Stránka 1 z 2

Napsal: ned 10.06.2012 04:55
od Rihi92
čau, jsem novým majitelem výše uvedeného auta.
Auto mám ani ne týden, najezdil jsem asi 700km, takže spotřebu podle dotankování nevím.
Chtěl byhc se zeptat na vaši aktuální spotřebu podle "průtokoměru" u otáčkoměru.
na mojem autě se mi zdá docela vysoká, při konstantní rychlosti 110km/h (rovina) jsem na nějakých 6l 140km/h něco kolem osmi.

Jsou tyto hodnoty normální? díky

Napsal: ned 10.06.2012 04:57
od darklord
ak sa ti tieto cisla zdaju vysoke tak si si mal kupit bicykel :) Co ja by som za to dal keby mi to takto malo ukazovalo :lol: (resp zralo)

Napsal: ned 10.06.2012 08:47
od kourk
myslím že to budou normální hodnoty. :)

Napsal: ned 10.06.2012 09:27
od beny-maser
si kup 318tds ta bude žrát míň

Napsal: ned 10.06.2012 10:50
od Tompo
Hlavně aktuální spotřebou se vubec nenech zmást, prostě natankuj plnou do první cvaknutí pistole, po odjetí 100km - 200km opět natankuj do prvního cvaknutí pistole a jsi na mnohem přesnější hodnotě. Mě se to drží kolem 7 a nešetřím to!!!

Napsal: ned 10.06.2012 12:08
od Lucifer
Jezdím dálky do 6ti a město max 8.5 průměr těch 7.2 :) a taky ho nešetřím a jezdím občas slušnou pilu

Napsal: ned 10.06.2012 12:35
od shade741
totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10 :lol: ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka

Napsal: ned 10.06.2012 12:44
od blackjack
Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.

Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200 :-)

Napsal: ned 10.06.2012 12:57
od Bullit
Já s 325TD normální jízdou po městě za 8.5l/100km, takže za nějakých 6l na 100 bych byl šťastný jako blecha...

Napsal: ned 10.06.2012 15:45
od Rihi92
blackjack píše:Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.

Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200 :-)
právě proto se ptám, mám aktuání při 140km/h něco málo nad 8l a například ty píšeš, že si jel 200 průměrem 7.7

Rád bych mřil dotankováním, ale naftu neberu na benzince, tak je to krapet složitější :)

Napsal: ned 10.06.2012 17:26
od Tompo
Ježiš tak nalej skoro plnou, zbytek za pár šušní dotankuj a po 100km těch 8l zas dotankuj, ať víš, na čem jsi. Jinak tady můžeme debatovat na 20 stránek a k ničemu se to stejně nedobere :D

Napsal: ned 10.06.2012 17:50
od Lucifer
shade741 píše:Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně...
To je co za aditivum jak necháváš proběhnout čerpadlem a vstřikama ? To je letní VIF nebo ten TEC 2000 co prodávaj v kellyně :?:

Napsal: ned 10.06.2012 18:39
od shade741
ono to je vcelku jedno ale tady mají na benzině hojně ten VIF, používám ho už hodně dlouho do naftáků a tet to leju i do benzínu(benzínovou variantu samozdřejmě- tam ten učinek bude asi diskutabilní) nicméně i v testu aditiv dopadl nejlépe a rozhodně to není žádný šunt. Ale jak říkám hlavně se musí vyvést přepad taky do tý nádoby přes nějaký filtr, jinak ten humus pujde zpět do nádrže. Vstřikovačka si to natáhne sama, je potřeba motor taky potočit. Výsledkem je pak celkem dost černá tekutina a zasraný filtr jak to rozpustí nečistoty- záleží jakou naftu člověk dává a v jakým stavu to je, rozhodně to ale neuškodí. V česku jsem nenalil neaditivovanou naftu ani do téhle starší m 51 :wink:

Napsal: ned 10.06.2012 20:09
od beny-maser
shade741 píše:totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10 :lol: ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka
stejného efektu docílíš,když obě hadice svedeš do plechovky směsi motorového oleje s naftou, ty aditiva v oleji to rozpouští stejně dobře,tuto fintu používají i v autoservisech. Tím nemám nic proti vifu.

Napsal: ned 10.06.2012 20:36
od shade741
no nevím, mě se představa toho, že spaluju olej ve válcích a tím tam vzniká zbytečnej karbon moc nelíbí ale nikdy sem to nedělal

Napsal: ned 10.06.2012 21:02
od Lucifer
Tak zase v 5er jsem jednou sledoval vlákno. A tam kupovali do svejch ropáků ten TEC z kellyny. Vyjeli nádrž nahodili ten litr toho TECU a volnoběh prý na 2500ot. Nechali to na to chvíli běžet projeli se mělo to tak o 500% větší výkon. Po chcípnutí motoru (spálení veškerýho aditiva) dotankovali naftu a systém taky komplet vyčištěnej

Napsal: ned 10.06.2012 21:29
od Tompo
To museli mít písty radost z takového masakru :o

Napsal: ned 10.06.2012 21:35
od shade741
zvláštní, naopak na ten aditiv co dávám já takhle koncentrovaně to de spíš tak nic extra, spíš normál nebo hůř, jiný postup nevymýšlím, tohle mám odskoušeno

Napsal: pon 11.06.2012 15:51
od Lucifer
No těch pístů bych se taky bál. Kdybych něco takovýho dělal tak jak tady popisujete naředit alespoň trochou nafty

Napsal: pon 11.06.2012 18:57
od vencabavor
Já mám 318TDS čip,žere mi to dálka(lehká noha)4,5-5l město 8l
do nafty přidávám aditivum,k dostání běžně u pumpy.motor mi slape jak hodiny. :D