Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
priliš velky negativni odklon kol predni nápravy e36
Ahoj..
mam na auto ve predu vymeneny
ramena - stabi tycky- tlumiče- ulozeni tlumicu - silace ramen.. tehlice taky.. taky..
(zadek komplet ulozeni tlumice a čepy)
podvozek HR
mam problem s tim ze na levem prednim kolem mam - 2´29 a na pravem -1´17 .. coz je rozdil +1.11
je pravda ze na levou stranu dostal pecku na kolo ze se ohnul litak ale nevypada ze by byl vyrvanej klobouk..
otazka zni .. o kolik propilovat diry na ulozeni tlumice aby se to zlepsilo.. nebo je nejaky seriditelny ulozeni tlumice? (d2??)
dekuji
mam na auto ve predu vymeneny
ramena - stabi tycky- tlumiče- ulozeni tlumicu - silace ramen.. tehlice taky.. taky..
(zadek komplet ulozeni tlumice a čepy)
podvozek HR
mam problem s tim ze na levem prednim kolem mam - 2´29 a na pravem -1´17 .. coz je rozdil +1.11
je pravda ze na levou stranu dostal pecku na kolo ze se ohnul litak ale nevypada ze by byl vyrvanej klobouk..
otazka zni .. o kolik propilovat diry na ulozeni tlumice aby se to zlepsilo.. nebo je nejaky seriditelny ulozeni tlumice? (d2??)
dekuji
dobra myslenka na zamysleni...
silenty se mi zdaji jako dost pevny.. ovsem je to porad zalisovana pryž..proto na prave strane vypodlozim a na leve strane stahnu kurtnou..... bohuzel mame jen hydraulickej karosarskej rozpinak ne stahovak
(ze bych vydal tlumic a tahal ho venkem ven) pokud se mu nebude chtet trosicku to pohladime autogenem ...
silenty se mi zdaji jako dost pevny.. ovsem je to porad zalisovana pryž..proto na prave strane vypodlozim a na leve strane stahnu kurtnou..... bohuzel mame jen hydraulickej karosarskej rozpinak ne stahovak

ohlá těhlice by nemela mít vliv na na horní uložení a vzdálenost jejich šroubů, jinak vyměněno vše už i těhlice a pořád stejný srovnalo se to na 3 stupně akorát. nové je rameno,čepy,siláč ramene, tlumič, horní uložení, tyč řízení. Dostalo pecku, ženská mě nabořila na pp kolo přetím odklon 1´43 tet 3, proto vše vyměněno nikde není nic prasklý, či opticklým pozorováním zjistitelná škoda
ale tady nejde jen o horni ulozeni
mluvime o negativnim odklonu.
kdyz se na tu tehlici podivas tak je prohla . kdyz bude narazena nebo ohla bude prohla min + natazenej uchyt na tlumici.. nebo se mohl ohnout (a to ver ze sem videl i tohle ale to byla velka havarka) cep na lozisku kola takze to ani nepoznas na aute

kdyz se na tu tehlici podivas tak je prohla . kdyz bude narazena nebo ohla bude prohla min + natazenej uchyt na tlumici.. nebo se mohl ohnout (a to ver ze sem videl i tohle ale to byla velka havarka) cep na lozisku kola takze to ani nepoznas na aute
vše měněno nahodil sem nové tlumiče, čepy, horní uložení, silentbloky, rameno starší těhlice starší, ale spíš se na to vyseru už to moc řeším, kola jsou do A vypodložením na těhlici řešíš kola do V nebo když vyloženě člověk chce negativní odklon do A. Jen me to docela naštvalo, podvozek mám téměř celý po generálce krom dvou siláčů
negativni doklon . kolo do A
pozitivni odklon kolo do V
vypokladani tehlice vede k negativnimu odklonu (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=995556.)
stelovaky od D2 stoji oba dva skoro 5tku ale nevim zda se daji pouzit na serie podvozek ..
ja to resim tak ze sem koupil pevnou vzperu ktera ma 106 cm a origo bmw podbeh a prevarit..
pozitivni odklon kolo do V
vypokladani tehlice vede k negativnimu odklonu (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=995556.)
stelovaky od D2 stoji oba dva skoro 5tku ale nevim zda se daji pouzit na serie podvozek ..
ja to resim tak ze sem koupil pevnou vzperu ktera ma 106 cm a origo bmw podbeh a prevarit..