychle nezareagoval a nepridal plyn .p Zkus ho nejdriv něčím pročistit - promazat a rovnou koukni i na klapku jako takovou.
Napsal: pon 17.09.2012 09:58
od Jamall
ISa mají snad jenom mechanickou klapku. No každopádně, až sundá hadici, tak určitě hadřík veme
Napsal: pon 17.09.2012 11:38
od jarda
Mně to dělala lambda sonda. Doporučuju vyčíst chyby z jednotky motoru.
Napsal: pon 17.09.2012 11:44
od fabledwarrior
Čaues, na IS mi to dělalo taky, dokonce mi to párkrát i chcíplo po vyřazení.. mám sice špatný volnoběžný ventil.. ale po chvíli ježdění se mi to "opravilo samo". Volnoběh mi dál kolísá, ale auto už nechcípá, padá mi to tak na 600ot..
Napsal: čtv 27.09.2012 18:17
od fabledwarrior
Prosím vás, někde jsem tu četl, že volnoběžný ventil se dá vyzkoušet tak, že když ho připojím, zapnu klíček a koukám dovnitř, tak se tam ta klapka má hýbat. Je to pravda? Motor M42B18.
Jde mi o to, že jsem si koupil jinej volnoběžnej ventil z auta, ve kterém bylo všechno OK. Připojil jsem ho do svého a změna nikde, možná je to ještě o něco hroší. Tak jsem zkoušel tenhle test a klapka se tam taky nehýbe, tak jestli to zkouším správně.
Napsal: čtv 27.09.2012 19:11
od Koto
Možná to někomu z vás pomůže.
Mám taky M42 a při studeném motoru to krátce po nastartování mělo chuť chcípat a někdy i chcíplo.
Bylo třeba to tak dvakrát, třikrát zachránit plynem a pak už se to udrželo.
Za tepla všechno OK.
Důvodem byla často opomíjená věc a sice ventil odvětrávání klikové skříně (PCV).
Po rozebrání se sice ventil tvářil, že je funkční, a v pricipu taky byl, ale už byl sešlej věkem, tak nedoléhal svým středem na tu přírubu ke který je přichycenej. Tam to přisávalo a tim pádem nefungoval ani ten ventil.
Takže vyměněno a už si to krásně přede

Napsal: pát 28.09.2012 11:41
od Bzuker
a který ventil že to je? foto?
Napsal: pát 28.09.2012 11:48
od MotoMoto
ten ventil najdete hned za sáním. Když se podíváte z vrchu na sání, je to takovej kulatej plast. Drží zespodu na dvou imbusech. .. jde do něj hadice z ventil víka a klikový skříně. Když to zadáte na googlu, hned vám to najde(separator)
Napsal: pát 28.09.2012 11:53
od honzabiker1