Stránka 1 z 2
Napsal: ned 01.07.2012 18:41
od Batler
Čauwes, včera tedy 30.6. si to mastim 140 km/h z Prahy na Hradec a 5-7 km před Hradcem se mi stala taková nepříjemná věc...
Šílená rána, bílej kouř s černým (oblak kouře jak menší barák) druhá rána a chcíplo mi to za jízdy ve 140....
Tak jsem okamžitě zastavil otevřel kapotu tam to vypadalo jak když někdo odpálil dýmovnici

s olejovým filtrem se stalo nevím ještě co ale mám od něj nahozenou celkem obstojně kapotu a všechno kolem něj ""jako"" kdyby bouchnul
Na druhé straně motoru tedy pod sáním u turba jsem měl další picasovu omalovánku pod krytem batterky opět všude nablitý olej a nahozené všechno co mohlo snad být, ramena zeblitý atd.
Dle mého názoru je turbo v pytli...zítra zjistím víc, dneska byl hlavní úkol to dostal domů 120 kiláku...
Hodila by se mi nějaká rada, stalo se to někomu ? co s tim ?
Možná bych mohl sehnat turbo z 2.5 TDS ale nevím zda by mi tam šlo do 1.8 TDS
Teplota motoru byla celou cestu na půlce, olej byl v ten den ráno měněný a všechno bylo OK zhruba 400 km.
Od první rány ke samo-chcípnutí to byli asi 3-4 vteřiny.
Vytekli tak plus mínus litr oleje víc si myslím že to nebylo, tohle je vyfocený tak 2-3 minutky po zastavení pak ještě něco steklo.

Napsal: pon 02.07.2012 08:06
od beny-maser
turbo z 2,5 je větší a ten malej motor bude mít problém ho roztočit
Napsal: pon 02.07.2012 13:14
od Batler
Ok , díky ti to jsem potřeboval vědět

Napsal: pon 02.07.2012 16:32
od Batler
Mno takže prasklej blok motoru, přidřené turbo a když jsme vypouštěli olej tak napřed vyteklo 5 litru VODY a až pak se uráčil vytéct olej

Napsal: pon 02.07.2012 16:43
od icecold
čau mám tu motor 318tds na díly, myslím že bude mit ko hlavu ale blok by měl byt ok nechám za pár šupu..
Napsal: pon 02.07.2012 16:51
od beny-maser
pokud se ti to nebude chtít skládat mám tu komplet motor ještě v autě, nechám ti ho ze desítku a nastartuju ho před tebou, byl by za tu cenu nastrojenej(turbo,čerpadlo, výměník)
Napsal: pon 02.07.2012 16:54
od Lucifer
To už bych rovnou nasadil 2.5 ne ?

Napsal: pon 02.07.2012 16:59
od beny-maser
ona to není zrovna prdel to přehodit a ještě si to musíš nechat schválit v Inveltu. Alej jinak 2,5 je úplně něco jinýho než ten rachtající čtyřválec.
Napsal: pon 02.07.2012 17:02
od Lucifer
No jasně ale je to něco jinýho a když už je v prdeli blok tak stejně bude muset motor ven
Napsal: pon 02.07.2012 17:06
od beny-maser
jasný,ale je rozdíl tam cpát to samé a nebo něco úplně jinýho,co má jinou většinu věcí
Napsal: pon 02.07.2012 17:18
od Batler
Děkuju moc, ještě sám nevím co bude zkoumám možnosti, nejvíce jednoduchá varianta je taková sehnat něco s dobrým motorem a svoje použít na díly ale zas mi to přijde šílená škoda protože vzhledově a dle kastle si myslím že to mám ve velice obstojném stavu ale kdo mi tam nacpe 2.5 TDS za 5 tisíc
http://kaliacek.rajce.idnes.cz/BMW_E36_Touring_318_TDS/
Napsal: pon 02.07.2012 17:21
od Lucifer
No jako kastle vypadá hodně dobře, jde o to sehnat motor vyřídit papíry a přehodit to, přehodit kabeláž difec pokud je jinej to nevím a přehodit poloosy pokud by si to dával za 2.5
Myslim si že by byla škoda to rozebírat jen kvůli motoru. A jestli by tohle někdo koupil s nefunkčním motorem no moc by si asi taky neuspěl. Já osobně bych volil sehnat 2.5 a přehodit to tam. Jen jde o to sehnat solidní motor žádnej vylítanej blbinec

Napsal: pon 02.07.2012 17:25
od beny-maser
mě přijde jako hovadina to brát na díly

Napsal: pon 02.07.2012 17:28
od Lucifer
Nebo takhle pokud by si chtěl fungl novej motor stojí 130tis 2.5 nastrojená čerpadlem a turbem

Napsal: pon 02.07.2012 17:30
od Batler
Tak jako hovadina to je určitě

To víš asi kradu

Napsal: pon 02.07.2012 17:30
od beny-maser
podle mě jsou jen dvě finančně rozumné cesty opravit a jezdit vesele dál, nebo prodat nepojízdné,do výměny za 2,5 bych se necpal, protože budeš řešit plno kravin, které momentálně nedomyslíš, nebo pokud se ti podaří koupit nějaké celé auto na ND potom se ta 2,5 dá dělat, ale jinak je to na Chocholouška a budeš litovat do čeho jsi se to pustil a nakonec vznikne bastl.
Napsal: pon 02.07.2012 17:33
od Lucifer
Tak tady na fóru se dá sehnat motor ale i tak pokud bych ho neměl nastartovanej nevěřil bych tomu, že to bude jezdit.
A nebo hold opravit tu 1.8 vyměnit jí co potřebuje a jezdit dál.
Napsal: pon 02.07.2012 17:33
od beny-maser
jinak šestiválců všude je plno a celkem za přijatelnou cenu,ale většinou jsou holé, a ty potřebuješ jinou saharu,hadice, výfuk, elektriku atd.
Napsal: pon 02.07.2012 17:37
od Lucifer
No to se vyplatí vzít celý auto za pár šupů teď někdo prodával v inzerci za 12tis komplet 2.5TDS toura myslím že deathbox bo jak se to píše

Napsal: pon 02.07.2012 17:41
od beny-maser
buť celý nebo nic a vrátit tam 1,8. Fakt je to blbost věřte zkušenému

Za tu námahu to nestojí. To bych to raději prodal a koupil 325tds.