Stránka 1 z 1

Napsal: pon 13.08.2012 20:31
od shade741
Nevím co to je, nevypadá to origo a netuším k čemu to je, máte někdo představu? :)

Kód: Vybrat vše

http://imageshack.us/photo/my-images/826/wtfsfq.jpg/
napojeni na nakej podtlak ci co zbytek nevede nikam :?

Napsal: pon 13.08.2012 20:49
od Jamall
to vypadá jako odzvdušnovací ventil...odkud k tomu vedou hadice? Nebo co k tomu vede?

Napsal: pon 13.08.2012 20:55
od Maysner
pseudoemisni nesmysl montovanej v nemecku. Uplne v klidu to vyhaz ven. Na jedne podtalkove hadicce je nasazeny Tcko, tak to nahrad trubickou

Napsal: pon 13.08.2012 21:06
od shade741
vede ktomu jedna hadice , na hadici č 4 na téčko http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: pon 13.08.2012 21:08
od shade741
aha a kcemu to je jako dobrý? :) nebo spis co to melo delat

Napsal: pon 13.08.2012 21:21
od Dan td
Mělo to o jedno Euro snižovat emise, resp. to řadilo auto o jeden stupeň výš a tím pádem i nižší ekovýpalné :wink:

Napsal: pon 13.08.2012 21:36
od shade741
Aha, ale jak to funguje nechapu, tudiž to bude slavit extremně zrychlený přesun pryč :lol: mám čekat nakou změnu ? :-D třeba dvacet turbokoní navrch? :lol:

Napsal: úte 14.08.2012 00:55
od Totic
To je zajímavý, jsem nevěděl, že existuje. A jakou Euro normu máš momentálně zapsanou?

Napsal: úte 14.08.2012 08:08
od Fx
Jen to zvyšuje na chvíli volnoběh, aby se motor rychle zahřál a pak už neběžel na "sytič".

Napsal: úte 14.08.2012 09:47
od shade741
aha. dik za info, no na normu se nemam moznost podivat, nejsem doma zatim

Napsal: úte 14.08.2012 09:58
od Fx
V českým TP budeš mít asi to, co ostatní, tady se na to moc nehrálo, než přišlo ekovýpalné.

Napsal: úte 14.08.2012 16:16
od originalbmwparts
Náhodou já mám na e34 535i tuto pseudoblbost také, teda už nemám ale v TP mám zapsáno Euro 2 u M30B35......ale asi by omdleli když by neviděli vespod katalizátor :lol: takže ekoblbouni :mad:

Napsal: úte 14.08.2012 17:25
od darklord
Jedine co to robi tak pri studenom motore to ochuzuje zmes aby boli nejake lepsie emisie (ochudzuje to na zaklaze bimetalickeho ventilu - ked je motor (hlava) studena pod nejaku teplotu tak to prisava falosny vzduch). Odpojit, zaslepit a vybavene, gramy dolu :)