Stránka 1 z 1
Napsal: pon 04.06.2012 14:03
od Stefca
Zdravím potřeboval bych radu poslední dobou mi motor zacal opět žrát olej a kouřit z výfuku a jak jsem vypozoroval tak jak je spousta oleje v sání tudíž soudím ze nejspíš odešel tlakový regulační ventil. Muže to být ono.
Ještě doplním ze jde o BMW E36 320 a motor je M52B20.
Před půl rokem vyměny gufera na ventilech a olej se neztrácel.
Napsal: ned 17.06.2012 23:44
od Stefca
Takže nové poznatky když jedu z kopce se zařazenou rychlostí a nešlapu na plyn a pote třeba po ujetí 500m bez plynu trochu přidám tak z výfuku se vyvalí obrozké množství kouře. Je možné ze se mi dostává olej do sání a poté když šlápnu na plyn dostane se mi ten olej se vzduchem do válců ?????
Napsal: pon 18.06.2012 08:41
od Beaver
Je to mozne, neco podobneho delaji auta se spatnym tesnenim turba kdy pri brzdeni motorem pres kompresor motor "vytaha" olej a po pridani plynu se tento nazene do valcu a za skvelych optickych efektu spali. Ovsem stejne tak dobre se u atmosfery muze dostavat olej prave pres gufera (coz by teoreticky nemel byt tvuj pripad) a nebo natahovat pres odvetrani klikove skrine, takze nejlepsi je najit v sani vstupni bod od ktereho zacina byt uvnitr sajrajt a budes mit jasno.
Napsal: pon 18.06.2012 12:00
od Stefca
Jo dekuji tak skusím vyměnit ten separator oleje a uvidim co se stane. Když jedu s vyřazenou rychlosití tak po zařazení a šlapnutí na plyn žádnej kouř neobjevuje
Napsal: čtv 21.06.2012 15:22
od Stefca
Prosim potrebuju rychlou pomoc co vsechno musim sundat abych vyndal ten separator oleje ven musim sundavat sani nebo to jde nejak vytahnout ???
Napsal: pát 22.06.2012 22:48
od BMWIIIPower
Bez sundání v pohodě,jen sundej airbox.A nemusí být špatnej separátor,třeba je jen ucpaná hadička z něj do vany,taky jsem měl...
Napsal: pát 22.06.2012 23:25
od Stefca
dik za radu uz jsem na to prisel no ta hadicka byla dobra ale projistotu jsem vymenil vse jak tu plastovou hadici tak tu odtokovou a i separator a problem vyresen

Napsal: pát 17.08.2012 22:10
od Stefca
takze po nejake odmlce a najeti tak 600 km se problem znovu objevil tak uz vazne nevim co s tim

Napsal: pát 17.08.2012 23:41
od Lukino12
a jakou ma ten kour barvu?
Napsal: sob 18.08.2012 12:27
od Stefca
modro fialovou proste se pali olej ted zhruba tak pul litru na 100 km ale predtim za tech 600km ani kapka nezmizela a nekourilo to
Napsal: sob 18.08.2012 18:23
od Lukino12
a zkousel jsi premerit tlaky?chyba muze byt nekde jinde nez separator...
Napsal: sob 18.08.2012 18:47
od Stefca
jo na to se chystam protoze uz zbejvaj jen pistni krouzky nebo tesneni pod hlavou si tak myslim a jestli to dopadne zle tak ten motor jde z domu uz ho mam vazne dost

a do 2,0 se mi nechtej rvat dalsi prachy
Napsal: ned 19.08.2012 12:27
od Stefca
jak jsem se dozvedel tak by tam melo bejt odvetravani klikovky muze mi nekdo poradit kde to mam najit
Napsal: úte 21.08.2012 11:41
od paca
podle mě je odvětrání klikovky a olejový separátor to stejné

Napsal: úte 28.08.2012 18:19
od Monty_CZ
jesli je plne sani oleja tak je to s nejvetsi pravdepodobnosti pravdepodobne separator oleje / tlakovy regulacni ventil.
Resil jsem to nedavno taky. Mam motor M52B25. Po nastartovani to nekolik sekund kourilo namodrale. Sani jsem mel plne oleje.
Vymen ten separator a melo by to pomoct. Rozhodne doporucuju vymenit i tu gumovou hadici co vede od merky oleje do toho separatoru. Plus ta sezrana hadice ma tendence se zmacknout. Kdyz je sezrana tak ten bordel z ni zanese to tenke vedeni v merce a pak se to pricpe znova. Merku nejlepe vyndej celou a zkontroluj jestli je vse volne pruchozi. Spodek te merky je jakoby dvouplastovej a tou cca 1mm mezirkou jde olej prave k tomu usti do separatoru. Ja tomu musel pomoct redidlem. Bylo to ucpane totalne.
Napsal: úte 28.08.2012 18:31
od Stefca
Jo todle vsechno jsem udal vsechno vymenil sice olej uz neni v sání ale stale to kouri a olej se ztraci. V mem pripade je problem nekde v hlave takze menim celej motor

ale dik