Stránka 1 z 1

Napsal: stř 18.04.2012 15:10
od PavelJandak
Ahoj lidi, dnes jsem slyšel jeden nemilý názor na správnost montáže nové spojky.Bavil jsem se s jedním myslím si hodně dobrým servisákem, který mi řekl, že když jsem dal dvouhmot. setrvačník od luku a spojku sachs, tak to není dobře.Správně by totiž prý měla přijít spojka se setrvačníkem už složená a vyvážená.Mně přišel celek rozložený.Takhle mi prý auto bude vibrovat a když ne teď, tak později určitě a celé to zase odejde.Jaký na to máte názor?Díky moc

Napsal: stř 18.04.2012 16:00
od fizzer
... správně by měl být vyváženej každej díl samostatně. Takže bych se toho nebál.

Napsal: stř 18.04.2012 16:11
od PavelJandak
no to si myslím taky, ale jsem tak trochu v nejistotě :-(.Našel jsem jeden set, na kterém je to vidět kompletace s vyvážením

Napsal: stř 18.04.2012 16:16
od pragdejf
dneska se vyvazuje kazdej jednotlivej dil napresno, aby se prave nemusely vazit cely celky. samo by bylo nejlepsi zvazit celek i s klikou a remenici, ale to je trochu utopie. taky sem kupoval setrvak+spojku, setrvak luk a spojku sachs, ale v krabici byly dily spojky luk mimo loziska. normalne to jezdi.

edit:

ano, pokud je zvazenej set, tak samo namotovat tak jak je zvazenej. logicky totiz pri zvazeni celyho setu usetris jedno vyvazovani. a to se pocita, penize hybou svetem.

Napsal: stř 18.04.2012 16:22
od PavelJandak
ok, tak díky za odpovědi.Celkem se mi ulevilo :-)

Napsal: stř 18.04.2012 22:42
od MattyX
jako celek setrvak s pritlacakem plus klika a remenice se vyvazuje jen u zavodnich motoru kdy se tim odstrani nezadouci nevyvazek kterej "brzdi" motor ;) pro normalni smrtelniky je vsechno vyvazeno zvlast ;)

Napsal: stř 18.04.2012 22:46
od Kalasnikov
buď v klidu je to žvanil. Zeptej se ho jak to dělá u výměn spojek s jednohmotou, už vidím jak to někde v garáži vyvažuje :-). Spíš tahá z lidí peníze tím že jim nutí nové setrváky a ty staré kterým nic není si pak hezky prodá.