Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas631
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 01.02.2012 01:00

#1 Příspěvek od Lukas631 »

Zdarec Baworani,

řešil náhodou někdy někdo problém jaký mám já ?

Když chci zařadit zpátečku tak mi zdechne motor, vůbec mi nejde žádná elektrika do palubovky, nerozsvítí se mi ani jediná kontrolka pokud tam mám zpátečku, myslím tím že pokud když zdechne auto tak by měly svítit kontrolky před startovací polohou a když se mi tam náhodou podaří vrazit zpátečku tak se mi rozsvíti kontrolky, baterka,mazaní abs,asc,žhavení - rozsvítí se mi to jen na malou chvílu a hned to pak zhasne. Nevíte náhodou co by tohle mohlo způsobovat ??? Zajímavé je, že když je vlhko tak je to v pořádku, když je sucho tak to tam nevrazím ani náhodou a vždy mi zdechne motor. Přijde mi to jak kdyby to byl někde nějaký špatný kontakt, špatné zpátečkové čidlo a jinak už mě vážně nic nenapadá.Dnes budu odstavovat auto a budu pátrat po chybě, tak píšu hned abych mohl kdyžtak pátrat po více závadach.Ještě mě tak napdlo zda-li by to náhodou nemohly třeba dělat i dodělávané xenony. Co myslíte Vy ??? Díky za tipy. Ahojte.
Lukas631
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 01.02.2012 01:00

#2 Příspěvek od Lukas631 »

Chlapi nikdo nic ?? Ani nějakej nápad nebo tak něco ??? :?: :?: :?:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#3 Příspěvek od all »

to je dost divné.... pokus se odpojit čidlo zpátečky. je na převodovce z boku nahoře.
pak dej vědět.
r6riderCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 03.12.2011 01:00

#4 Příspěvek od r6riderCZ »

na octavii naprosto stejná závada - byl to vadný konektor spínací skříňky. souvislost proč to chcípalo při zařazení zpátečky dodnes nechápu :)
Lukas631
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 01.02.2012 01:00

#5 Příspěvek od Lukas631 »

Ahojte,

Tak závada úspěšně vyřešena. Bylo to zpátěčkové vadné čidlo, tak jsem ho odpojil, jenže BMW to má nějaké složitější, musel jsem celej ten obvod překlenovat aby vůbec šlo nastartovat. Nevím proč, ale taky nechápu proč nějaký slavný konektor dělá takovej bordel, opravdu nepochopitelné... Ale asi nám to sem výrobci nebo někdo z BMW sem nenapíše proč to tak je. Děkuji Vám co jste aspoň poradily...
Odpovědět