Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.06.2012 13:51
od davidcoly
ahoj lidi mam par otazek rozhodl jsem se dat turbo na m50b25 chci tam dat turbo z 2.4 d a dam zatim mensi tlak.... ale potrebudu zvysit tlak paliva a aby to davalo vice paliva...abych nepropalil pist... jak toho mam docilit...nebo mate uz nekdo z tim zkusenost ??

Napsal: sob 09.06.2012 12:34
od Paty
...

Napsal: sob 09.06.2012 15:02
od Beaver
Paty píše:...s tímto si nejspíš poradí řídící jednotka, není to zase takovej zásah...
Blbost. ECU nemá mapy na plnící tlaky.
Paty píše:...co jsem slyšel tak motor od bmw toho opravdu snese hodně...
Jo, hlavně zásahy amatérů s turbem v jedné a kladívkem v druhé ruce.
Paty píše:...hlídej si hodnoty na Lambda sondě tam poznáš chudou směs...
Blbost, na narrow band lambdě pozná leda tak hovno, to už budou písty dávno plavat na dně olejové vany a ojnice koukat skrz blok co je novýho ve světě.
Paty píše:...turbo tam dát z Dieselu není dobrej nápad není to stavěný na takový teploty, ale zkusit to můžeš ;)
Blbost, turba jsou stavěný úplně stejně, dýzl turbo je na benzín na pytel spíš kvůli kompresorové mapě, s teplotou to nemá nic společnýho.

Ale pokračuj s radama klidně dál, dobře se bavím :D

Napsal: sob 09.06.2012 17:20
od Paty
...

Napsal: sob 09.06.2012 20:00
od Beaver
Paty píše:...už jsme toto zkoušeli a jelo to...
A jak dlouho to jelo ? Jaký turbo tam bylo ? S IC nebo bez ? S jakým nastaveným tlakem ? Jakej byl výsledek z brzdy před a po ? Tato informace má hodnotu nula nula nic. Jestli to tlačilo nějakých 5 psi tak to možná ještě bylo v limitech co má ECU nastavený jako rezervy, ale stejně tak dobře se mohl motor utavit kdyby se to drželo delší dobu v otáčkách (klasicky na dálnici např.). Měřili jste EGT ? Atd.

Jako sorry, ale musím trvat na tom, že plán "nahoď tam turbo a jeď to projet" je hovadina a recept na to, jak zničit motor.

Napsal: ned 10.06.2012 12:48
od Paty
...

Napsal: ned 10.06.2012 12:51
od MattyX
turbo z 2.4d neni uplne dobrej zaklad ... tento typ se pouziva hodne pri stavbe M20B25 turbo , ale s timdle turbem mas max plnici tlak uplne v jinych otackach nez bys potreboval :) samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...

http://forum.e30.cz/m20-a-turbo-z-2-4-td-t95296.html

tady odkazek na zkusenosti par lidí co se tím zabývají a už nějaký koně vydolovaly :lol:

Napsal: ned 10.06.2012 17:09
od Beaver
Paty píše:ALE UŽ NIKDY NEPIŠ ŽE TADY MLUVÍM KRAVINY A BLUDY!!!
ZDAR
OK, tak tady píšeš super návody na turbo přestavbu - sice vypadne ojnice blokem motoru, ale jinak to funguje na jedničku :lol: Můj osobní tip je, že ten motor vám zničily detonace, 0.5 baru už je hodnota kdy jinak identické motory mají odlišné písty kvůli kompresnímu poměru. Jak už tu potvrdil i Matty tak i to turbo byla špatná volba - dýzl ma menší otáčky a plnící tlaky položený úplně jinam než by potřeboval benzín.

Na začátek bych doporučoval přečíst knížku Maximum Boost, sice je v angličtině, ale je tam poměrně hezky popsáno všechno od začátku do konce pro toho, kdo chce přeplňovat.