Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 m50b25 ne vanos

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
davidcoly
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 01.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od davidcoly »

ahoj lidi mam par otazek rozhodl jsem se dat turbo na m50b25 chci tam dat turbo z 2.4 d a dam zatim mensi tlak.... ale potrebudu zvysit tlak paliva a aby to davalo vice paliva...abych nepropalil pist... jak toho mam docilit...nebo mate uz nekdo z tim zkusenost ??
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#2 Příspěvek od Paty »

...
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#3 Příspěvek od Beaver »

Paty píše:...s tímto si nejspíš poradí řídící jednotka, není to zase takovej zásah...
Blbost. ECU nemá mapy na plnící tlaky.
Paty píše:...co jsem slyšel tak motor od bmw toho opravdu snese hodně...
Jo, hlavně zásahy amatérů s turbem v jedné a kladívkem v druhé ruce.
Paty píše:...hlídej si hodnoty na Lambda sondě tam poznáš chudou směs...
Blbost, na narrow band lambdě pozná leda tak hovno, to už budou písty dávno plavat na dně olejové vany a ojnice koukat skrz blok co je novýho ve světě.
Paty píše:...turbo tam dát z Dieselu není dobrej nápad není to stavěný na takový teploty, ale zkusit to můžeš ;)
Blbost, turba jsou stavěný úplně stejně, dýzl turbo je na benzín na pytel spíš kvůli kompresorové mapě, s teplotou to nemá nic společnýho.

Ale pokračuj s radama klidně dál, dobře se bavím :D
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#4 Příspěvek od Paty »

...
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#5 Příspěvek od Beaver »

Paty píše:...už jsme toto zkoušeli a jelo to...
A jak dlouho to jelo ? Jaký turbo tam bylo ? S IC nebo bez ? S jakým nastaveným tlakem ? Jakej byl výsledek z brzdy před a po ? Tato informace má hodnotu nula nula nic. Jestli to tlačilo nějakých 5 psi tak to možná ještě bylo v limitech co má ECU nastavený jako rezervy, ale stejně tak dobře se mohl motor utavit kdyby se to drželo delší dobu v otáčkách (klasicky na dálnici např.). Měřili jste EGT ? Atd.

Jako sorry, ale musím trvat na tom, že plán "nahoď tam turbo a jeď to projet" je hovadina a recept na to, jak zničit motor.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#6 Příspěvek od Paty »

...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

turbo z 2.4d neni uplne dobrej zaklad ... tento typ se pouziva hodne pri stavbe M20B25 turbo , ale s timdle turbem mas max plnici tlak uplne v jinych otackach nez bys potreboval :) samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...

http://forum.e30.cz/m20-a-turbo-z-2-4-td-t95296.html

tady odkazek na zkusenosti par lidí co se tím zabývají a už nějaký koně vydolovaly :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#8 Příspěvek od Beaver »

Paty píše:ALE UŽ NIKDY NEPIŠ ŽE TADY MLUVÍM KRAVINY A BLUDY!!!
ZDAR
OK, tak tady píšeš super návody na turbo přestavbu - sice vypadne ojnice blokem motoru, ale jinak to funguje na jedničku :lol: Můj osobní tip je, že ten motor vám zničily detonace, 0.5 baru už je hodnota kdy jinak identické motory mají odlišné písty kvůli kompresnímu poměru. Jak už tu potvrdil i Matty tak i to turbo byla špatná volba - dýzl ma menší otáčky a plnící tlaky položený úplně jinam než by potřeboval benzín.

Na začátek bych doporučoval přečíst knížku Maximum Boost, sice je v angličtině, ale je tam poměrně hezky popsáno všechno od začátku do konce pro toho, kdo chce přeplňovat.
Odpovědět