Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.06.2012 13:51
od davidcoly
ahoj lidi mam par otazek rozhodl jsem se dat turbo na m50b25 chci tam dat turbo z 2.4 d a dam zatim mensi tlak.... ale potrebudu zvysit tlak paliva a aby to davalo vice paliva...abych nepropalil pist... jak toho mam docilit...nebo mate uz nekdo z tim zkusenost ??
Napsal: sob 09.06.2012 12:34
od Paty
...
Napsal: sob 09.06.2012 15:02
od Beaver
Paty píše:...s tímto si nejspíš poradí řídící jednotka, není to zase takovej zásah...
Blbost. ECU nemá mapy na plnící tlaky.
Paty píše:...co jsem slyšel tak motor od bmw toho opravdu snese hodně...
Jo, hlavně zásahy amatérů s turbem v jedné a kladívkem v druhé ruce.
Paty píše:...hlídej si hodnoty na Lambda sondě tam poznáš chudou směs...
Blbost, na narrow band lambdě pozná leda tak hovno, to už budou písty dávno plavat na dně olejové vany a ojnice koukat skrz blok co je novýho ve světě.
Paty píše:...turbo tam dát z Dieselu není dobrej nápad není to stavěný na takový teploty, ale zkusit to můžeš

Blbost, turba jsou stavěný úplně stejně, dýzl turbo je na benzín na pytel spíš kvůli kompresorové mapě, s teplotou to nemá nic společnýho.
Ale pokračuj s radama klidně dál, dobře se bavím

Napsal: sob 09.06.2012 17:20
od Paty
...
Napsal: sob 09.06.2012 20:00
od Beaver
Paty píše:...už jsme toto zkoušeli a jelo to...
A jak dlouho to jelo ? Jaký turbo tam bylo ? S IC nebo bez ? S jakým nastaveným tlakem ? Jakej byl výsledek z brzdy před a po ? Tato informace má hodnotu nula nula nic. Jestli to tlačilo nějakých 5 psi tak to možná ještě bylo v limitech co má ECU nastavený jako rezervy, ale stejně tak dobře se mohl motor utavit kdyby se to drželo delší dobu v otáčkách (klasicky na dálnici např.). Měřili jste EGT ? Atd.
Jako sorry, ale musím trvat na tom, že plán "nahoď tam turbo a jeď to projet" je hovadina a recept na to, jak zničit motor.
Napsal: ned 10.06.2012 12:48
od Paty
...
Napsal: ned 10.06.2012 12:51
od MattyX
turbo z 2.4d neni uplne dobrej zaklad ... tento typ se pouziva hodne pri stavbe M20B25 turbo , ale s timdle turbem mas max plnici tlak uplne v jinych otackach nez bys potreboval

samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...
http://forum.e30.cz/m20-a-turbo-z-2-4-td-t95296.html
tady odkazek na zkusenosti par lidí co se tím zabývají a už nějaký koně vydolovaly

Napsal: ned 10.06.2012 17:09
od Beaver
Paty píše:ALE UŽ NIKDY NEPIŠ ŽE TADY MLUVÍM KRAVINY A BLUDY!!!
ZDAR
OK, tak tady píšeš super návody na turbo přestavbu - sice vypadne ojnice blokem motoru, ale jinak to funguje na jedničku

Můj osobní tip je, že ten motor vám zničily detonace, 0.5 baru už je hodnota kdy jinak identické motory mají odlišné písty kvůli kompresnímu poměru. Jak už tu potvrdil i Matty tak i to turbo byla špatná volba - dýzl ma menší otáčky a plnící tlaky položený úplně jinam než by potřeboval benzín.
Na začátek bych doporučoval přečíst knížku Maximum Boost, sice je v angličtině, ale je tam poměrně hezky popsáno všechno od začátku do konce pro toho, kdo chce přeplňovat.