Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.08.2012 11:06
od Marty_
Muzu mit za super penize spickovy LSD wavetrack pro 335i, problem je ze to neni presne ten typ na moje auto.. Diff je pro rv 2006, ja mam 4/2007 kde uz je diferencial reseny jinak - prvni auta mely diff prisroubovany do "pouzdra", od rv 3/07 uz je pouzdro k diffu privarene.
Udajne by melo byt mozne sehnat pouzdro ze starsiho typu, prisroubovat a nainstalovat, dalsi "problem" je ze tento diff je z AT ktera ma prevodovy pomer 3,4, kdy moje MT ma pomer 3,08..
Ma vubec cenu nad tim spekulovat? Je tady v CR pripadne nekdo kdo dela vylozene diferencialy a umel by to nainstalovat? Nebo spis priplatit a koupit celou jednotku noveho diffu (rovnou z fabriky svareny LSD diff + housing - ale to uz je opravdu palka :cry: ).
Jinak kdyz by nekdo chtel BBK na 335i tak ten samy prodejce nabizi pecky - nove AP racing 6ti pistky se super slevou, ale porad je to $$$..

Napsal: pon 27.08.2012 11:53
od MattyX
co se tyce toho vnitrku tak obaly vypadaj stejne , jen se budou vevnitr konstrukcne lisit... tzn preskladani by melo byt bezproblemu ;)
co se tyce pomeru tak budes mit mensi maximalku ale vyraznejsi pruznejsi zrychleni a na dalnici ti to bude tocit pri cestovni rychlosti daleko vic otacek, to je pak uz otazkou priorit :) kazda sranda s difecem stoji pomerne dost lovu , otazkou je jen to kolik penez na to zbýva :)

Napsal: pon 27.08.2012 13:34
od BudVlad
Já jsem do auta dal diferák z 335i automat s poměrem 3.46 kvůli lepší akceleraci. Bohužel má přivařenou klec a to je problém s LSD. Dá se sehnat samostatně věnec, ale není to levná záležitost.

Napsal: pon 27.08.2012 15:51
od Marty_
Jj s prevodovym pomerem bych se naucil zit, takze by tedy opravdu stacilo sehnat ten "housing" (venec?) a melo by to jit napachat i do meho auta..
Btw ono by to slo asi i jinak :twisted:
http://www.vacmotorsports.com/blog/vac- ... -we-do-it/

Napsal: pon 27.08.2012 16:26
od BudVlad
Housing je obal. Věnec je ring gear ke kterámu je přivařená klec (carrier). V odkazu na VAC Motorsport je v bodě 10. vidět oddělení přivařené klece. V bodě 12. a 14. je vidět upravený ring gear aby se k němu mohla přidělat LSD klec (carrier).

Napsal: sob 01.09.2012 17:36
od D_o_S
Ahoj, nevim co to je "super penize", ja bych ale volil Drexler...

Delaj pro BMW Motorsport (WTCC, DTM), delaj pro Alpinu, Mercedes, atd. jako prvovyroba...

Je to clutch-type LSD.

Cena se vsim vsudy bych pocital tak 80,90k. Je to tak na 2, 3 dny:
1) Zajet do autohaus Leebman Passau, nechat vyndat diferak, pujcit si od Leebmana auto, odvest diferak do Drexler
2) Prespat nekde
3) Sjet to Drexler pro diferak, nechat nainstalovat u Leebmana a hura domu...

Samozrejme to lze resit postou... ale ja bych ceskejm servisum neveril...

Cena od Drexlera je 2600 Eur, myslim bez dane... to je nejakejch 80 k s dani v CZK, takze neco za hotel a tak...

Napsal: úte 04.09.2012 23:04
od riki18
Ahoj,

Ja som objednal od birdsauto.co.uk. Mam DKG a cele to vyjde po vrateni zalohy okolo 1900eur. Poslu mi priamo diff s LSD, cize uz len vymenim. Davam Quaife.

Napsal: stř 05.09.2012 07:57
od MattyX
Drexlera montují a použivají v šenkýř motorsport :) tam ti ho mile rádi od pana drexlera prodaji , a namontují , a na stavi na jakou svornost budes chtit :) jinak ho myslim pouzivaji i v porsche :) kamarad ho ma v e36 a celkem dobra sranda , ale nastaveno je to pro okruhový vyuziti no :)

Napsal: stř 05.09.2012 09:59
od BudVlad
riki18 píše: Davam Quaife.
Quaife je Torsen typ diferenciálu, nemá spojky ale soukolí převodů. Výhoda je, že nevyžaduje údržbu jalo spojkový diferenciál, ale nemá static lock. To znamená, že když se jedno kolo odlehčí (na příklad v zatáčce) začne se chovat jako otevřený diferenciál a kolo prokluzuje.