Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E92 LSD

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marty_ »

Muzu mit za super penize spickovy LSD wavetrack pro 335i, problem je ze to neni presne ten typ na moje auto.. Diff je pro rv 2006, ja mam 4/2007 kde uz je diferencial reseny jinak - prvni auta mely diff prisroubovany do "pouzdra", od rv 3/07 uz je pouzdro k diffu privarene.
Udajne by melo byt mozne sehnat pouzdro ze starsiho typu, prisroubovat a nainstalovat, dalsi "problem" je ze tento diff je z AT ktera ma prevodovy pomer 3,4, kdy moje MT ma pomer 3,08..
Ma vubec cenu nad tim spekulovat? Je tady v CR pripadne nekdo kdo dela vylozene diferencialy a umel by to nainstalovat? Nebo spis priplatit a koupit celou jednotku noveho diffu (rovnou z fabriky svareny LSD diff + housing - ale to uz je opravdu palka :cry: ).
Jinak kdyz by nekdo chtel BBK na 335i tak ten samy prodejce nabizi pecky - nove AP racing 6ti pistky se super slevou, ale porad je to $$$..
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

co se tyce toho vnitrku tak obaly vypadaj stejne , jen se budou vevnitr konstrukcne lisit... tzn preskladani by melo byt bezproblemu ;)
co se tyce pomeru tak budes mit mensi maximalku ale vyraznejsi pruznejsi zrychleni a na dalnici ti to bude tocit pri cestovni rychlosti daleko vic otacek, to je pak uz otazkou priorit :) kazda sranda s difecem stoji pomerne dost lovu , otazkou je jen to kolik penez na to zbýva :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#3 Příspěvek od BudVlad »

Já jsem do auta dal diferák z 335i automat s poměrem 3.46 kvůli lepší akceleraci. Bohužel má přivařenou klec a to je problém s LSD. Dá se sehnat samostatně věnec, ale není to levná záležitost.
Obrázek
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marty_ »

Jj s prevodovym pomerem bych se naucil zit, takze by tedy opravdu stacilo sehnat ten "housing" (venec?) a melo by to jit napachat i do meho auta..
Btw ono by to slo asi i jinak :twisted:
http://www.vacmotorsports.com/blog/vac- ... -we-do-it/
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#5 Příspěvek od BudVlad »

Housing je obal. Věnec je ring gear ke kterámu je přivařená klec (carrier). V odkazu na VAC Motorsport je v bodě 10. vidět oddělení přivařené klece. V bodě 12. a 14. je vidět upravený ring gear aby se k němu mohla přidělat LSD klec (carrier).
Obrázek
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od D_o_S »

Ahoj, nevim co to je "super penize", ja bych ale volil Drexler...

Delaj pro BMW Motorsport (WTCC, DTM), delaj pro Alpinu, Mercedes, atd. jako prvovyroba...

Je to clutch-type LSD.

Cena se vsim vsudy bych pocital tak 80,90k. Je to tak na 2, 3 dny:
1) Zajet do autohaus Leebman Passau, nechat vyndat diferak, pujcit si od Leebmana auto, odvest diferak do Drexler
2) Prespat nekde
3) Sjet to Drexler pro diferak, nechat nainstalovat u Leebmana a hura domu...

Samozrejme to lze resit postou... ale ja bych ceskejm servisum neveril...

Cena od Drexlera je 2600 Eur, myslim bez dane... to je nejakejch 80 k s dani v CZK, takze neco za hotel a tak...
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#7 Příspěvek od riki18 »

Ahoj,

Ja som objednal od birdsauto.co.uk. Mam DKG a cele to vyjde po vrateni zalohy okolo 1900eur. Poslu mi priamo diff s LSD, cize uz len vymenim. Davam Quaife.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Drexlera montují a použivají v šenkýř motorsport :) tam ti ho mile rádi od pana drexlera prodaji , a namontují , a na stavi na jakou svornost budes chtit :) jinak ho myslim pouzivaji i v porsche :) kamarad ho ma v e36 a celkem dobra sranda , ale nastaveno je to pro okruhový vyuziti no :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#9 Příspěvek od BudVlad »

riki18 píše: Davam Quaife.
Quaife je Torsen typ diferenciálu, nemá spojky ale soukolí převodů. Výhoda je, že nevyžaduje údržbu jalo spojkový diferenciál, ale nemá static lock. To znamená, že když se jedno kolo odlehčí (na příklad v zatáčce) začne se chovat jako otevřený diferenciál a kolo prokluzuje.
Obrázek
Odpovědět