Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e36 m50b25 ne vanos
Blbost. ECU nemá mapy na plnící tlaky.Paty píše:...s tímto si nejspíš poradí řídící jednotka, není to zase takovej zásah...
Jo, hlavně zásahy amatérů s turbem v jedné a kladívkem v druhé ruce.Paty píše:...co jsem slyšel tak motor od bmw toho opravdu snese hodně...
Blbost, na narrow band lambdě pozná leda tak hovno, to už budou písty dávno plavat na dně olejové vany a ojnice koukat skrz blok co je novýho ve světě.Paty píše:...hlídej si hodnoty na Lambda sondě tam poznáš chudou směs...
Blbost, turba jsou stavěný úplně stejně, dýzl turbo je na benzín na pytel spíš kvůli kompresorové mapě, s teplotou to nemá nic společnýho.Paty píše:...turbo tam dát z Dieselu není dobrej nápad není to stavěný na takový teploty, ale zkusit to můžeš
Ale pokračuj s radama klidně dál, dobře se bavím

A jak dlouho to jelo ? Jaký turbo tam bylo ? S IC nebo bez ? S jakým nastaveným tlakem ? Jakej byl výsledek z brzdy před a po ? Tato informace má hodnotu nula nula nic. Jestli to tlačilo nějakých 5 psi tak to možná ještě bylo v limitech co má ECU nastavený jako rezervy, ale stejně tak dobře se mohl motor utavit kdyby se to drželo delší dobu v otáčkách (klasicky na dálnici např.). Měřili jste EGT ? Atd.Paty píše:...už jsme toto zkoušeli a jelo to...
Jako sorry, ale musím trvat na tom, že plán "nahoď tam turbo a jeď to projet" je hovadina a recept na to, jak zničit motor.
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
turbo z 2.4d neni uplne dobrej zaklad ... tento typ se pouziva hodne pri stavbe M20B25 turbo , ale s timdle turbem mas max plnici tlak uplne v jinych otackach nez bys potreboval  samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...
 samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...
http://forum.e30.cz/m20-a-turbo-z-2-4-td-t95296.html
tady odkazek na zkusenosti par lidí co se tím zabývají a už nějaký koně vydolovaly
			
			
									
						
							 samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...
 samodomo se to poskladat da , otazkou je proc to delat a jakej z toho bude vysledek no ...http://forum.e30.cz/m20-a-turbo-z-2-4-td-t95296.html
tady odkazek na zkusenosti par lidí co se tím zabývají a už nějaký koně vydolovaly

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
OK, tak tady píšeš super návody na turbo přestavbu - sice vypadne ojnice blokem motoru, ale jinak to funguje na jedničkuPaty píše:ALE UŽ NIKDY NEPIŠ ŽE TADY MLUVÍM KRAVINY A BLUDY!!!
ZDAR
 Můj osobní tip je, že ten motor vám zničily detonace, 0.5 baru už je hodnota kdy jinak identické motory mají odlišné písty kvůli kompresnímu poměru. Jak už tu potvrdil i Matty tak i to turbo byla špatná volba - dýzl ma menší otáčky a plnící tlaky položený úplně jinam než by potřeboval benzín.
 Můj osobní tip je, že ten motor vám zničily detonace, 0.5 baru už je hodnota kdy jinak identické motory mají odlišné písty kvůli kompresnímu poměru. Jak už tu potvrdil i Matty tak i to turbo byla špatná volba - dýzl ma menší otáčky a plnící tlaky položený úplně jinam než by potřeboval benzín.Na začátek bych doporučoval přečíst knížku Maximum Boost, sice je v angličtině, ale je tam poměrně hezky popsáno všechno od začátku do konce pro toho, kdo chce přeplňovat.

