Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.08.2012 09:54
od potmehuth
Zdravim vas,
na klube v SR mi zatial nikto nevedel poradit...mozno tu sa niekto stretol s podobnym problemom....stava sa mi, ze pod zatazou mi zacne cukat rucicka ekonomera....uz som sa docital, ze Ekonomer by mal byt umiestneny niekde v sani a riadi sa podtlakom a skrtiacou klapkou? Maju aj diesle skrtiacu klapku? Ked pod zatazou cuka ekonomer, moze byt zle osadene sanie a chyta falosny vzduch??Nakolko mi menili klapky v sani za zaslepky...mozu byt zle osadene samotne klapky?
Moze byt nieco so ksrtiacou klapkou, ak teda v diesli je?Moze byt nieco s podtlakovymi hadickami v blizkosti sania?

EDIT: skrtiaca klapka na diesloch teda nie je....laicky povedane sa pridava tlakom na rampe, ktory stupa, pri pridani.

Popriade vase postrehy?


Dakujem

Napsal: stř 15.08.2012 11:12
od fabledwarrior
Omlouvám se, že ti zasahuju do příspěvku, já bych se jen chtěl zeptat, na co je napojen nebo co ovládá EKO metr v 318is. Díky

Napsal: stř 15.08.2012 14:01
od potmehuth
fabledwarrior píše:Omlouvám se, že ti zasahuju do příspěvku, já bych se jen chtěl zeptat, na co je napojen nebo co ovládá EKO metr v 318is. Díky


V pohode....

je na pojeny na sanie medzi sanim a skrtiacou klapkou...tam sa meria prietok vzduchu x množstvo paliva, lebo na benzíne prídávaš tým , že viac otoríš škrtiacu klapku...

ak sa mylim, opravte ma :)

Napsal: stř 15.08.2012 14:06
od fabledwarrior
Ahááá, já právě řeším, proč mi nejede auto jako když sjem ho koupil a když jsem sním jezdil tenkrát a pořádně jsem mu naložil na 3ku a 4ku, tak mi prévě EKO zmizel tam někam za 30 litrů, jenže teď ho mám někde na 20... žeby škrtící klapka? 8O