Chtěl bych do e36 325i r.v. 91 koupit štelovací podvozek určenej pro M3. Auto má ještě uchycení kostí stabilizátoru přední nápravy na tlumičích. Projel jsem BMW Parts Katalog a mám následující dotazy.
Přední náprava:
1. Podle OEM čísel jsou jiné těhlice, je stejné spodní uchycení tlumiče? Šrouby pro uchycení dle katalogu shodné.
2. Horní uložení tlumičů je opět různé, nicméně podvozek by byl včetně štelovacích Pilow ballů, takže dotaz zní: Mají ty auta shodné uchycení horního uložení do kastle? Tři šrouby po 120°, stejná roztečná kružnice?
3. Kosti stabilizátoru mají opět jiná OEM čísla, liší se délkou? Upevňovací matky dle katalogu stené, tedy i stejné průměry čepů.
Zadní náprava:
1. Horní uložení shodné, takže tady žádný problém nečekám.
2. Spodní ramena opět různá OEM čísla, upevňovací šroby shodné. Je tedy upevnění shodné?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M3 podvozek do 325i
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
1. tehlice jsou jine , lisi se akorat vystredeni brzdice vuci kotouci , jinak identickedali_b píše:Chtěl bych do e36 325i r.v. 91 koupit štelovací podvozek určenej pro M3. Auto má ještě uchycení kostí stabilizátoru přední nápravy na tlumičích. Projel jsem BMW Parts Katalog a mám následující dotazy.
Přední náprava:
1. Podle OEM čísel jsou jiné těhlice, je stejné spodní uchycení tlumiče? Šrouby pro uchycení dle katalogu shodné.
2. Horní uložení tlumičů je opět různé, nicméně podvozek by byl včetně štelovacích Pilow ballů, takže dotaz zní: Mají ty auta shodné uchycení horního uložení do kastle? Tři šrouby po 120°, stejná roztečná kružnice?
3. Kosti stabilizátoru mají opět jiná OEM čísla, liší se délkou? Upevňovací matky dle katalogu stené, tedy i stejné průměry čepů.
Zadní náprava:
1. Horní uložení shodné, takže tady žádný problém nečekám.
2. Spodní ramena opět různá OEM čísla, upevňovací šroby shodné. Je tedy upevnění shodné?
2. ulozeni z m3 pasuje i na obyc kastli , pokud bude mit unibal a coil over pruzinu (jakoze urcite tak bezproblemu)
3. kosti stabiku se lisi svoji delkou , to je kvuli tomu aby stabik byl porad v rovne pracovni pozici vuci snizeni , tzn idealni je mit stelovaci kost a doladovat podle snizeni kdyz bys to chtel mit echt , jinak na to hod bobek

zadni naprava: lisi se podelny rameno s tehlici protoze podelny rameno je silnejsi , tehlice jako takova je stejna , obyc naprava ma na tehlici nahore vnitrni cep a dole silac na stelovacim ramene odklonů a na M3 tehlici jsou dva čepy vnitřní jak na raměně pro pružinu tak na příčném rameni pro odklony...
kdyby ještě něco klidně se poptej

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Takže předek vypadá uplně bez problémů, maximálně jiný kosti.
Tady se trochu ztácim, ale vychází mi z toho, že mají obě varianty nahoře vnitřní čep pro spodní uchycení tlumiče a je to tedy bez problému instalovatelný. Je tak? Každopádně děkuji.

Tady se trochu ztácim, ale vychází mi z toho, že mají obě varianty nahoře vnitřní čep pro spodní uchycení tlumiče a je to tedy bez problému instalovatelný. Je tak? Každopádně děkuji.
zadni naprava: lisi se podelny rameno s tehlici protoze podelny rameno je silnejsi , tehlice jako takova je stejna , obyc naprava ma na tehlici nahore vnitrni cep a dole silac na stelovacim ramene odklonů a na M3 tehlici jsou dva čepy vnitřní jak na raměně pro pružinu tak na příčném rameni pro odklony...

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jasny , tlumice zadni instalujes i na M3 tehlici bez problemu , jen jakoze sem snazil popsat ten rozdil v tej zadni naprave M3 vůči normál , ale pro tvoji potřebu jako je to defakto uplně jedno 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance