matiz píše:To je velmi subjektivni nazor, ja mam trebas manual a mnohem vic bych chtel automat, jelikoz uz mam nejake ty roky, auto nemam na pikacoviny ale ne prepravu a nez v tech zasranych kolonach kvedlat tak automat je uplne o necem jinem. Cenove to vyjde pomalu nastejno, kdyz se dosere spojka s dvouhmotou, tak taky neni zadarmo. Barva ani vybava fakt nejezdi, ale kdyz jsem kupoval auto mel jsem na vyber bud holotu 330 nebo trochu vybavenou 325. V dnesni dobe kdy sulini meri vsude kde se da je i ta 325 dobra SRO (Skartovacka Ridicskych Opravneni)
Ta 330 co jsi sem dal, to je snad nejvetsi holota co jsem kdy videl. Nebral bych ji ani nahodou.
No to tady koukám zase rozjedeme flame.

))
V prvé řadě souhlasím, že je to subjektivní záležitost. Jde o to jak člověk jezdí, jak rád jezdí a především kde jezdí. Pokud 1/2 času v autě stráví v kolonách, je automat jasná volba. Já si naopak často užívám okresky v JČ a tak beru manuál skoro jako "povinnost". Mám právě E91, 325i, v manuálu, se sport. podvozkem a M paketem (ale bez M sedaček - to je jediné co mi někdy chybí). Taky nejsem žádný závodník a táhne mi na 40, takže jezdím víceméně naprosto v klidu... ale přeci jen to člověku občas nedá.
Co se týká výbavy, preferuju naopak auto co "nejjednodušší" - pak by se toho také mělo méně porouchat. Tzn. nemám rád střešní okna, x-drive, navigaci na stř. panelu, elekt. sedačky apod. Je to pro mne jen zbytečná váha kterou člověk vozí sebou a já to jako uživatel nevyužiju. Ocením naopak autom. klima, lepší rádio, dřevo, kožený interiér apod.
Ale zase se vracím k tomu co jsi správně napsal, je to otázka osobních preferencí. To je na BMW krásné že je tak široká nabídka výbavy. O to těžší je hledání svého "vysněného stroje".
