Separator oleje E36 - odvětráváním klikovky
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
Zdravím potřeboval bych radu poslední dobou mi motor zacal opět žrát olej a kouřit z výfuku a jak jsem vypozoroval tak jak je spousta oleje v sání tudíž soudím ze nejspíš odešel tlakový regulační ventil. Muže to být ono.
Ještě doplním ze jde o BMW E36 320 a motor je M52B20.
Před půl rokem vyměny gufera na ventilech a olej se neztrácel.
Ještě doplním ze jde o BMW E36 320 a motor je M52B20.
Před půl rokem vyměny gufera na ventilech a olej se neztrácel.
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Beaver
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: stř 09.05.2012 00:00
Je to mozne, neco podobneho delaji auta se spatnym tesnenim turba kdy pri brzdeni motorem pres kompresor motor "vytaha" olej a po pridani plynu se tento nazene do valcu a za skvelych optickych efektu spali. Ovsem stejne tak dobre se u atmosfery muze dostavat olej prave pres gufera (coz by teoreticky nemel byt tvuj pripad) a nebo natahovat pres odvetrani klikove skrine, takze nejlepsi je najit v sani vstupni bod od ktereho zacina byt uvnitr sajrajt a budes mit jasno.
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Lukino12
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Lukino12
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
-
Monty_CZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 99
- Registrován: pát 17.12.2010 01:00
jesli je plne sani oleja tak je to s nejvetsi pravdepodobnosti pravdepodobne separator oleje / tlakovy regulacni ventil.
Resil jsem to nedavno taky. Mam motor M52B25. Po nastartovani to nekolik sekund kourilo namodrale. Sani jsem mel plne oleje.
Vymen ten separator a melo by to pomoct. Rozhodne doporucuju vymenit i tu gumovou hadici co vede od merky oleje do toho separatoru. Plus ta sezrana hadice ma tendence se zmacknout. Kdyz je sezrana tak ten bordel z ni zanese to tenke vedeni v merce a pak se to pricpe znova. Merku nejlepe vyndej celou a zkontroluj jestli je vse volne pruchozi. Spodek te merky je jakoby dvouplastovej a tou cca 1mm mezirkou jde olej prave k tomu usti do separatoru. Ja tomu musel pomoct redidlem. Bylo to ucpane totalne.
Resil jsem to nedavno taky. Mam motor M52B25. Po nastartovani to nekolik sekund kourilo namodrale. Sani jsem mel plne oleje.
Vymen ten separator a melo by to pomoct. Rozhodne doporucuju vymenit i tu gumovou hadici co vede od merky oleje do toho separatoru. Plus ta sezrana hadice ma tendence se zmacknout. Kdyz je sezrana tak ten bordel z ni zanese to tenke vedeni v merce a pak se to pricpe znova. Merku nejlepe vyndej celou a zkontroluj jestli je vse volne pruchozi. Spodek te merky je jakoby dvouplastovej a tou cca 1mm mezirkou jde olej prave k tomu usti do separatoru. Ja tomu musel pomoct redidlem. Bylo to ucpane totalne.
-
Stefca
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 24.09.2011 00:00
- Bydliště: Vrchlabí
